ICO անգլիական կարգավորիչը տուգանել է հղիների և երիտասարդ ծնողների Bounty ակումբին՝ տվյալների պաշտպանության մասին օրենքը խախտելու համար, հաղորդում է ՌԻԱ Նովոստին: Տուգանքի չափը կազմել է 400 հազար ֆունտ կամ ավելի քան 460 հազար եվրո:
ICO- ն հետաքննություն անցկացրեց, որի արդյունքում պարզվեց, որ 2017 թ. հունիսից մինչև 2018 թ. ապրիլը Bounty-ն մարքեթինգային ընկերություններին ավելի քան 14 մլն մարդու անձնական տվյալներ է տրամադրել: Այս տեղեկատվությունը օգտագործվել է թիրախային գովազդի համար:
Հղի կանանց և նորածինների ծնողների անձնական տեղեկությունները ներառում են երեխայի ծննդյան ամսաթիվն ու սեռը, ինչպես նաև կանանց հղիության վերաբերյալ տվյալները: Ակումբի անդամներն այս տեղեկությունները տրամադրել են կայքի և բջջային հավելվածի միջոցով գրանցվելիս: