Friday, 19 04 2024
15:50
Ուկրաինան կարող է պարտվել 2024թ. վերջին. ԿՀՎ ղեկավար
ՄԻՊ-ը ահազանգ է ստացել Շենգավիթի քննչական բաժնում խոշտանգման դեպքի վերաբերյալ
15:35
G7–ի արտգործնախարարները կոչ են անում բացել Հայաստան-Թուրքիա սահմանը
«Հայաստանը դեռ չի կարողանում որոշել ՀԱՊԿ պատասխանատվության գոտին». Լավրով
«Շարունակում ենք Հայաստանի հետ դաշնակիցներ մնալ». Լավրով
Թբիլիսիում 40 մարդ է ձերբակալվել օտարերկրյա գործակալների մասին օրենքի դեմ կազմակերպված ակցիայի ժամանակ
15:20
Կոպենհագենում շարունակվում են բորսայի շենքի հրդեհաշիջման աշխատանքները
15:10
ԱՄՆ-ն 40 մլն դոլար կհատկացնի Արգենտինային պաշտպանության համար
Ինչու՞ է հապաղում Ֆրանսիան Կապանում
14:50
Իրանում հայտարարել են, որ Սպահանի երկնքում խոցված ԱԹՍ-ներն արձակվել էին երկրի ներսից
«Մանրամասներ»․ Դավիթ Ստեփանյանի հետ
14:30
Իրանի զինվորականները հայտարարել են, որ չեն պատասխանի Սպահանին հասցված հարվածին
Սլավոնական համալսարանում ահաբեկչության վերաբերյալ ահազանգը կեղծ է եղել․ ՆԳՆ
ՀՀ դրամն ԱՄՆ դոլարի նկատմամբ մարտին արժևորվել է 2.7 տոկոսով
Պետպատվերով բուժօգնությունը շարունակվում է. ԱՆ-ն պարզաբանում է տարածել
Փոխնախարարներն ընդունել են ԱՄՆ Պետդեպի թմրամիջոցների դեմ պայքարի բյուրոյի (INL) տնօրենին
14:15
Վաշինգտոնը սահմանափակումներ է մտցրել Իսրայելում ԱՄՆ քաղաքացիների տեղաշարժի համար
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Լուրերի օրվա թողարկում 14։00
Վարչապետը կարևորել է Հայաստանի և Գերմանիայի միջև համագործակցության զարգացումը
Լարսը փակ է բեռնատարների համար
Սպանել է, ապա դիակը այրել և թաղել իր այգում
Հարկ վճարելը՝ ներդրում սեփական բարեկեցության և անվտանգության գործում
Փոխվարչապետը նոր խորհրդական ունի
Հայաստանից դրամական փոխանցումները դեպի Ռուսաստան նվազել են, դեպի ԱՄՆ՝ ավելացել
Հանրային գործունեությամբ զբաղվող կանայք առավել շատ են ենթարկվում առցանց հարձակումների. ՄԻՊ
13:15
Հնդկաստանում մեկնարկել են համապետական ընտրությունները
Բանկերը հունվար-մարտ ամիսներին արձանագրել են 83 մլրդ դրամի զուտ շահույթ
Ուղիղ․ Հայաստանն ընդդեմ Ադրբեջանի գործով լսումներ Հաագայի դատարանում
«Բազմիցս զգուշացվել է՝ չի թույլատրվում փողոցային առևտուրը». Երևանի քաղաքապետարանը ստուգումներ է իրականացնում

Իսրայելը լավագույնս դա ցույց է տվել Հայաստանին

Կառավարող մեծամասնության ներկայացուցիչների հայտարարությունը՝ ընդհուպ վարչապետի, որ Հայաստանում չկա կառավարման մոդելի փոփոխության մտադրություն, արժանի է ուշադրության՝ Սահմանադրության փոփոխության գործընթացի մեկնարկին զուգահեռ: Կասկած չկա, որ լինելու են կառավարման մոդելի փոփոխության և նախագահական կամ կիսանախագահական մոդելի վերականգնման օրակարգի նախաձեռնման փորձեր: Արդեն իսկ կա մեկ կոչ հայտարարություն՝ ՀԱԿ-ից: Այդուհանդերձ, կառավարման ներկայիս մոդելի պահպանությունը Հայաստանի համար ունի էական նշանակություն քաղաքական արդիականացման առանցքային հարցը լուծելու համար, ինչը նաև պետական անվտանգության հարց է: Փաստարկը, թե Հայաստանը պատերազմող պետություն է և կառավարման խորհրդարանական մոդելը չի համապատասխանում այդ պետության մարտահրավերներին, բավականին միամիտ և պարզունակ է, և այն լավագույնս ցրվում է Իսրայելի օրինակով:

Ի վերջո, պատերազմի մեջ ծնված և պատերազմով ուղեկցվող այդ պետության կենսունակության և անվտանգային դիմադրունակության գրավականներից մեկն էլ այն, որ ընտրվել է զարգացման խորհրդարանական մոդելը, որը թույլ է տվել գտնել իրավա-քաղաքական ինստիտուցիոնալ և մշակութային, մտածողական մի այնպիսի համակարգ, որտեղ քաղաքական ճգնաժամերը որևէ էական ազդեցություն չեն թողնում պետության պաշտպանունակության վրա: Ի վերջո, քաղաքական ճգնաժամերից ապահովագրված չէ որևէ հասարակություն և պետություն, և այստեղ շատ կարևոր է դառնում, թե ինչպիսին են վտանգավոր ազդեցության չեզոքացման ոչ միայն սահմանադրա-իրավական, այլ նաև հարաբերությունների մշակութային ասպեկտներն ու հանրային մտածողությունն ու ավանդույթները: Հայաստանը չունի այդպիսիք, և ավելին՝ ունի անցնող մոտ երեք տասնամյակի, այսպես ասած, նախագահական մոդելի արդյունքում խեղված փորձեր ու մտածողություն, բևեռացված քաղաքական մշակույթ: Դրանք հաղթահարելու կենսական միջոց կարող է լինել խորհրդարանական կառավարման մոդելի կիրառումը, որը, ի վերջո, առավելագույնս կարող է նպաստել նստել-միմյանց հետ խոսելու և առնվազն պետության համար կարևորագույն, առանցքային հարցերում միմյանց հետ պայմանավորվելու մշակույթի ձևավորմանը, ըստ այդմ՝ քաղաքական պատասխանատվության կամ պատասխանատու քաղաքականության ձևավորմանը:

Այլ կերպ ասած, խորհրդարանական կառավարման մոդելն այն ջերմոցն է, որտեղ պետք է աճեցվի Հայաստանի քաղաքական համակարգը, որտեղ պետք է խթանվի քաղաքականության ինստիտուցիոնալացումն ու սանձազերծումը:

Կասկածից վեր է, որ այդ մոդելը տևական ժամանակ գտնվելու է նախկին իներցիայից եկող իրողությունների և գնահատականների տիրույթում, այդ թվում՝ քաղաքականության անձնավորվածության առումով: Անգամ թավշյա հեղափոխությունից հետո այդ խնդիրն ակնառու է ժողովրդավարական արժեքներով ու հռչակագրերով իշխանության եկած նոր մեծամասնության, ու նաև այդ մեծամասնությունից «հեղափոխություն» պահանջող այլ ուժերի մոտ: Բայց հենց այդ իներցիայի հաղթահարման արդյունավետ տիրույթն է խորհրդարանական կառավարման մոդելը, եթե գտնվում է այն պահպանելու և կյանքի կոչելու հաստատակամություն և կամք: Միաժամանակ, իհարկե, եթե գտնվում են նաև այդ մոդելն օգտագործելու ունակ քաղաքական խմբեր՝ նոր որակի քաղաքական ինստիտուտներ, քաղաքական մեթոդաբանություն, մտածողություն ձևավորելու ունակ ուժեր, որոնք կստանձնեն առկա իրավիճակն օգտագործելու կամք և կարողություն, ու խորհրդարանական կառավարման մոդելը, այսպես ասած, հակառակ ծայրից կյանքի կոչելու պատասխանատվություն:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում