Friday, 07 06 2024
Պայթել է գազի ցիստեռնը, այս պահին էլ կա պայթյունի վտանգ. ՆԳՆ խոսնակ
Երևան֊Սևան ճանապարհին տեղի ունեցած պայթյունի հետևանքով նախնական տվյալներով հոսպիտալացվել է 5 քաղաքացի․ Առողջապահության նախարարություն
Հայաստանը չի մասնակցում ՀԱՊԿ նիստին
Ռուսաստանը չափից շատ է մեր երկրում. պետք է վերանայել հարաբերությունները
Դրոնով արված կադրեր՝ գազալցակայանի հրդեհից
Կաշառքը պատժելի չէ՞. Գալստանյանի աջակիցները «կարծրատիպեր են կոտրում»
Հրշեջները մարում են գազալցակայանում բռնկված հրդեհը
Ուժգին պայթյուն Է որոտացել գազալցակայանում՝ Երևան-Սևան ճանապարհին
Ինչպես Հոկտեմբերի 27 -ը «ծնեց» արևմտամետ ընդդիմությանը և Նիկոլ Փաշինյանին
«Սիներջիի» գործով 5 անձի, այդ թվում ԱԺ նախագահի եղբոր կնոջ հետապնդումը դադարեցվել է զղջման հիմքով
ՀՀ-ում անցումային արդարադատությունը և վեթինգը պետք է օրակարգում պահել.հասարակությունը պիտի պահանջի
Բաքուն Երևանին հրավիրել է համատեղ դիմել ԵԱՀԿ-ին
ՀՀ ՊՆ-ն հայտարարում է ԶՈւ պատվո պահակային վաշտում ծառայելու զորակոչիկների ընտրություն
23:00
Հինգ երկրներ ընտրվել են ՄԱԿ-ի Անվտանգության խորհրդի նոր անդամներ
22:45
ՄԱԿ-ի արագ արձագանքը կօգնի ճշգրիտ գնահատել հեղեղումների հետևանքները. ՀՀ ՆԳ նախարարը՝ ՄԱԿ-ի մշտական համակարգողին
Գամբարին՝ Միլլի մեջլիս, նրա կուսակցին՝ բանտ
1976-ի և 1991-ի քարտեզները չեն համընկնում՝ ճանապարհները տարբեր են, Բերքաբերի ջրամբարը 1976-ում չկա
Այսքանից հետո միայն խենթը չի փորձի վերաիմաստավորել Հայաստանի քաղաքականությունը
ՀՀ ՄԻՊ-ն ընդունել է Եվրոպայի խորհրդի խտրականության դեմ պայքարի ոլորտի պատվիրակությանը
Ռուսաստանը Ուկրաինայից գրաված տարածքները կմիավորի նոր մարզի մեջ
Պեսկովը ներկայացրել է, թե ինչի շնորհիվ է զարգանում ռուսական տնտեսությունը
Մոսկվայում Ֆրանսիայի քաղաքացու են ձերբակալել
Մոսկվայի պահեստում հրդեհ է բռնկվել
Փաշինյանը չունի Բաքու գնալու պլան. ո՞ր դեպքում կփոխվի պլանը
Հայաստանի «Լազարևյան» բարեկամ-թշնամիները
Քաոսը, խեղճությունը Ռուսաստանի շահերից են բխում. «փրկվելու» ենթակա հայ ժողովրդի շահը ո՞րն է
Ավտորիտար ռեժիմները հիբրիդային հարձակումներ են գործում Հայաստանի ժողովրդավարության դեմ․ Սաֆարյան
Միրզոյանը Կասիսին շնորհակալություն է հայտնել հեղեղումների ստեղծած իրավիճակի հետ կապված Շվեյցարիայի աջակցության համար
Ուղիղ․ Վազգեն Գալստանյանն ամփոփում է օրը Սուրբ Աննա եկեղեցու բակում
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն

Հայաստանն ու Ռուսաստանի «կյանքի ճանապարհը». ինչ է կատարվում Լարսում

Քարաթափման հետևանքով փակ է Վերին Լարսի անցակետը և ըստ տեղեկությունների այն փակ կլինի մի քանի օր: Ավելորդ է ասել, նկարագրել, թե ինչ է դա նշանակում Հայաստանից արտահանողների համար, հատկապես գյուղմթերքի արտահանման աշխույժ սեզոնին: Իրավիճակն առավել ևս սուր է այն առումով, որ վերջին շաբաթներին անգամ բաց Վերին Լարսը գործնականում «կիսափակ» ռեժիմում էր, որովհետև ուկրաինական պատերազմի հետևանքով փակված լոգիստիկ ենթակառուցվածքների հետևանքով Վերին Լարսի վրա էր ընկել ռուս-թուրքական բեռնափոխադրումների, նաև կենտրոնասիական ռեգիոնից դեպի Թուրքիա ու Եվրոպա բեռնափոխադրումների մի զգալի մասի բեռը, առաջացնելով կուտակումներ, ահռելի հերթեր և մեծ ձգձգումներ: Առկա իրավիճակը ցավալիորեն ի ցույց է դնում այն լոգիստիկ սղությունը, որ առկա է Հայաստանի համար, տարիներ շարունակ: Եվ սա այն դեպքում, երբ մի շարք խմբեր և գործիչներ, զուտ քաղաքական նկատառումներից ելնելով հայտարարում էին և հայտարարում են, թե Հայաստանը չունի դեպի Ռուսաստան արտահանման ճանապարհի, ենթակառուցվածքների խնդիր և ըստ այդմ չկա ռեգիոնալ հաղորդուղիների ապաշրջափակման տնտեսական անհրաժեշտություն, որը թույլ կտա Ռուսաստան արտահանման լոգիստիկա ձևավորել նաև Ադրբեջանի տարածքով:

Ակնառու է, որ այն էլ ժամանակակից աշխարհա-քաղաքական, ռազմա-քաղաքական իրողությունների պարագայում Հայաստանի համար մարտահրավերն ուժգնանալու է: Իհարկե, որևէ խոսք չի կարող լինել այն մասին, որ Ադրբեջանը չի կարող լինել հուսալի լոգիստիկա: Ավելին, որևէ կերպ չի կարող դիտարկվել այդ ճանապարհի այն քաղաքական պայմանների հանգամանքը, որ փորձում է թելադրել Բաքուն: Եվ խնդիրը բացարձակապես այն չէ, որ պետք է Ադրբեջանի ուղղությամբ ճանապարհների ապաշրջափակմանը հասնել ցանկացած գնով: Պարզապես, պետք չէ այդ հարցի քաղաքական և անվտանգության ռիսկերը գնահատվեն ցանկացած «հակափաստարկով», այդ թվում և այն, թե Հայաստանը չունի հավելյալ ճանապարհի կարիք: Որովհետև, այստեղ կան նաև այլ գործոններ, մասնավորապես այն, որ այլ ճանապարհի կարիք ներկայումս Հայաստանից ավելի ունի Ռուսաստանը՝ դեպի Թուրքիա, դեպի Իրան, դեպի այսպես ասած հարավ-արևմտյան հարակից ռեգիոններ և լոգիստիկ ենթակառուցվածքներ, Արևմուտքի պատժամիջոցները «փոխհատուցելու» համար: Իսկ սա նշանակում է, որ հաղորդուղիների ապաշրջափակման օրակարգի հարցում չհիմնավորված, զուտ ներքին քարոզչական կոնյուկտուրայից բխող «հակափաստարկների» պարագայում, կարող է «հակափաստարկներ» այսպես ասած առաջացնել նաև Ռուսաստանը՝ նպատակային ցույց տալու համար, որ Լարսը հուսալի չէ: Հատկապես, որ ռուսաստանյան բարձրաստիճան պաշտոնյաներն անգամ այսպես ասած փակ ռեժիմում խոսակցություններում չեն թաքցնում, որ դեպի հարավ-արևմուտք հաղորդուղիները իրենց համար «կյանքի ճանապարհ» են: Հետևաբար, Հայաստանը միայն ծանրակշիռ փաստարկներով կարող է իր մտահոգությունները բերել Ռուսաստանի «կյանքի ճանապարհին»: Որովհետև դա ոչ միայն Հայաստանի քաղաքական իշխանության խնդիրն է, այլ որևէ պատասխանատու քաղաքական ուժի, անգամ ամենակոշտ ընդդիմություն լինելու պարագայում: Որպեսզի որևէ ընդդիմություն իր «մանիպուլյատիվ փաստարկներով» ակամա չգցի նաև Հայաստանին օրակարգեր պարտադրելու «հիմք», եթե իհարկե ընդհանրապես չունի հենց այդպիսի նպատակներ:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում