Friday, 26 04 2024
Եռակողմ փաթեթի ճակատագիրը. ինչու՞ է լռում Երեւանը
Կոռուպցիայի մեջ մեղադրվող ՌԴ ՊՆ փոխնախարարի առանձնատունը
00:45
Քննարկվել են Հայաստան-ԵՄ-ԱՄՆ պայմանավորվածություններին վերաբերող հարցեր
Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիրում Աննա Հակոբյանին վիրավորելու գործով քրեական վարույթ է նախաձեռնվել
Ալիևին դեռ զսպում են, անզուսպ է 5-րդ շարասյունը. «Նոյեմբերի 9»-ի շահառուները ակտիվացել են
Ալիևը փոքր զիջման գնաց Արևմուտքի ճնշմամբ. սա է քիչ թե շատ արդյունավետ սահմանազատման միակ միջոցը
Ստամբուլում օդի աղտոտվածությունը հասել է վտանգավոր մակարդակի
Նիկոլ Փաշինյանը հանդես է եկել սահմանազատման գործընթացի մասին զեկույցով
Իլհամ Ալիևը ժամանել է Գերմանիա
ՌԴ իրավապահների, Ռումինիայի և Լեհաստանի Ինտերպոլի կողմից հետախուզվողներ են հայտնաբերվել «Զվարթնոց» օդանավակայանում
22:45
Վիվա-ՄՏՍ. Արևային ֆոտովոլտային կայան՝ սահմանապահ Երասխի մանկապարտեզում
Էրդողանի «իրաքյան գամբիտը»
Նոյեմբերի 9-ին պետք է հետ կանչել «նոյեմբերի 9»-ի փաստաթուղթը
Ալիևը ստում է. սահմանազատման առաջարկը եկել է ԱՄՆ-ից
Սահմանազատումը մտել է Կիրա՞նց. հակասական քարտեզներ
Ալիևը խուսափում է Արևմուտքից. ԱԳ նախարարների Ղազախստանում հանդիպումը դրա մասին է
Կինը ոտքով ու ձեռքով հարվածներ է հասցել ոստիկանին․ Այժմ նրան որոնում են
2023Թ․ Համաշխարհային ռազմական ծախսերը հասել են պատմական առավելագույնին
Հայաստանի շանսը
Հետախուզման մեջ գտնվող ԱՄՆ քաղաքացի բժիշկը հանձնվել է ԱՄՆ-ին
21:30
Շվեդիայի վարչապետը հայտարարել է ՆԱՏՕ-ին պաշտոնական ինտեգրման ավարտի մասին
ԱԺ ՄԻՊ և հանրային հարցերի մշտական հանձնաժողովին են ներկայացվել ՀՀ ՄԻՊ- ի գործունեության տարեկան հաղորդումը և զեկույցը
Քրեական աստիճանակարգության բարձրագույն կարգավիճակ ունեցողը մեղադրվում է ծեծի և խուլիգանության համար
Դեպի ուր կհոսեն ներքաղաքական «ստորջրյա» լիցքերը
Ռուբեն Վարդանյանին թույլ է տրվել խոսել ընտանիքի հետ. hարազատները խնդրել են դադարեցնել հացադուլը
Իսրայելի ռազմաօդային ուժերը հարվածներ են հասցրել Լիբանանում «Հեզբոլլահի»-ի օբյեկտներին
20:30
Ջամայկայում հայտարարել են հանրապետություն հռչակվելու մտադրության մասին
20:20
Հայիթիի վարչապետի հրաժարականից հետո այդ պաշտոնը ժամանակավորապես վստահվել է Միշել Պատրիկ Բուավերին
ՀՀ ԱԺ նախագահը և Սենատի Ֆրանսիա-Հայաստան բարեկամական խմբի ղեկավարը քննարկել են Հայաստան-ԵՄ վիզաների ազատականացումը
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն

Հայաստանում թվանշանի պաշտամունք կա. կրթական ոլորտն աղճատված վիճակում է

2017 թվականին հանրակրթական դպրոցներում գերազանցության մեդալների հավակնորդներից 82%-ն է ստացել ոսկե մեդալ, 2018թ.-ին՝ 47%-ը: Առաջիկա տարիներին ուռճացված գնահատականները պետք է համապատասխանեցնել իրական գնահատականներին, որպեսզի վստահությունը կրթական համակարգի նկատմամբ բարձրանա։ Այս մասին ֆեյսբուքյան իր էջում հայտարարել է կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը։

Կրթության ոլորտի փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը ևս կարծում է, որ մենք ունեցել ենք ուռճացված գնահատականներ, և դա գաղտնիք չի եղել։ Նրա խոսքով՝ եթե հիմա անցկացվեն շատ օբյեկտիվ ու անաչառ քննություններ, հնարավոր է պարզվի, որ մեր աշակերտների առնվազն 50 տոկոսը չի բավարարում դրական թվանշանի շեմը հաղթահարելուն։

«Այդ ամբողջ պրոցեսները, որ կան Հայաստանում՝ դրամահավաքներ, կոռուպցիոն այլ երևույթներ, պտտվում են սրա շուրջը։ Համակարգը բավական թույլ վիճակում է, և իրական պատկերը չենք տեսնում։ Իսկ իրական պատկերը շատ տխուր է։ Իրականում գնահատականները շատ ավելի բարձր են, քան կան։ Դրա համար համաձայն եմ նախարարի հետ։ Բայց ոսկե մեդալի հետ կապված խնդիրն այլ է։ Քանի որ մեդալն, ըստ էության, որևէ արտոնություն չունի, ինչպես առաջ, դրա համար մեդալի համար մեծ կռիվ չկա։ Առաջ Հայաստանում մի քանի հարյուր մեդալակիր էր լինում։ Այսօր, երբ արդեն մեդալն արտոնություն չունի, անիմաստ բան է դարձել»,- շեշտեց փորձագետը։

Այս տարի մեդալակիրների հավակնորդների թվի շեշտակի նվազումը, ըստ նրա, կապված էր դպրոցներում քննաշրջանից առաջ մի շարք կոռուպցիոն երևույթների բացահայտմամբ, և մեդալի համար քննությունն ավելի կոշտ է անցկացվել. «Դրա համար արդեն 50 տոկոսն է կարողացել հաղթահարել»։

Ստացվում է՝ մենք տարիներ շարունակ ունեցել ենք բարձր գնահատականներով բուհեր ընդունվող աշակերտներ, ինչը, սակայն, չի արտահայտել կրթության իրական որակը՝ կարծում է ոլորտի մասնագետը։ «Դա պայմանավորված է նրանով, որ Հայաստանում դեռևս կա թվանշանի պաշտամունք։ Դա նշանակում է, որ Հայաստանում սովորելն այդքան էլ կարևոր ու մոդայիկ չէ։ Մի կողմից՝ թվանշանի պաշտամունք կա, մյուս կողմից՝ սովորելու ձգտում չկա։ Երբ սովորելու ձգտում չկա, բայց թվանշան է պետք, դա արդեն բերում է ամբողջ պատկերի աղճատմանը»,- կարծում է Խաչատրյանը։

Ի՞նչ քայլեր պետք է անել ոլորտում աղճատված պատկերը վերականգնելու համար, մասնագետը կարծում է՝ կրթական ծրագրերն ամբողջությամբ պետք է վերանայել. «Ընդհանուր առմամբ մարդիկ պետք է հասկանան, որ կրթության մեջ ամենակարևոր բանը թվանշանը չէ, կարևորը գիտելիքն է, հմտությունն է։ Հասարակության հետ որոշակի աշխատանք պետք է տարվի, որ այս կարծրատիպերը չլինեն»։

Լուսանկարը՝ Photolure-ի

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում