Friday, 19 04 2024
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Վարչապետը կարևորել է Հայաստանի և Գերմանիայի միջև համագործակցության զարգացումը
Լարսը փակ է բեռնատարների համար
Սպանել է, ապա դիակը այրել և թաղել իր այգում
Հարկ վճարելը՝ ներդրում սեփական բարեկեցության և անվտանգության գործում
Փոխվարչապետը նոր խորհրդական ունի
Հայաստանից դրամական փոխանցումները դեպի Ռուսաստան նվազել են, դեպի ԱՄՆ՝ ավելացել
Հանրային գործունեությամբ զբաղվող կանայք առավել շատ են ենթարկվում առցանց հարձակումների. ՄԻՊ
13:15
Հնդկաստանում մեկնարկել են համապետական ընտրությունները
Բանկերը հունվար-մարտ ամիսներին արձանագրել են 83 մլրդ դրամի զուտ շահույթ
Ուղիղ․ Հայաստանն ընդդեմ Ադրբեջանի գործով լսումներ Հաագայի դատարանում
«Բազմիցս զգուշացվել է՝ չի թույլատրվում փողոցային առևտուրը». Երևանի քաղաքապետարանը ստուգումներ է իրականացնում
12:15
Հարավային Կորեայի նավթի 60%-ը մատակարարվում է Հորմուզի նեղուցով
Լուրերի օրվա թողարկում 12։00
Հանրակրթության ոլորտում բարեփոխումները շարունակական են
«Կրոկուսի» ահաբեկիչներն այդքան հիմա՞ր էին
Կոտայքի մարզում գտնվող 1 հա հողամասը վերադարձվել է պետությանը
Կբացվի քանդակագործ Մկրտիչ Մազմանյանի ցուցահանդեսը՝ նվիրված Շառլ Ազնավուրին
11:30
Կիպրոսի Ներկայացուցիչների պալատը հարգանքի տուրք է մատուցել Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին
11:15
Նավթի գներն աճել են – 18-04-24
11:00
Կայացել է «Բադալյան եղբայրներ» ընկերությունների խմբի մեջ մտնող ֆինանսական կազմակերպությունների տարեկան ժողովը
10:45
Իրանում տեղի ունեցած պայթյուններից հետո իրավիճակը կայուն է. ԶԼՄ-ներ
Մեքենան գլխիվայր շրջվել է․ կան վիրավորներ
10:15
Իրանը, Իրաքը և Սիրիան կպայքարեն ահաբեկչության դեմ
Ինչ է հայտնի Իսրայելի կողմից Իրանի հարվածի մասին
Լուրերի առավոտյան թողարկում 10:00
10:01
Սպահանում ավերածություններ կամ դժբախտ պատահարներ չենք ունեցել․ բանակի հրամանատար
Վատ նորություն՝ ռուսները հենց այնպես դուրս չեն գա, կտեղակայվեն սահմանին՝ միջանցքը հսկելու
Իսրայելը հարվածներ է հասցրել Իրանին
Թբիլիսիում ամեն վայրկյան իրավիճակը փոխվում է. նոր զարգացումներ

Դասերի ժամին աշակերտներին մի՛ կանչեք լրացուցիչ պարապմունքների, մեր աշակերտներին անկարգապահության դաս մի՛ տվեք. Բախշյան

Կրթության տեսչական մարմնի կառավարման խորհրդի անդամ, Հանրային խորհրդի անդամ Անահիտ Բախշյանը գրում է.

«Մի քանի օր առաջ ԿԳ նախարարը հայտարարեց, որ սեպտեմբերից ԲՈՒՀ-երի հենակետային ավագ դպրոցներում ներդրվելու է պիլոտային ծրագիր՝ կրեդիտային համակարգ, որը մշակման փուլում է և որտեղ աշակերտների բացակայությունները նրանց համար ունենալու են բացասական հետևանքներ ու հուսամ, որ այս դեպքում մեր ծնողները հաշվի կնստեն դպրոցի կարգապահության հետ։

Գաղտնիք չէ, որ ավագ դպրոցի խնդիրներից է աշակերտների բացակայությունները, որոնք ծնողների կողմից հաճախ հիմնավորվում են այն պատճառաբանությամբ, որ իրենց երեխաները կարիք ունեն լրացուցիչ պարապմունքների և նրանց հետ պարապողներից ոմանք, հենց դասերի ժամին են կանչում, իսկ ծնողը, տարբեր պատճառներով, չի ընդդիմանում։ Ու այդպիսիք հիմնականում բուհերի կամ կրթական հիմնարկների մասնագետներն են, ովքեր տվյալ բուհում դասախոսներ կամ նույնիսկ ամբիոնների վարիչներ կամ կրթական հիմնարկներում պատասխանատու պաշտոն զբաղեցնողներ են։ Փաստորեն, այս մասնագետներն իրենց աշխատանքային ժամերին զբաղվում են կոմերցիոն այլ գործունեությամբ բավական չէ, նաև խաթարում են ավագ դպրոցի գործունեությունը։

Ու օգտվելով նրանից, որ որոշ ծնողների մոտ իրավացիորեն ավագ դպրոցում կրթության արդյունավետության նկատմամբ դեռևս վստահությունը ցածր է, նրանք, փաստորեն իրենց անձնական շահույթը ստանալու նպատակով, ավելի են նպաստում այդ վստահության անկմանը, որը պատիվ չի բերում կրթության մշակներին։ Նման պրակտիկա ունեցող առարկայական մասնագետներին առաջարկում եմ լինել ազնիվ, երեխաներին դասապրոցեսի ընթացքում չկանչել այդ պարապմունքներին, նրանց չվարժեցնել անկարգապահությանը, իրենց մասնագիտական աշխատաժամանակը ծառայեցնել այն նպատակին, որի համար ստանում են աշխատավարձ։

Հարգելի գործընկերներ, նկատի ունեցեք և սեպտեմբերից դպրոցական դասերի ժամին աշակերտներին լրացուցիչ պարապմունքներ ոչ միայն մի նշանակեք, այլև պահանջեք երեխաներից չբացակայել դասերից, դա կարգապահության պահանջ է, որը երեխայի արժեքային հատկանիշների ողնաշարին պետք է ամրացնի դպրոցը։

Դուք, որպես բուհերի դասախոսներ, նշանակում է՝ պետական այրեր, ևս պարտավոր եք նպաստել ավագ դպրոցների կայացման գործընթացին, դպրոցներում կարգապահության աստիճանի բարձրացմանը, այնինչ աշակերտներին դպրոցական դասերից կտրելով նրանց անկարգապահության դաս եք տալիս և սեփական շահերից ելնելով, խոչընդոտում եք դրանց կայացման առանց այդ էլ դժվար ընթացքին։ Ազնիվ մոտեցում չէ»։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում