Բրիտանացիները հարկային ծառայություն զանգելու վրա ծախսել են 220 մլն դոլար` գրում է The Independent-ը՝ հղում կատարելով կառավարության ծախսերի վերահսկողության հանձնաժողովի հաշվետվությանը:
Հետաքննության արդյունքում Աուդիտի ազգային բյուրոն պարզել է, որ վերջին տարում հարկայինի «թեժ գիծ» գրանցված 20 մլն զանգ մնացել է անպատասխան:
Նրանք, ովքեր սպասել են օպերատորին, գծի վրա են մնացել միջինը 5 րոպե: Ընդ որում՝ 6.5 մլն մարդ ընթացիկ ամսվա առաջին 3 ամսում սպասել են ավելի քան 10 րոպե` մինչև իրենց կպատասխանեն:
Համաձայն հանձնաժողովի եզրակացության՝ եթե հարկային մարմինը օպտիմալացներ իր աշխատանքն ու սկսեր պատասխանել զանգերի 90 տոկոսին, կկրճատեր և սպասման տևողությունը, և կխնայեր քաղաքացիների՝ տարեկան 80 մլն դոլարը: