Wednesday, 26 01 2022
01:00
Լեհաստանի նախագահն Անվտանգության խորհրդի նիստ է հրավիրել
Արցախի նախագահը հանձնարարել է խստացնել շինարարական աշխատանքների համար կազմակերպվող մրցույթների կարգը
ՄԱԿ-ի գլխավոր քարտուղարն Արամ Ա կաթողիկոսին գնահատանք է հայտնել
Վրաստանում մեկ օրում գրանցվել է կորոնավիրուսի 17 530 նոր դեպք
Հայաստանում երկաթուղային ծրագրերի իրականացումը Ֆրանսիայի առաջնահերթություններից է
00:30
Շառլ Միշելը խոսել է դիվանագիտական ճանապարհով Ուկրաինայի շուրջ լարվածությունը թուլացնելու անհրաժեշտության մասին
00:20
Ուկրաինան լքելու ամերիկացիներին տրված հանձնարարականները չեն նշանակում «ներխուժման» վստահություն. Բլինկեն
00:10
ԵԽ պատվիրակությունը կմեկնի Ուկրաինա ճգնաժամի վերաբերյալ տեղեկատվություն հավաքելու նպատակով
00:00
ԱՄՆ-ն և գործընկերները քննարկում են Արևելյան Եվրոպայում հավելյալ զորքեր տեղակայելու հնարավորությունը. CNN
23:45
Գերմանիան Ուկրաինային կհատկացնի 5 հազար զինվորական սաղավարտ
23:30
Մեծ Բրիտանիայի վարչապետը հրաժարվել է լքել պաշտոնը
23:20
ԱՄՆ դեսպանատունը կոչ է արել Ուկրաինայում իր քաղաքացիներին մտածել երկիրը հիմա լքելու մասին
23:10
Ֆրանսիայի ԱԳ նախարարը հորդորել է գործընկերներին շարունակել երկխոսությունը Ռուսաստանի հետ
23:00
Եգիպտոսում գրանցվել է կորոնավիրուսով օրական վարակումների ռեկորդային թիվ
Տավուշում «Isuzu»-ն մոտ 100 մետր գլորվել է ձորը․ կա 1 զոհ, 3 վիրավոր
Հրդեհ՝ Գյումրի քաղաքում
22:15
Հայտնի է ԱՄՆ նախագահի և Գերմանիայի կանցլերի հանդիպման օրը
ՀՀ ԶՈւ կազմավորման 30-ամյակին նվիրված ընդունելությունը հետաձգվում. ՊՆ բարձրաստիճան պաշտոնյաները վարակվել են կորոնավիրուսով
21:55
ԱՄՆ-ում կարծում են, որ Ռուսաստանը մինչև փետրվարի կեսեր ուժ կկիրառի Ուկրաինայի նկատմամբ
Որոշ հանցագործներին հերոսացնելու Ադրբեջանի գործելաոճը հակահայկական ատելություն է հրահրում այդ երկրում. CNN Greece
Թատրոն, որը գեղարվեստական նոր վերելք է ապրում. Մայր թատրոնը տոնում է 100- ամյա հոբելյանը
ՀՀ ԱԺ նախագահը Վրաստանի խորհրդարանի նախագահին պաշտոնական այցով Հայաստան է հրավիրել
Երևանի քաղաքապետի տեղակալը վայր է դրել լիազորությունները
Խաղաղություն չկա, մենք պետք է պատրաստվենք մեծ պրոցեսների
ՀՀ ԱԳ նախարարը Լյուքսեմբուրգի վարչապետին է փոխանցել ՀՀ վարչապետ Փաշինյանի՝ Հայաստան այցելելու հրավերը
Այս ընդդիմությունը մի նպատակ ունի՝ ամեն գնով գալ իշխանության
20:50
Ճապոնիայում պարզել են, որ օմիկրոն շտամը կարող է մաշկի վրա պահպանվել 21 ժամից ավելի
Երևանի կենդանաբանական այգու մուտքը 1 օր անվճար կլինի զինվորականների համար
Այս Սահմանադրությունը կարվեց Սերժ Սարգսյանի համար, բայց հագավ ու հագից չի հանում Փաշինյանը
«Աշոտ Երկաթը» գրավի դիմաց ազատ է արձակվել

Ներկրված 211 ավտոբուսները խնդիրը չեն լուծի. Շատ հավանական է՝ տրանպորտի ուղեվարձը թանկանա

Վերջերս Երևանի քաղաքապետ Հայկ Մարության մեծ ուրախությամբ ու ոգևորությամբ իր Facebook-ի պաշտոնական էջում հայտնեց, որ գալիք տարեսկզբին ականատես կլինենք տրանսպորտի բնագավառի նոր բարեփոխումների։ Տեսանյութի միջոցով նա հանրությանը նախ՝ հայտնեց, որ 8,6 մետրանոց 211 ավտոբուսներն արդեն Երևանում են ու մի քանի օրից կսկսեն երթևեկել մայրաքաղաքի փողոցներում, ապա նա անձամբ ցույց տվեց՝ ինչպիսի բարձրակարգ և հարմարավետ են լինելու տրանսպորտային միջոցները և ինչպես պետք է նրանից օգտվել։ Նրա տեղեկացմամբ,սակայն, նոր ավտոբուսները երևանյան երթուղի կմտնեն մի քանի փուլով։ Նշենք նաև,որ նույնպիսի խանդավառությամբ ու գոհունակությամբ էլ լուրն ընդունեցին շատ քաղաքացիներ։

Փոխադրողների միության նախագահ Հրանտ Եղիազարյանը, սակայն այնքան էլ լավատես չէ, ավելի շուտ խիստ կասկածներ ունի, որ նշված ժամկետում քաղաքապետարանին կհաջողվի, թեկուզ մասամբ փուլային տարբերակով իրականություն դարձնել այդ ծրագիրը։ Գլխավոր պատճառը Եղիազարյանը համարում է կադրային սխալ քաղաքականությունը, քաղաքապետարանում, որակյալ մասնագետների հեռացումը պաշտոններից, մասնագետներ, ովքեր ունակ էին համակարգել և ղեկավարել տրանսպորտային բնագավառի հարցերը։

«Իշխանության ներկայացուցիչները այդպես էլ չկարողացան ձերբազատվել սև-սպիտակ տրամաբանությունից և արդյունքում բոլոր ոլորտների կառավարումը վստահեցին ոչ բանիմաց և ոչ հմուտ ու արհեստավարժ մարդկանց, ովքեր չնչին գիտելիքներ ունեն»,- շեշտեց մեր զրուցակիցը։ Թե հատկապես ինչը պատշաճ չի կառավարվում, Եղիազարյանն ասաց՝ նախ այդ խմբաքանակը բավականին քիչ է։ Ներկրված 211 ավտոբուսներն ամբողջապես հարցը չեն լուծի, ուղղակի որոշ չափով կթեթևացնեն իրավիճակը։ Էական փոփոխության համար, ըստ մեր զրուցակցի, մեզ անհրաժեշտ կլինի 900-ից ավել ավտոբուս, որի պարզ հաշվարկը քաղաքապետարանում չեն արել։ Անդրադառնալով տրանսպորտի վարձավճարի բարձրացման հարցին՝ Եղիազարյանն ասաց, որ տարիներ ի վեր բարձրացրել է հարցը, որ սպասարկման որակը լավացնելու համար անհրաժեշտ է փոխադրամիջոցների ուղեվարձի արժեքը բարձրացնել։ Նա կարծում է, որ ՝ պետք է կարողանալ հանրությանը, բնակիչներին համոզիչ բացատրել խնդիրը, այլապես դա լուրջ բեռ է դառնալու պետության համար, հատկապես այսպիսի բարեփոխումներ իրականացնելու համար։

«Խդիրն այն է՝ ամեն ինչի թանկացման հարմարվում են, ընդունելի են համարում, ամեն ինչի համար գումար գտնում են, բայց փոխադրումների համար՝ ոչ։

Այդպես չի կարելի մոտենալ խնդրին, այլապես ոլորտը երբեք չի փոխվի, չի բարելավվի։ Միայն պահանջելով չէ։ 1996 թվականից այս կողմ այդ վճարը չի բարձրացել»,– շեշտեց փոխադրողների միության նախագահը։

Հարցին՝արդյոք առաջիկայում սպասվում է վարձի թանկացում, մեր զրուցակիցը շատ հավանական համարեց, նույնիսկ նշեց՝ իր հաշվարկներով ինչքան պետք է թանկանա, սակայն հրաժարվեց նշել կոնկրետ չափ, քանի որ այդ հաշվարկը ավելի վաղ է արել և հիմա որոշ վառելիքային գներ փոփոխության են ենթարկվել և շատ հավանական է, որ այդ թիվը հիմա ճշգրիտ չէ։ Նա համոզված է՝ եթե չբարձրացվի ուղեվարձը, պետք է ստիպված քաղաքապետարանը իր կողմից լրացուցիչ ֆինանսական միջոցներ տրամադրի տրանսպորտային ցանցին՝ ծրագիրն իրագործելու համար։ Ինչ վերաբերում է այն դժգոհություններին, որ այս նոր 8,6 մետրանոց ավտոբուսները կարող են դառնալ էլ ավելի մեծ խցանումների ու երթևեկության խաթարման պատճառ, Եղիազարանը կարծում է, որ նման մտահոգություններն անտեղի են և չհիմնավորված։ Հակառակը՝այս ավտոբուսները ավելի կթեթևացնեն ծանրաբեռնվածությոնը, քանի որ նրանք կաշխատեն մեկից ավել երթուղայիների փոխարեն»,-եզրափակեց փոխադրողների միության նախագահը։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում