Saturday, 08 06 2024
Մինսկի խումբը մնացել է Ալիևի կոկորդում
Հերթը հասավ Վլադիմիր Գասպարյանի փեսայի ապօրինի ունեցվածքին
Ձորակն ընկած քաղաքացին տեղափոխվել է հիվանդանոց
Ադրբեջանի ԱԳՆ խոսնակը պատասխանել է ՀՀ ԱԳՆ հայտարարությանը
00:20
ՄԱԿ-ի Գլխավոր քարտուղարը չի մասնակցի Շվեյցարիայում Ուկրաինայի գագաթնաժողովին
Ալեն Սիմոնյանը մասնակցել է Վրաստանի անկախության 106-րդ տարեդարձի տոնին նվիրված հանդիսավոր ընդունելությանը
Ալիևը որսացել է պահը. բանալ շանտաժի տեխնոլոգիա է կիրառվում
Գալստանյանից հույսը կտրե՞լ են. ինչպես Կոպիրկինի հետկանչը դարձավ «սովորական պրակտիկա»
Ալիևի պահանջները ռուսական պատվեր են. այդ վարքի համար պետք է «գլխին ստանա»
Գալստանյանը «փուռն ա տալիս» մարդկանց, հեղափոխություն հնարավոր չէ. Ալեն Սիմոնյան
Չափից ավելի բաց ենք. սահմանազատված գոտում ծառայում են սահմանապահներ. փոխնախարար
Մահվան ելքով մարտակռիվ՝ հայր և որդիների մասնակցությամբ
Ալիևը թող խոսի հայերի կոտորածից, ազատ արձակի ռազմագերիներին. հարվածում է գործընթացին
Գալստանյանի շարժումը Ալիևի ջրաղացին ջուր է լցնում, պասերով են գործում. Ալեն Սիմոնյան
Հերիք է մեզ սպառնաք. Ալեն Սիմոնյանը արձագանքում է Գալուզինին
Զախարովան ստում է՝ Հայաստանից պատվիրակություն չի գնացել Բուչա. Ալեն Սիմոնյան
Ալիևին խաղաղություն պետք է ուղիղ այնքան, որքան` Հայաստանին
Փակ սահմաններ եւ «ուղեղային պատուհան». ի՞նչ է ծրագրում Ալիեւը
Արտահանման 75 %-ը թանկարժեք և կիսաթանկարժեք քարերն են․ խոսքը միլիարդների մասին է
Հաջորդ հարձակումը կարող է լինել մինչև նոյեմբեր. լուրջ վտանգի առաջ ենք
ՔԿ-ն՝ Սամվել Շահրամանյանի մեքենան առգրավվելու մասին
Անահիտ Ավանեսյանը տեսակցել է պայթյունի հետևանքով տուժածներին
Սերգեյ Լավրովն ու Իսրայելի ԱԳ նախարարը հեռախոսազրույց են ունեցել
Նարեկ Մկրտչյանն ընդունել է Եվրոպայի Խորհրդի գրասենյակի ղեկավարին
ՌԴ-ն տարածքային վեճեր չունի Շվեդիայի և Ֆինլանդիայի հետ․ Դմիտրի Պեսկով
Երեւանի մերժու՞մ, թե՞ այլ «առաջարկ» Բաքվին
ՃՏՊ Սեբաստիայի փողոցում․ կա տուժած
ՀՀ ԱԳ նախարարը և ՇՀԿ գլխավոր քարտուղարը քննարկել են տնտեսական ու տրանսպորտային կապուղիների, լոգիստիկ ցանցի զարգացումը
Հայաստանը և Գերմանիան ռազմատեխնիկական և ռազմատեխնոլոգիական համագործակցության պայմանավորվածություններ են ձեռք բերել
Ռուսաստանը ավելի քան 20 անգամ ավելացրել է զինամթերքի արտադրությունը. Պուտին

Նոր թանկացման վտանգավոր ազդակներ, որոնք պետք է կանխել

Էկոնոմիկայի փոխնախարար Էմիլ Տարասյանը երեկ հայտարարել է, որ 2016 թվականից Հայաստանի գազալցակայանները բերվելու են ԵՏՄ չափանիշներին, որոնք անվտանգության ավելի խիստ չափանիշներ են, քան այն, որ կան այսօր Հայաստանում: Վերջին մեկ ամսվա ընթացքում Հայաստանի գազալցակայաններում տարբեր պատճառներով տեղի են ունեցել հինգ պայթյուններ, դառնալով մադկային զոհերի պատճառ:

Այս բլից վիճակագրությունը վկայում է ոլորտում առկա, մեղմ ասած, անմխիթար և բարձիթողի վիճակի մասին, այն մասին, որ պատկան մարմինները չեն իրականացրել համապատասխան վերահսկողություն անվտանգության չափանիշների պահպանման առումով: Իսկ էկոնոմիկայի փոխնախարարն ասել է, որ վերահսկողությունն իրականացնող գերատեսչությունը Տարածքային կառավարման և արտակարգ իրավիճակների նախարարությունն է: Թե ինչպիսին կլինի պատկերը հինգ պայթյուններից հետո՝ դժվար է կանխատեսել:

Մի բան հստակ է, որ գործ ունենք Հայաստանի տնտեսության ամենաեկամտաբեր և պահանջարկ վայելող ոլորտներից մեկի հետ: Հայաստանում օգտագործվող մասնավոր ավտոմեքենաների ճնշող մեծամասնությունն այսօր էժանության պատճառով լիցքավորվում է գազով, քանի որ բենզինը բավական թանկ է: Այս ոլորտը նաև ամենամեծ ստվերն ունեցող ոլորտներից է: Այստեղ գոյություն չունի ՀԴՄ կտրոն հասկացությունը, երկար ժամանակ առկա էր թեյավճարի հասկացություն, այժմ դա, ըստ էության, պահպանվում է հազվադեպ գազալցակայաններում, սակայն այնուամենայնիվ կա:

Այս ոլորտում էլ, ինչպես ամենուր, կան գերիշխող դիրքեր, և Երևանում, օրինակ, այդպիսին ունի ԲՀԿ նախկին նախագահ Գագիկ Ծառուկյանը: Ընդհանրապես, գազալցակայանների բիզնեսում պատահական մարդիկ գրեթե չկան, բոլորը հիմնականում բարձրաստիճան պաշտոնյաներ են, որոնք առնվազն մեկ-երկու լցակայան հանրապետության տարբեր հատվածներում ունեն: Ի՞նչ կփոխեն այստեղ ԵՏՄ-ի չափանիշները՝ դժվար է ասել, սակայն այն, որ ԵՏՄ-ի ավելի խիստ չափանիշների ներդրումը Հայաստանում կարող է սպառնալ մեքենաների լիցքավորվող գազի թանկացմամբ, դա էլ իր հերթին մի շարք այլ ապրանքատեսակների և ծառայությունների, օրինակ՝ տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացման հարց կարող է առաջ բերել, միանշանակ է:

Խնդիրն այն է, որ խիստ չափանիշները, բնականաբար, ենթադրում են որոշակի միջոցառումներ: Սա էլ իր հերթին ենթադրում է ծախսեր: Իսկ Հայաստանում, ինչպես գիտենք, հատկապես իշխանական և մերձիշխանական շրջանակների պատկանող բիզնեսներում նման ծախսերը չեն արվում սեփական գրպանից: Նման ծախսերն արվում են հասարակության հաշվին, և սա էլ կարող է դառնալ գազի գնի թանկացման պատճառ: Այսինքն՝ գազալցակայանների ոչ պատահական տերերը չեն հրաժարվի իրենց բարձր շահույթներից հանուն անվտանգ սպասարկման, հանուն քաղաքացիներին անվտանգ ծառայություն մատուցելու, և նրանք կստիպեն, որ քաղաքացիները վճարեն դրա համար: Իսկ սա անթույլատրելի է, քանի որ կհարվածի ոչ միայն քաղաքացիների գրպանին, այլ նաև տնտեսությանը:

Եվ ուրեմն, արդեն այսօրվանից խնդիրը պետք է լինի կառավարության ուշադրության կենտրոնում, և այսօրվանից պետք է ձեռնարկվեն անհրաժեշտ քայլեր, որպեսզի անվտանգության նոր և խիստ չափանիշների ներդրումը չբերի լիցքավորվող գազի գնի աճին: Ոլորտի շահութաբերությունը լիուլի հնարավորություն է տալիս անվտանգությունը ծածկել գազալցակայաններում թագավորող օլիգարխիայի եկամուտների հաշվին:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում