Thursday, 06 06 2024
Հրդեհ Արմաշում․ երեխաները դուրս են բերվել տնից
Եկեղեցին քաղաքականության մեջ է ներգրավում կրիմինալին. սա լուրջ մարտահրավեր է
Սպասվում է առանց տեղումների եղանակ
Հայցում եմ մեր քաղաքացիների ներողամտությունը
Ինչու են ներկաները վախենում միայն «նախկինների» վերադարձից. «Ժողովուրդ»
Նոր մեքենա եւ ԱԺ-ից աշխատանքի վարձատրության բարձրացում. Սիսակ Գաբրիելյանի ունեցվածքը. «Ժողովուրդ»
Իրանի «միջուկային ապագայի» հի՞ն, թե նոր հեռանկար
Փաշինյանի իշխանության «հաշվեհարդարի» հերթը եկեղեցունն է. Արսեն Թորոսյանը առաջարկել է փակել «Շողակաթ» Հ/Ը-ն. «Ժողովուրդ»
Այս անգամ հերթը «Եղնիկներ» – ի փոխգնդապետ Սերոբ Բազիկյանինն է. Միքայել Արզումանյանի դատը շարունակվում է. «Ժողովուրդ»
«Երևանի բալետ ֆեստ»-ը՝ քաղաքի մշակութային նոր խորհրդանիշ
Զարդերը գողացել է ու հաղորդում տվել ոստիկանություն
Գալստանյանը անեկդոտ պատմեց անորսալի Ջոյի մասին
Պուտինը բացատրել է, թե ինչ կլինի, եթե երկրները ներքաշվեն Ռուսաստանի հետ պատերազմի մեջ
«ԱՄՆ-ում ոչ ոք հետաքրքրված չէ Ուկրաինայով»․ Պուտին
«Հայաստանում շրջանառության հարկից պետք է ընդհանրապես հրաժարվել»․ վարչապետ
Սանահին կայարան բնակավայրի հետ հետիոտնային կապը վերականգնվել է
Երևանի քաղաքապետարանում անցկացվել է քիմիական օբյեկտների վթարից բնակչության պաշտպանության շտաբային ուսումնավարժություն
Դեռ երկխոսում ենք. Երևան-Անկարա կարգավորման նոր փուլը
Բագրատ Գալստանյանի հավաքին մասնակցելու համար 5.000 դրամ են տվել
Շարժումը ճաքեր է տալիս
Մոսկվան իր թողած փլատակների համար մեղավոր է գտել
Տարոն Մարգարյանից պահանջվում է բռնագանձել առանձնատներ, փող և այլ անշարժ գույք․ գործը դատարանում է
Կներե՛ք, Հայաստանն այլևս «գալուզինների» ողջ սուտը հալած յուղի տեղ չի ընդունում
ՀՀ ՊՆ-ն հայտարարում է մրցույթ
Վրաստանի վարչապետը խոստացել է թույլ չտալ երկրում ուկրաինական մայդանի կրկնությունը
2020-ից հետո բանակը վերակառուցելու համար ինտենսիվ պրոցես սկսվեց Ռուսաստանի հետ. ոչ մի արդյունք չեղավ
Ցավոք, չունենք ավելի գոհացուցիչ այլընտրանք. չարձագանքելը տարածաշրջանի զարգացումներին մահացու կլինի
Ադրբեջանն իր հողերն ազատագրել է Ռուսաստանի լուռ համաձայնությամբ․ այդ լռությունը գին ունի
«Երևանի գինու օրեր» փառատոնով պայմանավորված՝ մայրաքաղաքի կենտրոնի որոշ հատվածներ փակ կլինեն
Տեղի է ունեցել ՆԳՆ ձերբակալվածների պահման վայրերում փաստաթղթավորման վերաբերյալ աշխատաժողով

«Ոսկե ծիրանի» շրջանակում հանրությանը ներկայացվեց Կիրիլ Ռազլոգովի «Հարություն Խաչատրյան. հավերժ վերադարձ» գիրքը

Կինոգետ, մշակութաբան Կիրիլ Ռազլոգովը «Հարություն Խաչատրյան. հավերժ վերադարձ» գրքում ներկայացրել է կինոռեժիսոր Հարություն Խաչատրյանի դիմանկարը՝ եվրոպական, ասիական, ամերիկյան կինոփառատոններում, ինչպես նաև խորհրդային և հետխորհրդային կինոարվեստում ծավալված իրադարձությունների լայն համապատկերում:

Գրքի շնորհանդեսը տեղի ունեցավ «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնի շրջանակում հուլիսի 14-ին Հայաստանի կինոգործիչների միությունում:

Հարություն Խաչատրյանը, որը «Ոսկե ծիրանի» հիմնադիր նախագահն է, ընդգծեց, որ Կիրիլ Ռազլոգովը կինոփառատոնի կարևոր հենարաններից է եղել շուրջ 17 տարի և շատ են ցավում, որ արդեն երկու տարի է՝ իրենց հետ չէ:

«Մենք շնորհակալ ենք նրա կատարած աշխատանքի համար, նրա գրքերի, մեր փառատոնում ունեցած ներդրման համար: Մենք շատ ենք ճամփորդել: Ես մոռանում էի որոշ դրվագներ, իսկ նա գրում էր հիշողությունները, որոնք վերածվեցին գրքի: Այս գիրքը ոչ այնքան ֆիլմերի, որքան մեր մտերմության, մեր ճամփորդությունների մասին է»,-ասաց Խաչատրյանը:

Կինոգետ, սցենարիստ, «Ոսկե ծիրանի» համահիմնադիր Միքայել Ստամբոլցյանը Կիրիլ Ռազլոգովին ճանաչել է 1964 թվականից: Միասին սովորել են, համագործակցել: «Նա կենսուրախ ու շատ նպատակասլաց մարդ էր: Երբ չընդունվեց Կինեմատոգրաֆիայի ինստիտուտ, հետո այնտեղ վերադարձավ որպես դասախոս, երբ նրան չընտրեցին որպես կինոյի ինստիտուտներից մեկի տնօրեն, նա իր սեփական ինստիտուտը բացեց ու գլխավորեց այն: Ռազլոգովը երբեք չէր տրտնջում, չէր բողոքում ու շարունակ աշխատում էր: Դա է պատճառը, որ նրան շատ էինք սիրում ու ցավով փաստում, որ այլևս մեզ հետ չէ»,-ասաց Ստամբոլցյանը:

Կինոգետ Դավիթ Մուրադյանի խոսքով՝ Ռազլոգովը մարդ-մշակույթ էր: Նրա հետ հաղորդակցվելը, զրուցելը, անգամ բանավիճելը հետաքրքիր էր: Փայլուն հումոր ուներ, նվիրված էր ու լավ ընկեր էր»,-շեշտեց նա:

«Հարություն Խաչատրյան. հավերժ վերադարձ» գրքում ի հայտ են բերվում էկրանային արվեստի տեսանելի և խորքային գործընթացները՝ խաղարկային և վավերագրական մտածողության հիմքերի, զանազան մշակութային համայնքների փոխազդեցությամբ: Հենց դրանք են խթանել ռեժիսորի նորանոր ստեղծագործական որոնումները՝ մշտապես վերադարձնելով նրան հայ մշակույթի ակունքներին:

Գիրքը նախատեսված է ուսանողների և կինեմատոգրաֆիական մասնագիտություններ դասավանդողների, ինչպես նաև ընթերցող լայն լսարանի համար:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում