Thursday, 28 03 2024
Ավագ հինգշաբթին Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում
18:40
ԵՄ-ը մինչև ապրիլ կներկայացնի Ուկրաինային սպառազինությունների մատակարարման պլանը
Իսրայելը ՀԱՄԱՍ-ի 200 զինյալ է լիկվիդացրել Աշ-Շիֆա հիվանդանոցում
«Աշխարհին նոր բազմակողմանի առևտրային համակարգ է անհրաժեշտ». Տոկաև
Գազայում սովը կարող է դիտվել որպես պատերազմի հանցագործություն. ՄԱԿ-ի Մարդու իրավունքների գերագույն հանձնակատար
18:10
«Գերմանիայի հատուկ ծառայությունները չեն իմացել Մերձմոսկվայում նախապատրաստվող ահաբեկչության մասին». Շոլց
18:09
ԱՄՆ-ն 228 մլն դոլար է հատկացրել Բալթյան երկրներին 2024 թ. պաշտպանության համար
Հայկ Մարությանն առաջիկայում կուսակցություն կհիմնի
Ղրղզստանի մայրաքաղաքում ավազամրրիկից շենքեր և ավտոմեքենաներ են վնասվել
18:06
Ֆրանսիայում դադարեցվել է գնացքների երթևեկությունը «Նելսոն» փոթորկի պատճառով
«Սիրիայում, Լիբիայում, Ղարաբաղում կամ այլ տեղ բախվում էինք գլոբալ դաշինքի հակազդեցությանը». Էրդողան
Լրատվական-վերլուծական երեկոյան թողարկում
Վանաձորում հղի կնոջ մահվան համար մեղադրանք է առաջադրվել 3 բժշկի
18:01
Նվիրված ու պրոֆեսիոնալ թիմ, ճկուն աշխատելաոճ և գործունեության թափանցիկություն. սա է Հայէկոնոմբանկի հաջողության բանաձևը. Արտակ Առաքելյան
Ալի Նաղիեւը ԵՄ դիտորդական առաքելությունը համարում է «ահաբեկչական»
Վարչապետի գլխավորությամբ քննարկվել է «Հայփոստ»-ի զարգացման ռազմավարության նախագիծը
17:50
Քլինթոնը լոբբինգ է արել Կրասիկովի հետ Նավալնիի փոխանակման համար
Վրաստանի լեռնադահուկային հանգստավայրում ձնահյուսի պատճառով կա անհետ կորած
17:30
Սեուլում ավտոբուսների վարորդները գործադուլ են հայտարարել
17:20
Բուլղարիայում տեղի կունենան արտահերթ խորհրդարանական ընտրություններ
Եվրանեսթում մենք կողմ ենք քվեարկել մեր ընդդիմադիրների առաջարկին, իրենք մերին`ոչ.շատ բան չփոխվեց
Բաքվի վարքագիծն անընդունելի է. Բաքոյանը՝ ԼՂ-ի նախկին ղեկավարներից հարցազրույցներ վերցնելու մասին
Իսրայելը հայտնել է Լիբանանից հրթիռների արձակման մասին
17:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Վրաստանը մտադիր է երկու տարվա ընթացքում 3,7 մլրդ լարի ծախսել կլիմայի փոփոխության դեմ պայքարի համար
ԵԱՏՄ-ից դուրս գալու հարց Հայաստանը չի քննարկում. ՔՊ պատգամավոր
Օր առաջ հայտարարել ռուսական ռազմակայանը ՀՀ-ից հանելու մասին. Հայկ Միրզոյան
Անհապաղ դո՛ւրս գալ ՀԱՊԿ-ից և ԵԱՏՄ-ից. Ժողովրդավարական հասարակական-քաղաքական ուժերի հայտարարությունը
«Հայ-վրացական հարաբերությունները ռազմավարական մակարդակի են». Ռուբինյան
«Եվրամիությունը հիասթափեցրել է Վրաստանին». Պապուաշվիլի

Բոստանի համար ծնվածը չի կարող թռչել

Հայաստանի կառավարությունը հավանություն է տվել սնանկացած «Արմավիա» ավիաընկերության՝ 22 միլիոն դրամ պարտքի դիմաց Միկա Բաղդասարովին պատկանող «Միկա» մարզադաշտը պետությանը փոխանցելու որոշմանը: «Արմավիան» պատկանում էր Միխայիլ Բաղդասարովին, տարիներ շարունակ նա մենաշնորհային գործունեություն էր ծավալում Հայաստանի ավիացիոն բիզնեսում, ինչի արդյունքը դեպի Հայաստան կամ Հայաստանից դուրս աստղաբաշխական թանկ տոմսերն էին: Սակայն հանկարծ մոնոպոլիստ «Արմավիան» սնանկացավ՝ հսկայական պարտքեր կուտակելով: Եվ ահա պետությանն ունեցած պարտքի դիմաց Միկա Բաղդասարովի ստադիոնն է անցնում պետությանը:

Ինչ են անելու մարզադաշտը՝ հայտնի չէ: Երևի վարունգ-պոմիդոր կտնկեն Ռուսաստան արտահանելու համար: Հիմա Հայաստանի կառավարությանը միայն այդ հարցն է հուզում, և հավանաբար տարածքներ են պետք, որպեսզի ինչքան հնարավոր է շատ պտուղ-բանջարեղեն աճեցնեն Մոսկվա ուղարկելու համար՝ քանի գումար աշխատելու հնարավորություն կա: Իսկ թե ինչու սնանկացավ մոնոպոլիստ «Արմավիան», որի համար Հայաստանի իշխանությունները տասնամյակից ավելի ջերմոցային պայմաններ էին ապահովել ի հեճուկս հայկական ավիացիայի ապագայի, ի հաշիվ Հայաստանի համար գերկարևոր ոլորտի զարգացման, իշխանություններին չի հետաքրքրում:

«Արմավիայի» սնանկացման գործընթացը այսօր երևի թե պետք է արդեն իսկ արժանացած լիներ հատուկ խորհրդարանական հանձնաժողովի: Եթե ոչ իրավապահ մակարդակում, ապա առնվազն պառլամենտական հանձնաժողովի մակարդակում պետք էր պարզել ու հասկանալ, թե ինչու է նման ջերմոցային պայմաններում սնանկանում մոնոպոլիստ ընկերությունը, ինչու է Հայաստանի ավիացիան զարգացում ապրելու փոխարեն հետընթաց ապրում: Ի վերջո, այս ամենի համար պատասխանատու են ոչ միայն «Արմավիայի» սեփականատերն ու կառավարիչները, այլ նաև նրանք, ովքեր «Արմավիային» տվել էին մոնոպոլիան և տարիներ շարունակ չեն փորձել փոքր-ինչ վերահսկել իրավիճակն ու հասկանալ, թե ուր է գնում հայկական ավիացիան:

Հայաստանը միայն վերջին ամիսներին, այն էլ՝ Արևմուտքի ճնշման ներքո, ընդունեց Բաց երկնքի քաղաքականություն, որը Հայաստանին թթվածնի նման անհրաժեշտ է ցամաքային շրջափակվածության պայմաններում: Չի կարելի ասել, որ Բաց երկնքի քաղաքականությունը տվել է իր արդյունքները, որ շեշտակի փոխվել է վիճակը, սակայն փոփոխությունները շատ նկատելի են: Բայց այդ փոփոխությունների արդյունավետությունը բարձրացնելու համար շատ կարևոր է «Արմավիայի» պատմության ուսումնասիրությունը՝ պարզելու համար պետական մարմինների և՛ նախկին գործողությունները, և՛ ներկայիս գործունեությունը, հասկանալու համար հայկական ավիացիայի անցած տարիների համար Հայաստանի իշխանությունների պատասխանատվության աստիճանը: Առանց այդ աստիճանը պարզելու, հասկանալու՝ շարունակում է կոռուպցիոն ռիսկի տակ մնալ նույնիսկ Բաց երկնքի քաղաքականությունը, և չնայած Հայաստանի քաղաքացիներն ու հյուրերը կզգան փոփոխությունները մոնոպոլիայից հետո, սակայն այդ փոփոխությունները չեն կարող լիարժեք լինել, քանի դեռ հստակորեն պարզված և բացահայտված չեն Հայաստանի ավիացիոն ոլորտում առկա կոռուպցիոն ռիսկերը, այդ ռիսկերում պետության «մասնակցության» չափը:

Ավիացիան առանցքային ոլորտ է Հայաստանն աշխարհի առաջ իրապես բացելու, իրապես օրգանական հաղորդակցություն հաստատելու համար: Ոլորտ, որն առանցքային նշանակություն ունի Հայաստանում հաստատված և գերիշխող բանջարաբոստանային կառավարման մշակույթը արդիականացնելու հարցում:

 

Լուսանկարը՝ Pan Photo-ի

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում