Monday, 13 05 2024
Էական փոփոխություններ Ռուսաստանում
Քաղաքացին վայր է ընկել շենքի տանիքից և մահացել
Մեհրաբյան online
Ադրբեջանի հետ եկել ենք համոզման՝ սահմանազատման գործընթացը սկսել Ալմա-Աթայի հռչակագրի հիման վրա
Գազայում մարդասիրական նոր անցակետ է բացվել
Ինձ վերագրվող «փաստական» տեղեկությունների վերաբերյալ. Բաբաջանյան
3 անգամ խնայում ենք բենզինային շարժիչների համեմատ․ ԿԲ նախագահը՝ էլեկտրական ավտոմեքենաների մասին
Իրաքի հետ հարաբերությունները արտաքին քաղաքական դաշտում բավական բարվոք են․փոխնախարար
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Լուրերի օրվա թողարկում 14։00
13:45
Լիտվայի նախագահն ու վարչապետն անցել են պետության ղեկավարի ընտրությունների երկրորդ փուլ
Բողոքի ակցիաների և Եվրամիության քննադատության ֆոնին՝ կրկին պաշտպանվեց «ռուսական» օրինագիծը
Բեռնատար ավտոմեքենան դեպի ցուցարարները վարած վարորդին մեղադրանք է ներկայացվել
ՀՀ նախագահը հանդիպել է Հյուսիսային Ամերիկայի Հայ Ավետարանական միության ներկայացուցիչների հետ
ՀՀ վարչապետն ու ԵԱՀԿ գործող նախագահը մտքեր են փոխանակել Հարավային Կովկասում տեղի ունեցող զարգացումների շուրջ
13:15
Թուրքիայում տեղի կունենա Հունաստանի վարչապետի և Էրդողանի հանդիպումը
Քաղաքացիները փակել են Թումանյան-Հյուսիսային պողոտա
Որևէ կաթիլ լրջություն այդ մարդկանց նկատմամբ չեմ կարող ունենալ. Միրզոյանը՝ նախկին դիվանագետների մասին
Երևանում բողոքի ակցիայի ընթացքում քաղաքացու ավտոմեքենան վնասելու դեպքի առթիվ քրեական վարույթ է նախաձեռնվել
Խաչով պատերազմ հրահրելը կարող է հակամարտությանը կրոնական բնույթ հաղորդել՝ աղետալի հետևանքներով
Թուրքիայում Ադրբեջանի ռազմական կցորդը նշանակվել է ՊՆ փոխնախարար
Ալմաթիի հանդիպումից ակնկալիք չէր կարող լինել. այս վիճակում ճեղքման հասնելն իրատեսական չէ
Թբիլիսիում 20 ցուցարար է ձերբակալվել
Սրանք սիրում են կորցրածի վրա լացել. նպատակը Հայաստանը հզորացնելը չէ
Վրաստանի խորհրդարանի կոմիտեն 1 րոպեում աջակցել է օտարերկրյա գործակալների օրենքը
Լուրերի օրվա թողարկում 12։00
ՀՀ ՄԻՊ-ը բողոքի ակցիաների ընթացքում ԶԼՄ-ների գործունեությունը խոչընդոտելու կապակցությամբ պարզաբանումներ կպահանջի իրավապահներից
Բաքուն ակտուալացնում է «շրջափակված» Նախիջեւանի հարցը. սպասե՞լ էսկալացիայի
Վայոց Ձորում բողոքի ակցիայի մասնակիցը բռունցքով հարվածել է ոստիկանի գլխին. ՔԿ
Բերետավորները բերման են ենթարկում քաղաքացիներին, որոնք Սրբազանի կոչով փակում են Կենտրոնի փողոցները

Ներկրված 211 ավտոբուսները խնդիրը չեն լուծի. Շատ հավանական է՝ տրանպորտի ուղեվարձը թանկանա

Վերջերս Երևանի քաղաքապետ Հայկ Մարության մեծ ուրախությամբ ու ոգևորությամբ իր Facebook-ի պաշտոնական էջում հայտնեց, որ գալիք տարեսկզբին ականատես կլինենք տրանսպորտի բնագավառի նոր բարեփոխումների։ Տեսանյութի միջոցով նա հանրությանը նախ՝ հայտնեց, որ 8,6 մետրանոց 211 ավտոբուսներն արդեն Երևանում են ու մի քանի օրից կսկսեն երթևեկել մայրաքաղաքի փողոցներում, ապա նա անձամբ ցույց տվեց՝ ինչպիսի բարձրակարգ և հարմարավետ են լինելու տրանսպորտային միջոցները և ինչպես պետք է նրանից օգտվել։ Նրա տեղեկացմամբ,սակայն, նոր ավտոբուսները երևանյան երթուղի կմտնեն մի քանի փուլով։ Նշենք նաև,որ նույնպիսի խանդավառությամբ ու գոհունակությամբ էլ լուրն ընդունեցին շատ քաղաքացիներ։

Փոխադրողների միության նախագահ Հրանտ Եղիազարյանը, սակայն այնքան էլ լավատես չէ, ավելի շուտ խիստ կասկածներ ունի, որ նշված ժամկետում քաղաքապետարանին կհաջողվի, թեկուզ մասամբ փուլային տարբերակով իրականություն դարձնել այդ ծրագիրը։ Գլխավոր պատճառը Եղիազարյանը համարում է կադրային սխալ քաղաքականությունը, քաղաքապետարանում, որակյալ մասնագետների հեռացումը պաշտոններից, մասնագետներ, ովքեր ունակ էին համակարգել և ղեկավարել տրանսպորտային բնագավառի հարցերը։

«Իշխանության ներկայացուցիչները այդպես էլ չկարողացան ձերբազատվել սև-սպիտակ տրամաբանությունից և արդյունքում բոլոր ոլորտների կառավարումը վստահեցին ոչ բանիմաց և ոչ հմուտ ու արհեստավարժ մարդկանց, ովքեր չնչին գիտելիքներ ունեն»,- շեշտեց մեր զրուցակիցը։ Թե հատկապես ինչը պատշաճ չի կառավարվում, Եղիազարյանն ասաց՝ նախ այդ խմբաքանակը բավականին քիչ է։ Ներկրված 211 ավտոբուսներն ամբողջապես հարցը չեն լուծի, ուղղակի որոշ չափով կթեթևացնեն իրավիճակը։ Էական փոփոխության համար, ըստ մեր զրուցակցի, մեզ անհրաժեշտ կլինի 900-ից ավել ավտոբուս, որի պարզ հաշվարկը քաղաքապետարանում չեն արել։ Անդրադառնալով տրանսպորտի վարձավճարի բարձրացման հարցին՝ Եղիազարյանն ասաց, որ տարիներ ի վեր բարձրացրել է հարցը, որ սպասարկման որակը լավացնելու համար անհրաժեշտ է փոխադրամիջոցների ուղեվարձի արժեքը բարձրացնել։ Նա կարծում է, որ ՝ պետք է կարողանալ հանրությանը, բնակիչներին համոզիչ բացատրել խնդիրը, այլապես դա լուրջ բեռ է դառնալու պետության համար, հատկապես այսպիսի բարեփոխումներ իրականացնելու համար։

«Խդիրն այն է՝ ամեն ինչի թանկացման հարմարվում են, ընդունելի են համարում, ամեն ինչի համար գումար գտնում են, բայց փոխադրումների համար՝ ոչ։

Այդպես չի կարելի մոտենալ խնդրին, այլապես ոլորտը երբեք չի փոխվի, չի բարելավվի։ Միայն պահանջելով չէ։ 1996 թվականից այս կողմ այդ վճարը չի բարձրացել»,– շեշտեց փոխադրողների միության նախագահը։

Հարցին՝արդյոք առաջիկայում սպասվում է վարձի թանկացում, մեր զրուցակիցը շատ հավանական համարեց, նույնիսկ նշեց՝ իր հաշվարկներով ինչքան պետք է թանկանա, սակայն հրաժարվեց նշել կոնկրետ չափ, քանի որ այդ հաշվարկը ավելի վաղ է արել և հիմա որոշ վառելիքային գներ փոփոխության են ենթարկվել և շատ հավանական է, որ այդ թիվը հիմա ճշգրիտ չէ։ Նա համոզված է՝ եթե չբարձրացվի ուղեվարձը, պետք է ստիպված քաղաքապետարանը իր կողմից լրացուցիչ ֆինանսական միջոցներ տրամադրի տրանսպորտային ցանցին՝ ծրագիրն իրագործելու համար։ Ինչ վերաբերում է այն դժգոհություններին, որ այս նոր 8,6 մետրանոց ավտոբուսները կարող են դառնալ էլ ավելի մեծ խցանումների ու երթևեկության խաթարման պատճառ, Եղիազարանը կարծում է, որ նման մտահոգություններն անտեղի են և չհիմնավորված։ Հակառակը՝այս ավտոբուսները ավելի կթեթևացնեն ծանրաբեռնվածությոնը, քանի որ նրանք կաշխատեն մեկից ավել երթուղայիների փոխարեն»,-եզրափակեց փոխադրողների միության նախագահը։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում