Saturday, 20 04 2024
Որոնվող տղամարդը հայտնաբերվել է «Նահատակ» կոչվող հանդամասում
00:45
Տղամարդն ինքնահրկիզվել է Նյու Յորքի դատարանի շենքի մոտ` Թրամփի գործով լսումների ժամանակ
Մայրաքաղաքում բացօթյա առևտուրն արգելվում է
ՀՀ և Ադրբեջանի պայմանավորվածությունների կյանքի կոչումը կբերի խաղաղություն նաև ողջ տարածաշրջանում. պատգամավոր Գրիգորյան
00:12
«Սահմանազատման գործընթացի վերաբերյալ հուսադրող լուրեր կան»․ Կլաար
Գավառում մոր կողմից երեխային բռնության ենթարկելու գործը նախաքննության փուլում է
Մայիսի 1-ից ուժի մեջ է մտնում ՃԵԿ խախտման Էլեկտրոնային ծանուցումը նախընտրելու դեպքում 20 տոկոս նվազ բոնուսը
Զառի դպրոցը «հազարապետ» Փաշինյանին հրավիրել է՝ դիտելու «Պապ թագավոր» ներկայացումը
«Սիրո սեղան». AMAA-ի «Հայասա» թատերախումբը փայլեց նորովի
Տավուշից ոչ մի միլիմետր չի հանձնվում. Լիլիթ Մինասյան
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
Երևանը պնդում է՝ Մինսկի խումբ գոյություն ունի
Ռուսաստանի հեռանալով Երևանն ու Բաքուն կարողանում են պայմանավորվել
Մի՛ դարձրեք հնարավորությունը մամլիչ
Ավանակով գնացել է Կապան՝ գնումներ կատարելու և չի վերադարձել
Մահացել է ԵԱՀԿ ՄԽ ՌԴ առաջին համանախագահ Վլադիմիր Կազիմիրովը
Արամ Ա Վեհափառ Հայրապետն ընդունել է Միջազգային քրեական դատարանի առաջին դատախազ Լուիս Մորենո Օկամպոյին
Իրանն աջակցում է ՀՀ տարածքային ամբողջականությանը և դեմ է միջազգային սահմանների որևէ փոփոխման․ ԻԻՀ դեսպան
Ռուս-ադրբեջանական «մաքուր էջի» աշխարհաքաղաքական սեւագիր կա՞
Ես ճիշտ էի, Փաշինյանին սատարող քաղաքացիական հասարակությունը սխալ
«Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան»-ը ողջունում է «Մեծ յոթնյակի»՝ Ադրբեջանին և Հայաստանին ուղղված հայտարարությունը
Հայկազ Նասիբյանը նշանակվել է էկոնոմիկայի նախարարության գլխավոր քարտուղար
Գետնի վրա կվերարտադրվեն ԽՍՀՄ փլուզման պահին իրավաբանորեն հիմնավորված միջհանրապետական սահմանները․Եղոյան
Բաքուն փորձում է փաստերի խեղաթյուրմամբ հարցականի տակ դնել հայկական բազմադարյա ներկայությունը. ԼՂՓԻ միություն
Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև սահմանազատման ողջ գործընթացում հիմնվելու են Ալմա-Աթայի հռչակագրի վրա․ Խանդանյան
Հայ-ադրբեջանական նոր պայմանավորվածություն
Սահմանի հստակ ֆիքսումը դառնալու է ՀՀ տարածքային ամբողջականության պաշտպանությանը միտված լեգիտիմ գործոն․ Կոնջորյան
Փրկարարները Գորիսում իրականացրել են հարկադիր քարաթափում
ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարարը և ԱԶԲ պատասխանատուները քննարկել են դպրոցների սեյսմակայունության հիմնախնդիրը
Հայաստանն էականորեն խորացնում է իր համագործակցությունը Եվրոպական միության և ԱՄՆ-ի հետ. ԱԳ նախարար

Գովազդի մասին ՀՀ օրենքի խայտառակ բացթողումները

Հայաստանում հազվադեպ կարելի է հանդիպել սոցիալական գովազդների, իսկ եթե երբեմն հանդիպում ենք, ապա պատրաստված են լինում միջազգային կազմակերպությունների աջակցությամբ: Սակայն նման հատուկենտ գովազդները համակարգված չեն և չունեն առաջ քաշվող գաղափարների ներդրման ռազմավարություն: Արդյունքում՝ դրանք կորչում են լրատվական հոսքերի հորձանուտում և չեն տալիս սպասվող արդյունքը:

Իհարկե, այս դեպքում մենք անմիջապես սկսում ենք մեղադրել մեր հեռուստաընկերություններին,- և այդպես էլ պետք է,- բայց նախ եկեք հասկանանք, որ եթե նրանց մեղադրում ենք, ապա միայն նրա համար, որ իրենց երկրի հասարակության հանդեպ բարի կամք չեն դրսևորում, իսկ ինչ վերաբերում է օրենքին, նրանք օրենքը չեն խախտում, հակառակը` ԶԼՄ ներկայացուցիչները լավ էլ տնտղել են գովազդի մասին ՀՀ օրենքն ու շարժվում են բացառապես դրանով: Եվ ինչպես ասում է Հայաստանի գովազդային խորհրդի նախագահ Արմեն Մարտիրոսյանը ` «Օրենքն ունի շատ մեծ ու խայտառակ բացթողումներ»:

Այո, համաձայն գովազդի մասին ՀՀ օրենքի 13-րդ հոդվածի` «Գովազդակիրը պարտավոր է բնակչության առողջության և առողջապահության, բնության պահպանության, սոցիալական պաշտպանության հարցերով ազգային շահեր ներկայացնող և առևտրային բնույթ չկրող սոցիալական գովազդների համար առաջնահերթ տրամադրի գովազդին հատկացվող տարեկան եթերային ժամանակի (տպագրական մակերեսի) ոչ պակաս, քան 5 տոկոսը», սակայն ի՞նչ է գրված օրենքի 2-րդ և 3-րդ կետերում. «Սոցիալական գովազդի տեղաբաշխման պատվերները ներկայացվում են ՀՀ նախարարությունների, գերատեսչությունների, տարածքային կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմինների, ինչպես նաև ոչ պետական կազմակերպությունների կողմից»¸«Սոցիալական գովազդի արտադրության և տեղաբաշխման ծախսերը կատարվում են գովազդատուի միջոցների հաշվին»:

Այսինքն՝ մի կողմից ասվում է, որ ԶԼՄ-ն պարտավոր է սոց. գովազդ ցուցադրել, մյուս կողմից ասվում է, որ գովազդատուն է կատարելու տեղաբաշխման ծախսերը:

Իսկ կա՞ արդյոք օրենքում որևէ տող, որը վերաբերում է հեռարձակման ժամ-պատարագին: Ու այստեղ դեռ պետք է խոսել ամենամեծ խնդրի մասին. օրենքի 13.1 հոդվածը որևէ բառ սահմանո՞ւմ է սոց. գովազդի անվճար լինելու մասին: Այո, պարտավոր է տեղադրել, բայց պարտավոր չէ դա անել անվճար:

Եվ ի՞նչ է կատարվում արդյունքում: Շատ ու շատ ստեղծագործողներ, բավական մեծ միջոցներ ծախսելով սոց. գովազդի պատրաստման վրա, ներկայացնում են հեռուստաընկերություններին ու մերժվում, արդյունքում էլ հասկանում, որ կարիք չկա արտադրել սոց. գովազդներ, որոնք մնալու են պահարանում: Այս պարագայում, ցավոք, նույն այդ ստեղծագործող մարդիկ չեն գնում ՀՌԱՀ ու տեղեկանում, թե արդյո՞ք հայաստանյան հեռուստաընկերությունները օրենքով սահմանված 5 տոկոսն արդեն ապահովե՞լ են: ՀՌԱՀ՝ քանի որ օրենքով գովազդի վերահսկողությունը հենց Հեռուստատեսության և ռադիոյի ազգային հանձնաժողովին է վերապահված: Չնայած, պետք է նկատել, որ մինչ այժմ դիմողներն էլ մեծ բան չեն շահել:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում