Thursday, 02 05 2024
Կիրանցում կսկսենք չվիճարկվող հատվածի սահմանազատումը. մյուս կետերում լուծումներ կփնտրենք. Փաշինյան
Ֆորպոստ լինել-չլինելու ընտրության բանաձևից դուրս գալն է մեր խնդիրը. Նիկոլ Փաշինյան
Զինվորի վրա անհամաչափ բեռներ ենք դրել. սա ֆորպոստի տրամաբանությունն է. Փաշինյան
Այո, մենք փոխվում ենք. չփոխվել նշանակում է երկիրը տանել ստույգ կործանման. Նիկոլ Փաշինյան
Ես ամենևին չեմ մոռացել 2020-ի պատերազմից հետո հնչած մեղադրանքները. այս գործընթացը դրանց արձագանքն է
Առանց Ալմաթիի հռչակագրի՝ խաղաղության պայմանագիր դժվար է պատկերացնել. Փաշինյան
Վրաստանում «ռուսական օրենքը» ուժի մեջ է մտնում՝ չնայած խիստ դիմադրությանը
Հիմա մենք սահմանազատման պրակտիկա ենք ձևակերպում, որը ներկայացնելու ենք խորհրդարանի հաստատմանը
Բաքուն նոր պայման է դրել. խաղաղություն՝ առանց միջնորդների
Մեր դիրքերի լեգիտիմությունն է երաշխիքը, որ Ադրբեջանը նոր պահանջներ չի ներկայացնի. Փաշինյան
Սահմանազատման գործընթացում կառավարության խնդիրը եղել է ներդնել ամբողջ սահմանագծով լեգիտիմ հիմքի վրա սահմանի վերականգնումն ապահովող բանաձև. Փաշինյան
«Լեքսուս»-ը շրջվել է․ այն անչափահաս է վարել, ընտանիքի 4 անդամ հիվանդանոցում է
23:00
ՌԴ դեմ ԱՄՆ-ի նոր պատժամիջոցների ցանկում են ընկերություններ Թուրքիայից և Ադրբեջանից
Գործարկվել է Երևանի կենդանաբանական այգի տանող անվճար երթուղին
Ուկրաինայի Գերագույն Ռադայի փոխնախագահն «ականազերծո՞ղ է»
2018-ից ի վեր Աշխատանքային օրենսգրքի գրեթե կեսը փոխվել է. համալիր լուծումների ենք ձգտում
Լևոն Քոչարյանը պետք է ներողություն հայցի, այլապես նշանակում է՝ ինքը համաձայն է տեղի ունեցածի հետ
Վրաստանի խորհրդարանը 2-րդ ընթերցմամբ ընդունել է «օտարերկրյա ազդեցության թափանցիկության մասին» օրինագիծը
Հունաստանի ԱԳՆ-ն ընդգծում է հայ-ադրբեջանական սահմանին էսկալացիայից խուսափելու կարևորությունը
Մասիսում վիճաբանությունը վերածվել է ծեծկռտուքի․ կան վիրավորներ
Պատահաբար մահացու կրակել է Արցախի նախագահի պարգևատրած ատրճանակով
Ղազախական հարթակը մերժելու հիմքեր այլևս չկան. գործընթացը սինքրոնիզացված է ԱՄՆ-ի հետ
Ինչ է սովորեցնելու Իրանը Հայաստանին. ու՞ր են տապալման պատասխանատուները
20:50
Բաքուն, Աստանան և Տաշքենդը համագործակցության հուշագիր են ստորագրել
Ադրբեջանի պաշտպանության նախարարն ուսումնամարզական հավաք է հայտարարել
Լևոն Քոչարյանի օգնական Արթուր Սուքոյանը ձերբակալվել է
Կոթի գյուղում 2 դիրք հանձնելու մասին տեղեկությունները չեն համապատասխանում իրականությանը. ՊՆ
20:10
Վարշավայում անհայտ անձինք Մոլոտովի կոկտեյլ են նետել սինագոգի շենքի վրա
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Գործարկվել են մայրաքաղաքի շատրվանները

Ուղարկել աղբանոց․ Հովիկ Աբրահամյանի կառավարությունը տապալված է

Հայաստանի ներքաղաքական կոչված կյանքը վերածվել է Հայաստանի տապալված կառավարության թաքստոցի: Տնտեսական իրավիճակը Հայաստանում վաղուց հատել է կրիտիկական սահմանը, և ներկայումս խնդիրն ընդամենը այդ իրավիճակի ճակատագրականության աստիճանն ու դինամիկան են:

Նոր կառավարությունը, որ ձևավորվեց ապրիլ-մայիսին, և որի ձևավորման գործընթացում իր մեծ լուման ունեցավ նաև ոչ իշխանական ուժերի այն ժամանակ դեռ քառյակը, այսօր ըստ էության լիակատար տապալված կառավարություն է: Եվ Հայաստանում լիակատար տապալված պետք է համարվեն բոլոր այն կառավարությունները, որոնք ստանձնելով տնտեսական քաղաքականության պատասխանատվությունը` առավելագույնը 5-6 ամսում չեն ապահովում որևէ բեկում տնտեսական գործընթացներում, տնտեսական քաղաքականության տրամաբանության մեջ:

Խնդիրն այստեղ նույնիսկ մակրոտնտեսական ցուցանիշները չեն, քանի որ այդ ցուցանիշներն, ըստ էության, ժամանակի հարց են, և բեկումը կարող է տեղի ունենալ այսօր, իսկ ցուցանիշները երևան մեկ-երկու տարի հետո: Խնդիրը բեկումն է զարգացման տրամաբանության, իրավիճակի տրամաբանության տեսանկյունից, երբ խաղի կանոններն այնպես են փոխվում, որ համոզիչ են լինում ոչ միայն քեաօլիգարխիայի համար, այլ առաջին հերթին փոքր ու միջին բիզնեսի և ընդհանրապես շարքային հանրության, որովհետև փոքր ու միջին բիզնեսի համար համոզչություն ասելով մենք առավելապես նկատի ենք առնում լոկ հարկային վարչարարության փոփոխությունները: Իրականում բեկումն այստեղ չէ, որ պետք է տեղի ունենա: Հարկային վարչարարությունը պետք է արտահայտի բեկումը, լինի դրա դրսևորումներից մեկն ընդամենը:

Բեկում չկա խաղի կանոնների տրամաբանության և փիլիսոփայության, նոր, կրեատիվ մոտեցումներ չկան, հետևաբար` Հովիկ Աբրահամյանի կառավարությունը տապալված է և տապալված է առաջիկա առնվազն մեկ տարվա կտրվածքով, որի մասին վկայում է այն բյուջեի նախագիծը, որը ներկայացրել է Աբրահամյանը: Ըստ որում` կրկին ոչ թե թվերի առումով, թվերը հարաբերական են, այլ բովանդակության: Բյուջեն բովանդակություն չունի, ասել է թե` բովանդակություն չունի այն ներկայացնող վարչապետն ու կառավարությունը: Իսկ Հայաստանին պետք են օպերատիվ փոփոխություններ, պետք է օպերատիվ տնտեսական քաղաքականություն, որովհետև ժամանակի վրա հաշվարկված քայլերը ամեն անցնող օրվա հետ դառնում են ավելի պակաս արդյունավետ իրենց պոտենցիալով, քանի որ ամեն անցնող օր ավելի է բարդացնում Հայաստանի սոցիալ-տնտեսական և բարոյահոգեբանական վիճակը:

Հայաստանի քաղաքացիությունից արդեն հրաժարվում են ոչ միայն շարքային քաղաքացիները, այլ նույնիսկ իրավապահ համակարգի և բանակի սպաները՝ սոցիալ-տնտեսական իրավիճակի պատճառով, գոնե ռուսական բարձր թոշակ ստանալու համար: Սա աղետ է, սա ազգային անվտանգության և ազգային արժանապատվության անկում է, որը բեկում է պահանջում՝ առանց բեկման ժամանակի մեջ աղետն է խորանում, ոչ թե, այսպես ասած, տնտեսական քաղաքականությունն է արդյունք տալիս:

Միաժամանակ վատթարանում է Ռուսաստանի տնտեսական վիճակը: Արդեն ակնհայտ է, որ առնվազն առաջիկա տարվա համար ոչ մի նախադրյալ չկա, որ Ռուսաստանը կփոխի իր վարքը աշխարհում, իսկ աշխարհն էլ կփոխի իր վերաբերմունքը ՌԴ հանդեպ: Եթե այդ վերաբերմունքը փոխվի, ապա դեպի ավելի վատը: Իսկ սա էլ իր հերթին նշանակում է, որ դեպի ավելի վատն է փոխվելու Հայաստանի տնտեսության կլիման, մթնոլորտը, քանի որ այստեղ ամեն ինչ գտնվում է Ռուսաստանից գերկախվածության մեջ: Սա անելանելիություն չէ, ոչինչ անվերադարձ կամ անդառնալի կորսված չէ, սակայն պետք է երկու կարևորագույն քայլ՝ ինքնիշխանության պաշտպանություն ռուսական կայսերապաշտական հավակնություններից և երկրում տնտեսական քաղաքականության փիլիսոփայության և արժեքային հիմնովին վերանայում:

Նոր կառավարությունը դա չի արել ու չի պատրաստվում անել, հետևաբար` նոր կառավարության ամեն մի օրը, գոյության ամեն ժամը արդեն աշխատում է Հայաստանի դեմ ավելի ուժգին, քան նույնիսկ հին կառավարության պարագայում: Եվ ուրեմն` նոր կառավարությունը պետք է հեռանա, այս հարցը պետք է լինի օրակարգային հարց՝ կա՛մ կառավարությունը պետք է հեռանա անմիջապես, կա՛մ կառավարություն նշանակող նախագահը: Հայաստանում երկու հարցն էլ ուղղակիորեն բացակայում են ներքաղաքական օրակարգից: Ներքաղաքական օրակարգում կա ամեն ինչ, բացի ներկայիս տնտեսական վիճակի անմիջական պատասխանատվության հարց: Եթե մինչև ապրիլ այդ պատասխանատվությունը Տիգրան Սարգսյանի վրա էր՝ ճիշտ թե սխալ, լավ թե վատ, անձնական, խմբակային, թե պետական-հանրային մոտիվացիաներով` այլ հարց է, ապա այսօր ըստ էության ուղիղ պատասխանատվության հասցեատեր չկա:

Եթե ներքաղաքական կյանքում չկա հստակ և այսրոպեական օրակարգային հարց Սերժ Սարգսյանի կամ Հովիկ Աբրահամյանի հեռացման հարցադրումով, ապա ըստ էության ստացվում է, որ ներքաղաքական կյանքի սուբյեկտները լուծում են տնտեսական քաղաքականության համար պատասխանատվության չեզոքացման հարց` ծառայություն մատուցելով Հովիկ Աբրահամյանին: Սա ծառայություն է նաև Սերժ Սարգսյանին, քանի որ Հովիկ Աբրահամյանը պետք է նաև նրան՝ և՛ որպես գործող քավության նոխազ, և՛ որպես բուֆեր ոչ իշխանական եռյակի հետ հարաբերություններում:

Այսպես կոչված ներքաղաքական կյանքը կամ ներհամակարգային պայքարն այդպիսով վերածվել է անհաջող կառավարության թաքստոցի, որտեղ նա, ըստ էության, պատսպարվում է՝ հասարակության առաջ պատասխանատվություն տալու փոխարեն:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում