Saturday, 20 04 2024
Որոնվող տղամարդը հայտնաբերվել է «Նահատակ» կոչվող հանդամասում
00:45
Տղամարդն ինքնահրկիզվել է Նյու Յորքի դատարանի շենքի մոտ` Թրամփի գործով լսումների ժամանակ
Մայրաքաղաքում բացօթյա առևտուրն արգելվում է
ՀՀ և Ադրբեջանի պայմանավորվածությունների կյանքի կոչումը կբերի խաղաղություն նաև ողջ տարածաշրջանում. պատգամավոր Գրիգորյան
00:12
«Սահմանազատման գործընթացի վերաբերյալ հուսադրող լուրեր կան»․ Կլաար
Գավառում մոր կողմից երեխային բռնության ենթարկելու գործը նախաքննության փուլում է
Մայիսի 1-ից ուժի մեջ է մտնում ՃԵԿ խախտման Էլեկտրոնային ծանուցումը նախընտրելու դեպքում 20 տոկոս նվազ բոնուսը
Զառի դպրոցը «հազարապետ» Փաշինյանին հրավիրել է՝ դիտելու «Պապ թագավոր» ներկայացումը
«Սիրո սեղան». AMAA-ի «Հայասա» թատերախումբը փայլեց նորովի
Տավուշից ոչ մի միլիմետր չի հանձնվում. Լիլիթ Մինասյան
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
Երևանը պնդում է՝ Մինսկի խումբ գոյություն ունի
Ռուսաստանի հեռանալով Երևանն ու Բաքուն կարողանում են պայմանավորվել
Մի՛ դարձրեք հնարավորությունը մամլիչ
Ավանակով գնացել է Կապան՝ գնումներ կատարելու և չի վերադարձել
Մահացել է ԵԱՀԿ ՄԽ ՌԴ առաջին համանախագահ Վլադիմիր Կազիմիրովը
Արամ Ա Վեհափառ Հայրապետն ընդունել է Միջազգային քրեական դատարանի առաջին դատախազ Լուիս Մորենո Օկամպոյին
Իրանն աջակցում է ՀՀ տարածքային ամբողջականությանը և դեմ է միջազգային սահմանների որևէ փոփոխման․ ԻԻՀ դեսպան
Ռուս-ադրբեջանական «մաքուր էջի» աշխարհաքաղաքական սեւագիր կա՞
Ես ճիշտ էի, Փաշինյանին սատարող քաղաքացիական հասարակությունը սխալ
«Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան»-ը ողջունում է «Մեծ յոթնյակի»՝ Ադրբեջանին և Հայաստանին ուղղված հայտարարությունը
Հայկազ Նասիբյանը նշանակվել է էկոնոմիկայի նախարարության գլխավոր քարտուղար
Գետնի վրա կվերարտադրվեն ԽՍՀՄ փլուզման պահին իրավաբանորեն հիմնավորված միջհանրապետական սահմանները․Եղոյան
Բաքուն փորձում է փաստերի խեղաթյուրմամբ հարցականի տակ դնել հայկական բազմադարյա ներկայությունը. ԼՂՓԻ միություն
Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև սահմանազատման ողջ գործընթացում հիմնվելու են Ալմա-Աթայի հռչակագրի վրա․ Խանդանյան
Հայ-ադրբեջանական նոր պայմանավորվածություն
Սահմանի հստակ ֆիքսումը դառնալու է ՀՀ տարածքային ամբողջականության պաշտպանությանը միտված լեգիտիմ գործոն․ Կոնջորյան
Փրկարարները Գորիսում իրականացրել են հարկադիր քարաթափում
ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարարը և ԱԶԲ պատասխանատուները քննարկել են դպրոցների սեյսմակայունության հիմնախնդիրը
Հայաստանն էականորեն խորացնում է իր համագործակցությունը Եվրոպական միության և ԱՄՆ-ի հետ. ԱԳ նախարար

«Փորձում են վերահսկողության տակ առնել». նոր գլխացավանք՝ ՌԴ-ում գտնվող հայ վարորդների համար

Ռուսաստանի Դաշնությունում հայկական պետհամարանիշով մեքենաների սեփականատերերի համար Ճանապարհային ոստիկանության աշխատակիցների կողմից ստեղծվում են լուրջ խնդիրներ: Մասնավորապես, այդ մեքենաները փողոցներից ու անգամ շենքերի բակերից տարվում են տուգանային հրապարակ, եթե տվյալ մեքենան վարող անձը չի ունենում թույլտվություն: Խոսքը, ըստ որոշ տեղեկությունների, ժամանակավոր ներմուծման հետ կապված մաքսային փաստաթղթերի մասին է: Ընդ որում, վարորդներից ոչ մեկը նախապես չի տեղեկացվել նման փաստաթղթի այսուհետ անհրաժեշտության մասին:

«Վարորդի ընկեր» ՀԿ համահիմնադիր Սերգեյ Ղահրամանյանը «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նշեց, որ այսպիսով Ռուսաստանի Դաշնության իշխանությունները փորձում են վերահսկողության տակ պահել այլ երկրի պետհամարանիշով մեքենաների երթևեկությունը Ռուսաստանի տարածքում:

«Սա պայմանավորված է նրանով, որ հատկապես վերջին տարիներին բավականաչափ մեծ թվով հայկական պետհամարանիշով մեքենաներ են արտահանվել ԵԱՏՄ երկրներ, հատկապես` Ռուսաստան, ինչը ճանապարհային երթևեկության տեսանկյունից բավականին խնդրահարույց է, այսինքն` ճանապարահային երթևեկության կանոնների խախտման դեպքում այլ երկրների պետհամարանիշով մեքենաների վարորդներին ՌԴ ՃՈ աշխատակիցները երբ ակտավորում են, ապա այդ տուգանքը չվճարելու դեպքում` օրինազանց վարորդների նկատմամբ վարչական հետևանք չի առաջանում, մինչդեռ մեզ մոտ այս մասով վերահսկողությունը շատ ավելի խիստ է, քան այնտեղ: Սա ինչ-որ տեղ նաև անպատժելիության մթնոլորտ է ստեղծում և օրինախախտ վարորդներն այսպես ասած` արխային են ընկնում, որ միևնույնն է` չեն պատժվելու»,- շեշտեց Սերգեյ Ղահրամանյանն ու միևնույն ժամանակ ասաց նաև, որ, հավանաբար, սա է պատճառը, որ Ռուսաստանի իշխանությունները ցանկանում են այլ երկրների պետհամարանիշով մեքենաների վարորդներին պարտադրել, որպեսզի դրանք հաշվառվեն որպես ռուսական տրանսպորտային միջոց:

«Իսկ դրա համար վարորդները պետք է հայաստանյան հաշվառումից հանեն իրենց մեքենան ու այնտեղ գրանցեն, թեկուզ այնքան ժամանակով, որքան այնտեղ են գտնվելու: Առաջին հայացքից թվում է, թե շատ պարզ ու հասկանալի գործընթաց է, սակայն, որպես ԵԱՏՄ մեկ միասնական կառույց, իմ կարծիքով` նրանց այս ցանկությունն այդքան էլ անկեղծ չէ, քանի որ այս կառույցի անդամ պետության վարորդների համար ահա այսպիսի խոչընդոտներ են ստեղծվում, ինչը իր հերթին խոսում է տվյալ կառույցի ոչ այդքան վստահելի ու ոչ այդքան հաստատուն լինելու մասին»,- նկատեց մեր զրուցակիցը:

Վերջինիս խոսքերով` այն հանգամանքը, որ ՌԴ ոստիկանությունը չի կարողանում պատշաճ վերահսկողություն սահմանել կամ իրավական այնպիսի մեխանիզմներ մշակել, որով հնարավորություն կունենա հայտնաբերելու և պատասխանատվության ենթարկելու այլ երկրների պետհամարանիշով մեքենաների վարորդներին, դա դեռ հիմք չէ նման սահմանափակումներ մտցնելու կամ նման խնդիրներ ստեղծելու համար:

«Նրանք այսկերպ փորձում են իրենց աշխատանքը չծանրաբեռնելու ամենահեշտ ճանապարհով գնալ, մինչդեռ կրկնում եմ, որ սա չի բխում ԵԱՏՄ փիլիսոփայությունից և միասնական տնտեսական գործունեությունից»,- ընդգծեց Սերգեյ Ղահրամանյանն ու այս համատեքստում հավելեց. «Այսուհանդերձ, իմ տպավորությամբ, այստեղ միտումը կանոններն ու օրենքը չարամտորեն խախտող վարորդներին պատժելն է, սակայն մյուս կողմից` դրա տակ են ընկնում նաև մյուս բարեխիղճ վարորդները»:

Լուսանկարը՝ Armeniasputnik-ի

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում