Thursday, 06 06 2024
14:30
Ճապոնիայի կայսրը կայցելի Միացյալ Թագավորություն
Իսրայելը չի դադարեցնի պատերազմը բանակցությունների համար
14:10
Լեմկինի ինստիտուտը կոչ է անում ՄԱԿ-ին չեղարկել COP29-ն Ադրբեջանում անցկացնելու որոշումը
Երկրորդ հարկի պատուհանից երեխա է ընկել. նկատվում է դրական դինամիկա
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Լուրերի օրվա թողարկում 14։00
ՀՀ-ն 30 տարի պատերազմի էր պատրաստվել Ադրբեջանի դեմ, բայց կռիվը նաև ՌԴ-ի և Թուրքիայի հետ էր
Ժամանակակից պատերազմը նյարդերի պայքար է, հաղթանակը պահանջվում է համառ կամք, չընկրկել
«Արևմուտքի քաղաքականությունը հանգեցնում է ՀԱՊԿ պատասխանատվության գոտում իրավիճակի վատթարացմանը». Շոյգու
Վրաստան-Ռուսաստան հսկիչ անցակետի անձնակազմը տարհանվել է հեղեղման պատճառով
Ի գիտություն կամավոր ատեստավորման արդյունքում 0-59 տոկոս արդյունք ցուցաբերած ուսուցիչների
«Ռուսաստանն ու Ադրբեջանն ավելի ու ավելի են դիվերսիֆիկացնում իրենց հարաբերությունները». Պուտին
Նիկոլ Փաշինյանն Ազգային տոնի առիթով շնորհավորել է Շվեդիայի վարչապետին
Հանցավոր խումբը թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառությամբ ձեռք է բերել 231 մլն դրամ, կատարել է խոշոր չափերով փողերի լվացում. ՔԿ
Աղետի գոտում երկաթգծի վերականգման ուղղությամբ ՌԴ գործընկերները մեծ աշխատանք են տանում․ Փաշինյան
Միջազգային գործընկերների աջակցության կարիք ունենք՝ վերականգնման և վնասի փոխհատուցման առումով
ԱՕԿՍ-ի շենքը 10 տարով տրվում է վարձակալության՝ ամսական 15 մլն 450 հազար դրամով
Մ6 և Մ4 ճանապարհներն արդեն բաց են. Գնել Սանոսյանը՝ աղետի հետևանքների վերացման մասին
Մինչև 2029-ը կառուցելու ենք ֆուտբոլի 3 մարզադաշտ. վարչապետը՝ Հայաստան-Վրաստան համատեղ հայտի մասին
13:00
ԵՄ-ում մեկնարկում են Եվրոպական խորհրդարանի ընտրությունները
12:45
Լիզինգ` առանց տոկոսադրույքի
ՊԵԿ-ը պարզեցրել է երկակի և ռազմական նշանակության ապրանքների ներմուծման և արտահանման գործընթացը
Կեմերովոյում տրամվայների վթարի հետևանքով կա 1 զոհ, ավելի քան 90 վիրավոր
ՀՀ արդարադատության նախարարը ցմահ դատապարտյալների հետ քննարկվել է պայմանական վաղաժամկետ ազատման հարցեր
Իտալացի հայտնի վիրաբույժը Հայաստանում անվճար խորհրդատվություններ կիրականացնի
2018-ին կապանցիներին ես խոստացել եմ՝ ֆուտբոլը վերադառնալու է այնտեղ, խնդիր կար՝ կլուծենք
Միայն 2024 թվականին բյուջեից արդեն 10 մլրդ դրամ է հատկացվել մարզերին՝ սուբվենցիոն ծրագրերի համար
Լուրերի օրվա թողարկում 12։00
Արմեն Ղազարյանն ընդունել է FRONTEX-ի պատվիրակությանը
Վլադիմիր Պուտինը կպայմանավորվի միայն Միացյալ Նահանգների հետ. ուկրաիանական «մսաղացը» կտեւի առնվազն եւս մեկ տարի

Հայաստանը պետք է դառնա ծառայություններ արտահանող երկիր, որի համար տրանսպորտային ուղիներ պետք չեն

«Ամռանը, երբ հարևան երկրների հետ ակտիվանում են տնտեսական կապերը, ավելի է կարևորվում տրանսպորտային հաղորդակցության դերը: Այս իմաստով Հայաստանը շատ այլընտրանքներ չունի. ցամաքային հիմնական ճանապարհը Լարսի և Իրանի ճանապարհներն են: Բայց մենք, իհարկե, ունենք նաև ծովային այլընտրանքային ճանապարհ՝ օգտագործելով վրացական նավահանգիստները»,- «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ասաց ԵՊՀ սոցիալ-տնտեսական աշխարհագրության ամբիոնի պրոֆեսոր, աշխարհագրական գիտությունների թեկնածու Մաքսիմ Մանասյանը:

Սակայն նրա խոսքով՝ Հայաստանի տնտեսության վատ վիճակը չի կարելի բացատրել միայն ճանապարհներով և աշխարհագրական դիրքով. «Իմ խորին համոզմամբ՝ երկրի տնտեսության զարգացման մեջ առաջին հերթին որոշիչ են մարդկային ռեսուրսների ճիշտ, նպատակային օգտագործումը և պետական մենեջմենթը: Դա է ցույց տալիս համաշխարհային փորձը»:

Ուստի մեր զրուցակիցը մեր տնտեսական վատ վիճակը առանձնապես չի կապում Լարսի ճանապարհի բաց կամ փակ լինելու հետ. «Մեր տնտեսության դիվերսիֆիկացիոն և կառուցվածքային փոփոխությունները պետք է նպաստեն տնտեսության զարգացմանը, որ մենք ոչ թե շատ հումք արտահանենք, այլ արտահանենք ավելի շատ վերամշակված արտադրանք, որը շատ ավելի արժեքավոր է, և դրանով կնվազի մեր տրանսպորտային կախվածությունը: Դա է մեզ պարտադրում մեր աշխարհագրական դիրքն ու ճանապարհների սակավությունը»:

Նրա խոսքով՝ Հայաստանը պետք է նվազեցնի կախվածությունը Լարսից և օգտագործի նաև ծովային ուղիները. «Մենք Սև ծովից հեռու ենք ընդամենը 163 կմ, որն այնքան էլ մեծ ճանապարհ չէ՝ արտադրանքի ինքնարժեքը բարձրացնելու համար»:

Նրա խոսքով՝ ի վերջո անհրաժեշտ է զարգացնել մեր տրանսպորտային ենթակառուցվածքները. «Հյուսիս-Հարավ ճանապարհը եթե այս տեմպերով շարունակվի, կտևի տասնյակ տարիներ, և մենք դուրս կմնանք համաշխարհային բեռնափոխադրումների այդ միջանցքի դերից»:

Մանրամասները՝ տեսանյութում

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում