Sunday, 14 06 2026
Ինչպես են բաշխվել պատգամավորական մանդատները
22:50
Զելենսկին և Թրամփը հեռախոսազրույց են ունեցել
Եռագլուխ մաֆիան պիտի կործանվի. Նիկոլ Փաշինյան
Ըստ տարածվող լուրերի՝ Քոչարյանին իրավապահները չեն թողնել հեռանալ Հայաստանից
Եթե այս ընտրական պրոցեսում որևէ բան եղել է համատարած, ապա դա մասսայական ընտրակաշառքն էր․ Ջուլհակյան
22:10
Թրամփը տեղեկացրել է Պուտինին, որ ԱՄՆ-Իրան համաձայնագիրը մոտ է և կարող է հրապարակվել այսօր․ Ուշակով
Հայաստանը և Ադրբեջանը դիվանագիտական հարաբերություն պիտի հաստատեն՝ անկախ խաղաղության կնքման ժամկետից
Արարատի մարզում ոչ սթափ վարորդը «Opel Astra»-ով բախվել է արգելապատնեշին
Կրեմլի քաղաքականությունը Հրվ. Կովկասում էականորեն փոխվել է 2016-ից սկսած. պատճառը միայն Հայաստանը չէ
Ինչո՞ւ են եղանակի կանխատեսումներում գրում «տեղ-տեղ անձրև, ամպրոպ»
Թրամփը ոչ բոլորին է անձամբ շնորհավորում և սատարում․ ՀՀ-ն լիովին ունակ է ձեռք բերելու նոր դաշնակիցներ
Սուրեն Պապիկյանն աշխատանքային այցով ժամանել է Փարիզ
Պուտինի միջուկային սպառնալիքը և Մակրոնի «վերսալյան ընթրիքը»
20:45
Թրամփը` Լիբանանում Իսրայելի հարվածի մասին
ՔՊ – 49,745%, ԲՀԿ-ն չհաղթահարեց 4%-ի շեմը․ ԿԸՀ-ն ամփոփեց ԱԺ հերթական ընտրությունների արդյունքները
20:15
Թրամփը և Պուտինը հեռախոսազրույց են ունեցել
Կիրակնօրյա լրատվական վերլուծական թողարկում
Իսրայելը հարվածել է Բեյրութի հարավային արվարձանին․ կան զոհ և վիրավորներ
Սևանա լճի մակարդակը բարձրացել է
19:15
Հնարավոր է` Պուտինի հետ խաղաղության համաձայնագրի կարիք չլինի. Զելենսկի
Քարաթափում Արզական-Բջնի ավտոճանապարհին. փրկարարների օգնությամբ երթևեկությունը վերականգնվել է
18:45
Հաքան Ֆիդանը կայցելի Մոսկվա
Հայաստանում ինձ հանդիպած ամենաարտահայտված պտտահողմը. Գագիկ Սուրենյանը տեսանյութ է հրապարակել
18:15
Գազայի փլատակներում մնացածներին դժվար կլինի նույնականացնել․ ԿԽՄԿ
Արմեն Գրիգորյանը և Հիքմեթ Հաջիևը հանդիպել են Դիլիջանում
Իսրայելի պաշտպանության բանակը ԱՄՆ-Իրան համաձայնագրի շրջանակներում կարող է դադարեցնել առաջխաղացումը Լիբանանում
Արարատ Միրզոյանը Լյուքսեմբուրգում է
ՀԴՄ կտրոնը չենք մոռանում. Փաշինյան
Թեհրանը կստորագրի՞ «իսլամաբադյան համաձայնագիրը»
Հունիսի 15-ից ցիկլոնը կթուլանա. Սուրենյան

Հերքվել է սրտի համար սուրճի վտանգի մասին վարկածը

Լոնդոնի համալսարանի գիտնականները պարզել են, որ սուրճի հաճախակի օգտագործումը վտանգ չի ներկայացնում արյունատար անոթների համար, ինչպես ցույց էին տվել նախորդ գիտական աշխատանքները՝ տեղեկացնում է MedicalXpress-ը։

Հետազոտությանը մասնակցել է 8 հազար մարդ։Նրանց բաժանել են 3 խմբի կախված այն բանից, թե օրական քանի բաժակ սուրճ են խմում․ նրանց, ովքեր խմում են օրական 1 բաժակ սուրճ, բայց ոչ ամեն օր, ովքեր խմում են օրական 2-3 բաժակ և օրական 3 բաժակից ավելի։

Օրական 25 բաժակ սուրճ խմող մարդիկ հետազոտությանը չեն մասնակցել, սակայն արդյունքները ցույց են տվել, որ անգամ ամենօրյա 25 բաժակ սուրճը չի հանգեցնում զարկերակի էլաստիկության նվազեցման։ Միևնույն ժամանակ հաշվի են առնվել այնպիսի գործոններ, ինչպիսիք են տարիքը, ծխելը, դիետան և զարկերակայի ճնշումը։

Related image

Շատ սուրճ օգտագործող մարդիկ հաճախ եղել են ծխող տղամարդիկ, որոնք պարբերաբար ալկոհոլ են օգտագործում։ Սա կարող է բացատրել, թե ինչու է նախկինում կապ ձևավորվել սրտանոթային հիվանդությունների բարձր վտանգի և սուրճի օրական մեծ չափաբաժնի միջև։

Related image

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում