Wednesday, 01 05 2024
«Լեքսուս»-ը շրջվել է․ այն անչափահաս է վարել, ընտանիքի 4 անդամ հիվանդանոցում է
23:00
ՌԴ դեմ ԱՄՆ-ի նոր պատժամիջոցների ցանկում են ընկերություններ Թուրքիայից և Ադրբեջանից
Գործարկվել է Երևանի կենդանաբանական այգի տանող անվճար երթուղին (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)
Ուկրաինայի Գերագույն Ռադայի փոխնախագահն «ականազերծո՞ղ է»
2018-ից ի վեր Աշխատանքային օրենսգրքի գրեթե կեսը փոխվել է. համալիր լուծումների ենք ձգտում
Լևոն Քոչարյանը պետք է ներողություն հայցի, այլապես նշանակում է՝ ինքը համաձայն է տեղի ունեցածի հետ
Վրաստանի խորհրդարանը 2-րդ ընթերցմամբ ընդունել է «օտարերկրյա ազդեցության թափանցիկության մասին» օրինագիծը
Հունաստանի ԱԳՆ-ն ընդգծում է հայ-ադրբեջանական սահմանին էսկալացիայից խուսափելու կարևորությունը
Մասիսում վիճաբանությունը վերածվել է ծեծկռտուքի․ կան վիրավորներ
Պատահաբար մահացու կրակել է Արցախի նախագահի պարգևատրած ատրճանակով
Ղազախական հարթակը մերժելու հիմքեր այլևս չկան. գործընթացը սինքրոնիզացված է ԱՄՆ-ի հետ
Ինչ է սովորեցնելու Իրանը Հայաստանին. ու՞ր են տապալման պատասխանատուները
20:50
Բաքուն, Աստանան և Տաշքենդը համագործակցության հուշագիր են ստորագրել
Ադրբեջանի պաշտպանության նախարարն ուսումնամարզական հավաք է հայտարարել
Լևոն Քոչարյանի օգնական Արթուր Սուքոյանը ձերբակալվել է
Կոթի գյուղում 2 դիրք հանձնելու մասին տեղեկությունները չեն համապատասխանում իրականությանը. ՊՆ
20:10
Վարշավայում անհայտ անձինք Մոլոտովի կոկտեյլ են նետել սինագոգի շենքի վրա
20:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Գործարկվել են մայրաքաղաքի շատրվանները
Ջրառատ գյուղում հրդեհ է բռնկվել. այրվածքներ ստացած քաղաքացուն տեղափոխվել են հիվանդանոց
Թուրքիան որոշել է միանալ Իսրայելի դեմ Հարավաֆրիկյան Հանրապետության հայցին
19:20
Գերմանիայում բոլոր ատոմակայանների փակումն անվանել են ճիշտ քայլ
ՊՆ բժշկական գումարտակը Հունգարիայում մասնակցում է «Քաջարի մարտիկ-2024» բազմազգ զորավարժությանը
Կայացել են ՀՀ ՊՆ-ի և ՆԱՏՕ-ի Պաշտպանական կրթության զարգացման հայաստանյան ծրագրի քննարկումները
Հայաստանի՝ հունգարա-ադրբեջանական վետոյի հաղթահարման ճանապարհը
ԱՄՆ-ն փոխարինել է Թուրքիային
Ի՞նչ ապագա ենք ուզում․ պատմությունը՝ բեռ
ՊՆ բժշկական գումարտակը Հունգարիայում մասնակցում է «Քաջարի մարտիկ-2024» բազմազգ զորավարժությանը
«Շարունակում է խնդրահարույց մնալ նաև աշխատաշուկայում խտրականության բացառման հարցը». ՄԻՊ
Երևանի շատրվանները գործարկվեցին

Հրաչ Քեշիշյանի տաղանդավոր 10 դերասանները. Նազենի Հովհաննիսյան. Newmag.am

Սա 2-րդն է հարցազրույցների այն շարքից, որ newmag.am-ի խնդրանքով զրուցել է ռեժիսոր Հրաչ Քեշիշյանը երիտասարդ ու խոստումնալից 10 դերասանների հետ:

Հասարակական կյանքդ և մասնագիտությունդ: Շա՞տ ժամանակ է խլում հասարակությունը քեզանից:

Հասարակական կյանքն ու մասնագիտությունը վաղուց արդեն միախառնվել են, գտնվում են միևնույն զուգահեռականում: Ասել, որ շատ ժամանակ է խլում` անշուշտ, մի ամբողջ կյանք` դա իմ կյանքն է:

Դու կարծում ես, որ արվեստագետի կամ հանրային մարդու օրակարգի կարևոր կետերի՞ց է` պիտանի լինել հասարակությանը կամ, այսպես ասած, արձագանքող:

Շատ տեղին է ասված: Այո, դա պարտադիր կետ է, և պետք է չէ այն կատարել իբրև առաջադրանք: Ոչ: Ես դասավանդում եմ թատերական ինստիտուտում: Միակ բանը, որ ինձ ձգում է այնտեղ, ուսանողին ինչ-որ բան տալու ցանկությունն է: Ես այնտեղից չունեմ ֆինանսական կամ որևէ պաշտոն ստանալու ակնկալիք: Իմ միակ մոտիվացիան այն է, որ այնտեղ կան երիտասարդներ, որոնք դեռ չեն կողմնորոշվել, ու նրանց պետք է օգնել, գուցե ունեն ինչ-որ բանի պակաս: Ես իմ կարողացածի սահմաններում աշխատում եմ նրանց աջակցել: Պաշտոնապես դա համարվում է աշխատանք, բայց եթե հաշվի առնենք վարձատվությունն ու իմ ներդրած ջանքերը… Մեկը մյուսին հակասում է:

Ե՞րբ է քեզ համար կարևոր հոնորարի չափն ու աշխատանքի վարձատվությունը:

Միշտ

Իսկ ե՞րբ կարող ես անտեսել այն:

Երբ գաղափարն ավելի կարևոր է, քան հոնորարի կարիքը: Անկեղծ ասեմ, հոնորարի կարիք միշտ կա: Ինչպես ցանկացած մարդ, ես էլ ունեմ ծախսեր: Բայց եթե վերցնենք թատերական ինստիտուտը, ես չեմ կարող այնտեղից այնպիսի աշխատավարձ ակնկալել, որը համեմատական լինի իմ արած աշխատանքի հետ: Նմանատիպ պարագաներում` կարող է լինել մի կետ, երբ գաղափարական մասը շատ ավելի կարևոր է: Այդ դեպքերում ես տրվում եմ աշխատանքին` առանց հաշվի առնելու աշխատավարձի չափը:

Ինչպիսի՞ տեղ է գրավում քո կյանքում թատրոնը: Չե՞ս ափսոսում, որ այն քիչ է քո կյանքում:

Այո, շատ եմ ափսոսում: Եթե լարախաղացը պարբերաբար չկանգնի այդ բարձրության վրա ու չանցնի այդ լարը, նա չի համարվի վարպետ և չի լինի լարախաղաց: Իմ կարծիքով դերասանի համար այդ լարը թատրոնն է:

Ամիսը քանի՞ անգամ ես խաղում թատրոնում:

Կախված թե քանի անգամ են ներկայացում դնում: Լինում է 5 անգամ, 6 անգամ, մեկ անգամ, երեք ամիսը մեկ անգամ…

Այսինքն` միշտ կա այդ բանը, որ պիտի լինես թատրոնում, շփվես կենդանի հանդիսատեսի հետ: Դու այն քիչ դերասաններից ես, ովքեր փորձում են լրացնել իրենց մասնագիտական աշխատանքային կյանքը, այսպես ասած, լեցուն դարձնել այն: Նաև այն դերասաններից ես, ովքեր աշխատում են դրսի հետ: Վերջերս նկարահանվեցիր ռուսական ֆիլմում: Մհեր Մկրտչյանի ֆիլմում` Պապ 005: Ինչպիսի՞ն էր զգացողությունը:

Գիտեմ, որ ինքդ որպես ռեժիսոր, աշխատելով ռուս դերասանների հետ, երբեմն տեսնում ես դպրոցների տարբերությունը: Ինձ համար ամենամեծ հպարտությունը, երբ տեսնում եմ հայ դերասաններին շատ լուրջ դպրոց անցած ռուս դերասանների հետ աշխատելիս, և որակական տարբերություն չկա: Կա տեսակի, մտածողության ու ազգայինի տարբերություն: Երկու ամիս անընդմեջ մենք նկարահանվում էինք: 4 սերիա ենք արել այդ նախագծում: Աշխատեցի այնպիսի մարդկանց հետ, որոնցից միշտ կարելի է սովորել: Չեմ վախենում ասել, որ միշտ սովորում եմ: Ամեն անգամ որևէ գործ անելիս երջանկություն ունեմ միշտ սովորել: Ամեն ինչից դերասանը պիտի մի բան վերցնի. Իսկ Մհեր Մկրտչյանը` որպես ռեժիսոր, հատուկ ուշադրություն էր դարձնում դերասանի ազատությանը, որպեսզի նա փոքր, մեկ րոպեանոց տարածության մեջ լինի մաքսիմում ազատ և հստակ` առանց ավելորդությունների: Ես դա սովորեցի: Մենք` դերասաններս, հայկական իրականության մեջ ի՞նչ ենք անում… Մեզ տալիս են խնդիր ու մենք փորձում ենք այդ խնդրի մեջ ներառել ամեն ինչ, ինչ գիտենք. մեր ապրած կյանքը` ցեղասպանությունից սկսած…

Հիմա անցնենք դրան: Ես էլ աշխատավայրում փորձում եմ դերասանին թողնել ազատության մեջ ու վերցնել նրանից այն լավն ու հետաքրքիրը, որ քո ասած ազատության 1 րոպեում կամ 2 քառակուսի մետրում դերասանը կանի: Բայց դու ո՞ր դպրոցի կրողն ես: Էմոցիոնալ հիշողությա՞ն դերասան ես, թե՞ խնդիրը կատարող, կամ շատ մտածող դերասանն ես, որ մինչև գործողությունն իր միջով չանցկացնի, չի անի: Ո՞նց ես հասնում քո ճշմարտությանը քեզ տրված իրավիճակում:

Սա հարց է, որ ունի բախում դաժան իրականության հետ: Գուցե շատերն ինձ քարկոծեն ասածներիս համար, բայց մենք` հայ արտիստներս, չունենք դերասանական դպրոց: Սա մեծ խնդիր է: Մենք ունենք հետխորհրդային տարիներից մնացած ռուսական դպրոցից ինչ-որ մնացորդներ:

 

Ամբողջությամբ՝ սկզբնաղբյուր կայքում

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում