Sunday, 05 05 2024
Փլուզվել է ոչ բնակելի տան արտաքին պատը. ՆԳՆ
Արագածոտնիում վթարի հետևանքով վարորդը, կինն ու երեխան տեղափոխվել են հիվանդանոց
Իսրայելում կարգերափակվի Al Jazeera-ի հեռարձակումը
Հիմա «բլիթի» ժամանակն է. ավելի հավանական է, որ Ռուսաստանը տնտեսապես սիրաշահի մեզ, քան պատժամիջոցի դիմի
Սիմեոն Երևանցու փողոցում տան պատ է փլուզվել
«Վրացական երազանքը» ընկել է իր սարքած ծուղակը. նրանց հաղթաթուղթը պարտություն է բերում
ՀՀ արտաքին գործերի նախարար Արարատ Միրզոյանը պաշտոնական այց կկատարի Հունգարիա
Էրդողանն ուզում է՝ Թուրքիան կոչվի իսլամական պետություն
Ի դեմս Ադրբեջանի Թուրքիան Մերձավոր Արեւելքում «երկրորդ ներկայությու՞ն է ստեղծում»
16:45
Իրանում ջրհեղեղների հետևանքով ավելի քան 5000 մարդ է տուժել
16:30
Մակրոնը մտադիր է Չինաստանի նախագահի հետ քննարկել Օլիմպիական խաղերի ժամանակ աշխարհում հրադադարի հաստատման հարցը
16:15
Թուրքերն ավելի շատ են սկսել տեղափոխվել Գերմանիա. Bild
16:00
Մադոնան ռեկորդ է սահմանել. նրա համերգին մասնակցել է 1.6 միլիոն մարդ
15:45
Ֆինլանդիայի արտգործնախարարը Ռուսաստանին մեղադրել է արբանյակային GPS ազդանշանների խափանման մեջ
ՀՀ ԱԺ Հայաստան-ԱՄՆ բարեկամական խումբը հանդիպումներ է ունեցել ԱՄՆ Միջազգային հանրապետական և Խաղաղության ինստիտուտներում
Իսրայելի ոստիկանությունն ուժով դուրս է բերել և ձերբակալել Երուսաղեմի Տիրոջ գերեզմանի տաճարում գտնվող հույն ոստիկանին
Փրկարարները երթևեկելի հատվածից հեռացրել են ծառը և արտաքին լուսավորման սյունը
14:45
Ուկրաինայում ստեղծված իրավիճակից է կախված եվրոպացիների անվտանգությունը. Մակրոն
ՀՀ ֆինանսների նախարարի գլխավորած պատվիրակությունը մասնակցում է Ասիական զարգացման բանկի 57-րդ տարեկան հանդիպմանը
Թուրքիայի և Իրանի արտգործնախարարները քննարկել են տարածաշրջանային զարգացումները
Երկիրը հարվածի տակ է ռուսական պլանով, հսկայական գումար է դրվել. ինչո՞ւ եք դուք էլ ներսից քանդում
Երևանի Սերո Խանզադյանի անվան թիվ 184 ավագ դպրոցում էլեկտրական շչակ է գործարկվելու
Մարտի 1-ի մեղավորներին պատժել այլևս անհնար է. արդյունքը սիմվոլիկ կլինի՝ պետականադավի պիտակ
ՄԱԿ-ի գլխավոր քարտուղարի օգնական, ՄԱԶԾ Եվրոպայի և ԱՊՀ երկրների տարածաշրջանային բյուրոյի տնօրենը ժամանել է Հայաստան
Ինչպես արագացնել ներդրումները Հայաստանում․ նոր հնարավորություններ
«Տավուշը հանուն հայրենիքի» շարժման անդամները շարունակում են քայլերթը
Ռուսաստանի քաղաքական «G 20»-ը. Ի՞նչ կառավարություն կձեւավորի Վլադիմիր Պուտինը
12:45
Սի Ծինպինը կայցելի Ֆրանսիա, Սերբիա և Հունգարիա
12:30
Դանիայում փոխել են օրենքը. 15 տարեկանից սկսած կթույլատրվի աբորտը
12:15
Լոնդոնի քաղաքապետը երրորդ անգամ վերընտրվել է

Գլոբալ ճգնաժամի արմատը Կարեն Կարապետյանի 100 օրում

Վարչապետ Կարեն Կարապետյանի պաշտոնավարման 100-օրյա ժամկետի լրանալու կապակցությամբ վերջին օրերին հասարակական շրջանակներում ակտիվորեն քննարկվեցին նրա առաջին հարյուրօրյակի արդյունքները, դրանց համադրությունը և համեմատելիությունը հանրային սպասումների հետ: Ըստ էության, այստեղ գնահատման ելակետն ինքնին սուբյեկտիվ է, քանի որ մեծ հաշվով այդպես էլ չի չափվել, թե Հայաստանի հասարակությունը ինչ սպասումներ է ունեցել վարչապետ Կարեն Կարապետյանի նշանակումով, նոր կառավարության ձևավորումով: Իհարկե եղել են դրական սպասումներ ունեցող շրջանակներ, իհարկե եղել են մեծ սպասումներ ունեցող խմբեր, բայց անկասկած է, որ եղել են նաև որևէ սպասում չունեցողներ: Ընդ որում, սպասման բացակայությունը մեղմ ասած՝ պակաս իրատեսական վիճակ չէ, քան սպասումների առկայությունը: Հատկապես առաջին հարյուր օրն ու արձանագրված արդյունքները վկայում են դա, քանի որ, համակարգային իմաստով, Կարեն Կարապետյանին, էպատաժից բացի, դեռևս չի հաջողվել անել այնպիսի մի քայլ, որն էապես կփոխի այսպես ասած՝ սպասումների և դրանց բացակայության «քարտեզը»: Այսինքն՝ հանրության վերաբերմունքը 100 օր անց Կարեն Կարապետյանի հանդեպ գրեթե նույնն է, և եթե փոխվել է, ապա հաստատ ոչ դեպի դրականը:

Ընդ որում, այստեղ, իհարկե խոսքը Կարապետյանի տապալման մասին չէ, այլ առաջին հերթին հենց այն, որ երբ նրա քարոզչական քաղաքականության ձևավորման համար չափազանցվում էր դրական սպասումների հանգամանքը, իրականում չէր ներկայացվում առկա համարժեք պատկերը, անտեսվում էր հանրության մոտեցումների ամբողջ սպեկտրը և փորձ էր արվում ստեղծել տպավորություն, թե ամբողջ հասարակությունը կամ մեծ մասն է ոգևորված Կարապետյանի` և հենց մասնավորապես Կարապետյանի նշանակումով: 100 օր առաջ էֆեկտիվ թվացող քարոզչական այդ ոճը հարյուր օր անց, և դեռ էլի օրեր, շաբաթներ ու ամիսներ անց լիովին հակառակ էֆեկտ է ունենալու Կարեն Կարապետյանի համար: Որովհետև Կարապետյանն օբյեկտիվորեն անկարող է պահել այն բարձր տեմպը, որ ենթադրում էր բարձրացված սպասումներով քարոզչական մեկնարկը:

Եվ այս տեսանկյունից, 100 օր անց Կարեն Կարապետյանի աշխատանքը գնահատելու առումով իրականում չափումները պետք է կատարել բոլորովին այլ տրամաբանությամբ. շեշտադրումը պետք է լինի ոչ թե այն, թե արդյոք Կարապետյանը արդարացրեց հանրության սպասումները, կամ որքանով արդարացրեց դրանք` ինչ աստիճանով կամ քանի տոկոսով, այլ պետք է լինի այն, թե ինչքանով Կարեն Կարապետյանը 100 օրերի ընթացքում մոտեցավ հասարակությանը: Ընդ որում, խոսքը բառիս թե՛ բուն, թե՛ պատկերավոր իմաստով մոտենալու մասին է: Հակառակ ուղղությամբ նրա շարժը ակնհայտ է` նա դարձավ ՀՀԿ անդամ, իր 7000-անոց գազպրոմական բանակով ներգրավվելով իշխող կուսակցության մեջ: Հանրության հետ ինտեգրացիայի որևէ քայլ Կարեն Կարապետյանը չի արել: Նա առայժմ միայն շահարկման է ենթարկել հանրային սպասումների հանգամանքը, այն էլ առավելապես արհեստականորեն ուռճացված հանգամանքը: Եթե որպես մեկնարկային քայլեր այս տրամաբանությունը կարող էր հասկանալի լինել մարտավարական խնդիրների համատեքստում, քանի որ Կարեն Կարապետյանը կարիք ունի իր հանրային մեծ «հեղինակությամբ» որոշակի դիմադրունակություն ձեռք բերել իշխող մեծամասնության հանդեպ, որին նա պատրաստվում է այսպես ասած՝ փոխել, համենայն դեպս ըստ հայտարարությունների և նպատակադրումների, ապա հետագայում արդեն առարկայական հանրային հենարան չձևավորելու դեպքում՝ Կարեն Կարապետյանը հայտնվելու է այդ նույն մեծամասնության հանդեպ անբարենպաստ դիրքում: Իսկ հանրային հենարանի ձևավորման համար քարոզչությունը բավարար չէ, եթե այն հիմնված չէ պրակտիկ օրինակների և նախաձեռնությունների վրա, որոնք արտահայտվում են արդյունքի տեսքով:

Միևնույն ժամանակ, սակայն, խնդիրը լոկ տնտեսական արդյունքը չէ, քանի որ հանրային հենարանը ձևավորվում է առավել լայն «բառամթերքով», որը առնչվում է հանրային մտածողության տարբեր ասպեկտների` զուտ ֆինանսական չափումներից բացի: Ավելին, նոր որակի, հուսալի և կայուն ֆինանսական հոսքերի ձևավորումը երկրում էապես կախված է հանրային մտածողության մյուս` իրավա-քաղաքացիական ասպեկտների հնարավորինս արդյունավետ գեներացիայից: Դրանց հետ Կարեն Կարապետյանն առայժմ չունի որևէ առնչություն, մինչդեռ նա պետական կառավարման համակարգի կարևորագույն օղակի` գործադիր իշխանության ղեկավարն է, ոչ թե մասնավոր-կոմերցիոն մի որևէ կազմակերպության: Ի վերջո հենց այստեղ է եղել Հայաստանի պետական ընթացքի առանցքային խնդիրներից մեկը, երբ իշխանությունը տարանջատել է պետական կառավարման սոցիալ-տնտեսական արդյունքը քաղաքացիա-իրավականից, ինչն էլ ի վերջո հանգեցրել է գլոբալ անարդյունավետության ու ճգնաժամի:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում