Sunday, 05 05 2024
Իսրայելի ոստիկանությունն ուժով դուրս է բերել և ձերբակալել Երուսաղեմի Տիրոջ գերեզմանի տաճարում գտնվող հույն ոստիկանին
Փրկարարները երթևեկելի հատվածից հեռացրել են ծառը և արտաքին լուսավորման սյունը
14:45
Ուկրաինայում ստեղծված իրավիճակից է կախված եվրոպացիների անվտանգությունը. Մակրոն
ՀՀ ֆինանսների նախարարի գլխավորած պատվիրակությունը մասնակցում է Ասիական զարգացման բանկի 57-րդ տարեկան հանդիպմանը
Թուրքիայի և Իրանի արտգործնախարարները քննարկել են տարածաշրջանային զարգացումները
Երկիրը հարվածի տակ է ռուսական պլանով, հսկայական գումար է դրվել. ինչո՞ւ եք դուք էլ ներսից քանդում
Երևանի Սերո Խանզադյանի անվան թիվ 184 ավագ դպրոցում էլեկտրական շչակ է գործարկվելու
Մարտի 1-ի մեղավորներին պատժել այլևս անհնար է. արդյունքը սիմվոլիկ կլինի՝ պետականադավի պիտակ
ՄԱԿ-ի գլխավոր քարտուղարի օգնական, ՄԱԶԾ Եվրոպայի և ԱՊՀ երկրների տարածաշրջանային բյուրոյի տնօրենը ժամանել է Հայաստան
Ինչպես արագացնել ներդրումները Հայաստանում․ նոր հնարավորություններ
«Տավուշը հանուն հայրենիքի» շարժման անդամները շարունակում են քայլերթը
Ռուսաստանի քաղաքական «G 20»-ը. Ի՞նչ կառավարություն կձեւավորի Վլադիմիր Պուտինը
12:45
Սի Ծինպինը կայցելի Ֆրանսիա, Սերբիա և Հունգարիա
12:30
Դանիայում փոխել են օրենքը. 15 տարեկանից սկսած կթույլատրվի աբորտը
12:15
Լոնդոնի քաղաքապետը երրորդ անգամ վերընտրվել է
Արարատում հայրը հայտնաբերել է իր 25-ամյա որդու մարմինը, կողքին էլ՝ իր հրացանը
ՀՀ տարածքում կան փակ ավտոճանապարհներ
Սպասվում է անձրև և ամպրոպ
11:15
Չինաստանն առաջին անգամ արձակել է զոնդ՝ Լուսնի հակառակ կողմից նմուշներ վերցնելու համար
11:00
Տոկիոն և Վաշինգտոնը հիպերձայնային զենք կալանող հրթիռ են մշակում, որի նախագիծը կարժենա ավելի քան 3 մլրդ դոլար
10:45
Նորվեգիան 630 մլն դոլարով կավելացնի պաշտպանական ծախսերը
Թուրքիան Ադրբեջանի հետ տնտեսական համագործակցության միջկառավարական հանձնաժողովի արտահերթ նիստ է նախաձեռնել. Բաքուն նույնպես «կխզվի՞» Իսրայելի հետ
10:24
G7-ի երկրները մտադիր են նվազեցնել Ռուսաստանից կախվածությունն ատոմային էներգետիկայի բնագավառում
Սա հիբրիդային պատերազմ է․ Տավուշում Ալիևը վերցրեց բարձունքներ՝ առանց կրակոցի
Վրաստանը տուրիզմից ռեկորդային եկամուտներ է ստացել
Վրաստանում փաստացի պետական հեղաշրջում է. սահմանադրությունը խախտելով գնում են ավտորիտար ճամբար
09:45
G7-ի երկրները համաձայնության են հասել մինչև 2035 թ. ածխից հրաժարվելու շուրջ
09:30
Եվրահանձնաժողովի ղեկավարը չի բացառել TikTok-ի արգելափակումը Եվրամիությունում
09:15
Մասկի կարողությունը ավելացել է 37 մլրդ-ով
Եկեղեցու առաջնորդություն եւ քաղաքական հրամայական. հարցեր՝ Տավուշից մինչեւ Երեւան

Ոգևորվելու առիթ չկա․ Լարսի այլընտրանքը շատ երկար ժամանակ կխլի

«Մեզ համար հատկապես Աբխազիայով այլընտրանքային ճանապարհ ունենալու խնդիրը խիստ կարևոր է, որովհետև երկաթուղային բեռնափոխադրումներն ամենաէժան միջոցներից են աշխարհում, և մենք այդ  ճանապարհով կարող ենք դուրս գալ ոչ միայն ԵՏՄ անդամ երկրներ, այլ նաև եվրոպական երկրներ»,- «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նման համոզմունք հայտնեց Հայաստանի բեռնառաքողների միության նախագահ Մակար Առաքելյանը՝ անդրադառնալով Աբխազիայի և Հարավային Օսիայի երկաթգծի բացման վերաբերյալ Ռուսաստանի և Վրաստանի միջև օրերս Պրահայում տեղի ունեցած բանակցություններին։

Բանախոսը վստահ է՝ եթե այս ծրագիրն ի վերջո կյանքի կոչվի, ապա Հայաստանի համար տնտեսական օգուտները զգալի կլինեն. կտրուկ կբարձրանա Հայաստանի արտահանումների ծավալը։

«Մենք ունենք շուկաներ, գյուղմթերքի զգալի սպառում ունենք, և գյուղմթերքի ոլորտում աշխատում է բնակչության մոտ 40 տոկոսը, այսինքն՝ սրանով զբաղվածության տոկոսն էլ է մեծանալու, եթե զարկ տանք այս ոլորտին, իսկ դրա համար պետք է ճանապարհ ունենալ։ Եթե էժան ճանապարհ չունենք  մեր ապրանքն արտահանելու համար, ապա տնտեսությունը չի կարող աճել, կանգնած վիճակում է, այսինքն՝ պահանջարկը կա, բայց միջոց չկա տանելու, որի պատճառով էլ հարևան երկրների հետ մրցունակ չենք, իսկ մրցունակ լինելու համար մեզ ենթակառուցվածքներ են պետք »,- նկատեց Մակար Առաքելյանը։

Վերջինիս  համոզված է, որ այդ ուղղություններով երկաթգծի բացումը իրական այլընտրանք է Լարսի ճանապարհին։

«Երբ որ Լարսը փակվում է, վնաս է ոչ միայն արտահանողների, այլ նաև ներմուծողների համար, և այդ պարագայում Հայաստանի տնտեսությունը ամեն օր մոտավորապես 500 հազարից մինչև 1 միլիոն դոլարի վնաս է կրում,- ասաց նա, սակայն նաև հավելեց,- այդ երկաթգծի բացման ծրագիրը շատ ու շատ ժամանակ կխլի, այնպես որ, մեզ համար Հյուսիսային Լարսի վերակառուցումը կլինի շատ լավ ճանապարհ։ Կարծում եմ, որ Հարավային Օսիայով բեռնափոխադրումների ճանապարհը մոտ ապագայում տեսանելի է, իսկ Աբխազիայովը՝ ոչ»։

 

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում