Monday, 08 06 2026
11:50
Իրանը հերքել է Սաուդյան Արաբիայի ավիաբազային հարված հասցնելու մասին լուրը
Հայաստանը կարող է հույս դնել մեզ վրա. Լայենը շնորհավորել է Փաշինյանին
Ստացվել է ընտրական հանցագործությունների վերաբերյալ 599 հաղորդում
Հայաստանն ընտրել է ժողովրդավարական ուղին. Լատվիայի նախագահ
ԿԸՀ-ն ամփոփել է 2005 տեղամասի արդյունքները
Բայրամովը աշխատանքային այցով մեկնել է Ստամբուլ
Պատերազմի եռագլուխ կուսակցությունը ջախջախված է. Պապոյան
10:30
Սի Ծինփինը ժամանել է Հյուսիսային Կորեա
Սպասվում է անձրև
Լարսը բաց է
Մոսկվան չարյաց փոքրագույնը ստացավ ՀՀ խորհրդարանում. առաջիկայում ռուսական ճնշումները կթուլանան
Տոկաևը շնորհավորել է Փաշինյանին
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
Ազնիվ է ՌԴ-ից եկածին տանել վարժանքի. եթե մեր բախտը որոշելու իրավունք ունի, պարտականություն էլ ունի
Գորիս-Կապան ճանապարհին «Jeep»-ը գլորվել է ձորը. կա 4 զոհ
09:15
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
09:10
Իսրայելը հարվածել է Իրանում գտնվող ռազմական թիրախներին
Երևանը զգուշավոր է, բայց ոչ՝ հակառուս. Մոսկվայի քայլերը անհամաչափ են
08:50
Ֆիլիպիններում 7.8 մագնիտուդով ուժեղ երկրաշարժ է գրանցվել
Հետընտրական զարգացում չի կարող լինել․ Քոչարյանը, Ծառուկյանը, Կարապետյանը նստելու են բանտ․ վարչապետ
Կարևորվել է գենդերազգայուն բնապահպանական գործողությունների առաջմղումը և Ռիոյի կոնվենցիաների միջև համագործակցության ու փոխլրացման ամրապնդումը
Բացառում եմ, որ ՀՀ ժողովուրդը պատերազմի եռագլուխ կուսակցությանը թույլ տա թպրտալ․ Փաշինյան
1596 ընտրատեղամասերում քվեարկության նախնական արդյունքները․ ԿԸՀ
Միանձնյա կառավարման մանդատը ավելի արդյունավետ կիրացվի, եթե կառավարությունը «միանձնյա որոշումներ չկայացնի»
Ամփոփվել են 1354 ընտրատեղամասերից ստացված նախնական արդյունքները. ԿԸՀ
10 րոպե առաջ ոչ պաշտոնապես զրուցել եմ Մակրոնի և Կոբախիձեի հետ․ վարչապետ
1299 ընտրատեղամասերում քվեարկության նախնական արդյունքները․ ԿԸՀ
Քրեական օլիգարխիայի ունեզրկումը պետք է շատ արագ տեմպերով տեղի ունենա․ Փաշինյան
1067 ընտրատեղամասերում քվեարկության նախնական արդյունքները․ ԿԸՀ
Ընտրությունների արդյունքում հաղթել է ՔՊ-ն, որը միանձնյա կձևավորի կառավարություն․ վարչապետ

Երկօրյա սննդակարգը կարող է նվազեցնել կրծքի քաղցկեղով հիվանդանալու վտանգը

Հարավային Մանչեսթրի համալսարանի գիտնականները պնդում են, որ երկօրյա խիստ սննդակարգը կարող է օգնել ավելի արագ նվազեցնել մարմնի քաշը, քան անընդհատ կալորիաները նվազեցնելու փորձեր անելը:

Ուսումնասիրությունը ղեկավարել է պրոֆեսոր Միշել Հարվին, ով էլ արդյունքները ներկայացրել է Սան Անտոնիոյում կայացած՝ կրծքի քաղցկեղի վերաբերյալ գիտաժողովում:

Հետազոտությանը մասնակցել են 100 կանայք, ովքեր կամավոր կերպով ընտրել են երեք սննդակարգերից մեկը: Առաջին սննդակարգն ընդգրկել է օրական միայն 650 կալորիաների օգտագործում՝ երկու օրվա ընթացքում, իսկ շաբաթվա մնացած 5 օրը նրանք կարող էին օգտագործել առողջ սնունդ:

Երկրորդ սննդակարգում կալորիաների սահմանափակում չի եղել, իսկ երրորդում կանայք իրավունք են ունեցել օրական սնվել 1500 կալորիայով, բայց չօգտագործելով ալկոհոլ, յուղային կերակուրներ և այլն:

Ուսումնասիրության արդյունքները ցույց են տվել, որ այն կանայք, ովքեր երկօրյա սննդակարգին են հետևել, կորցրել են 9 ֆունտ քաշ՝ համեմատած նրանց հետ, ովքեր հետևել են այլ սննդակարգերի և կորցրել 5 ֆունտ:

Ըստ The Telegraph-ի՝ երկօրյա սննդակարգին հետևած մասնակիցների մոտ նկատվել է երեք կարևոր կետերի առողջական վիճակի բարելավում։ Դրանք պատասխանատու են կրծքի քաղցկեղի համար: Լեպտին հորմոնի մակարդակը նվազել է 40 տոկոսով:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում