Thursday, 28 03 2024
Վրաստանը մտադիր է երկու տարվա ընթացքում 3,7 մլրդ լարի ծախսել կլիմայի փոփոխության դեմ պայքարի համար
ԵԱՏՄ-ից դուրս գալու հարց Հայաստանը չի քննարկում. ՔՊ պատգամավոր
Օր առաջ հայտարարել ռուսական ռազմակայանը ՀՀ-ից հանելու մասին. Հայկ Միրզոյան
Անհապաղ դո՛ւրս գալ ՀԱՊԿ-ից և ԵԱՏՄ-ից. Ժողովրդավարական հասարակական-քաղաքական ուժերի հայտարարությունը
«Հայ-վրացական հարաբերությունները ռազմավարական մակարդակի են». Ռուբինյան
«Եվրամիությունը հիասթափեցրել է Վրաստանին». Պապուաշվիլի
Մենք Հայաստանին օգնելու պարտականություն ունենք ագրեսորի դեմ պայքարում․ Անն-Լորանս Պետելի հարցազրույցը
Բաքուն «ջրային ագրեսիա» է նախապատրաստում
Ղրղզստանը հայտնել է ՌԴ-ում ահաբեկչություններին մասնակցելու համար երկրի քաղաքացիներին հավաքագրելու փորձերի մասին
Բրյուսելյան սեղանին երաշխիքների փաստաթուղթ կլինի. Բաքվի նկրտումները չեն հաջողվելու
16:07
ՌԴ արտաքին հետախուզության ղեկավարն այցելել է Հյուսիսային Կորեա
Ոսկեպարում սադրիչներ են վխտում. ռուսների ձեռքի գործն է
Գյումրիում հանրային սննդի օբյեկտը կվերսկսի իր գործունեությունը
Այն ինչ ստացանք Արցախում, ստանալու ենք նաև ՀՀ-ում՝ եթե այս տեմպերով շարունակենք. Ստյոպա Սաֆարյան
Մնանք ՌԴ-ի հետ, կմնանք Ռուսաստան-Թուրքիա-Ադրբեջան եռանկյունում, որտեղ խնդիրները կլուծվեն մեր հաշվին
Ավարտվել է Հրազդան քաղաքի 64–ամյա բնակչի սպանության դեպքի առթիվ նախաձեռնված քրեական վարույթի նախաքննությունը
Ո’չ Կոնսերվատորիան, ո’չ «Գոյ» թատրոնը չեն ընդունում ձեր որոշումը. պատգամավորը՝ ԿԳՄՍ նախարարին
Կրթությանը հատկացվող բյուջեն 38%-ով ավելացել է՝ 2023-ի համեմատ. ԿԳՄՍ նախարարի հաշվետվությունը՝ ԱԺ-ում
15:30
Արտասահմանյան ընկերությունների վնասները ՌԴ-ի շուկայից հեռանալու պատճառով գերազանցել են 107 մլրդ դոլարը. Reuters
15:20
«Ռուսաստանը մեկ ամսից ավել գիտեր ահաբեկչության նախապատրաստման մասին». Բուդանով
Ադրբեջանի ՄԻՊ-ը Ստեփանակերտում հանդիպել է այնտեղ մնացած հայերին
Վաշինգտոնի արձագանքը Բաքվի շանտաժին
14:50
Գազայի հիվանդանոցների ⅔-ը չեն գործում. ՄԱԿ
«Մանրամասներ»․ Դավիթ Ստեփանյանի հետ
Ապրիլի 5-ը թույլ չի տա իրագործել ՀՀ-ն կազմաքանդելու ռուս-թուրք-ադրբեջանական համաձայնությունը
14:30
ԱՄՆ-ն պատժամիջոցներ է սահմանել մի շարք ընկերությունների նկատմամբ՝ Հյուսիսային Կորեայի հետ կապերի համար
Վրացի խորհրդարանականներն այցելել են Ծիծեռնակաբերդ
14:02
IoT լաբորատորիա` Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Լուրերի օրվա թողարկում 14:00

Աշխարհը գնում է էլեկտրատրանսպորտի. Տրոլեյբուսների պահպանումը դառնում է արդիական

Երևանի նոր երթուղային ցանցում նախատեսվում է ունենալ 101 նոր տրոլեյբուս: Այս մասին վերջերս մեզ հետ զրույցում ասել էր Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Հրաչյա Սարգսյանը։ Այսօր քաղաքը սպասարկում է տրոլեյբուսային 5 երթուղի: Օրական գիծ է դուրս գալիս միջին հաշվով 40 միավոր շարժակազմ: Ըստ քաղաքապետարանի՝ էլեկտրատրանսպորտից օրական օգտվում է 12000-14500 ուղևոր: Վերջին անգամ տրոլեյբուսների կայանը թարմացվել է 2008-ին: Ուղիղ 70 տարի է, ինչ տրոլեյբուսը Երևանի վերգետնյա էլեկտրատրանսպորտի մի մասն է։ Շարժակազմը, սակայն, շատ մաշված է, քաղաքի տարբեր հատվածներում կարելի է տեսնել վթարված տրոլեյբուսներ, որոնք անհարմարություն են պատճառում երթևեկությանը։ Ըստ փոխքաղաքապետի, սակայն, էկոլոգիապես մաքուր տրանսպորտային այս միջոցը զարգացման հեռանկար ունի:

«Ներկայումս տրոլեյբուսի ենթակայանները շատ մաշված են, պետությունից տարեկան 600 միլիոնի չափով գումար ենք ստանում տրոլեյբուսային համակարգը պահպանելու համար։ Հիմա տեսնում ենք, որ աշխարհը գնում է դեպի էլեկտրատրանսպորտի, այժմ կան էլեկտրաբուսներ, որոնք ամբողջությամբ աշխատում են էլեկտրաէներգիայով։ Հաշվի առնելով այն տենդենցը, որ աշխարհը հրաժարվում է վառելիքից, տրոլեյբուսները ավելի ակտուալ են դառնում»,- ժամանակ առաջ «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ասել էր փոխքաղաքապետը՝ հավելելով, որ պարզապես պետք է բավականին ներդրում իրականացնել տրանսպորտային այս միջոցի զարգացման ուղղությամբ:

«Որոշակի հաշվարկ ենք կատարել, ըստ որի՝ 36 միլիոն եվրոյի կարգի գումար է պետք, որպեսզի ունենանք տրոլեյբուսի 10 երթուղի՝ իր բոլոր ենթակայաններով ու գծերը փոխելով։ Բայց քանի որ միանգամից հնարավոր չէ ամբողջ համակարգը փոխել, սկզբում երևի ձեռք կբերեք ավտոբուսներ, ապա տրոլեյբուսներն աստիճանաբար ձեռք կբերենք»,- ասել էր փոխքաղաքապետը։

Երևանի քաղաքապետի խոսնակ Հակոբ Կարապետյանն «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում, անդրադառնալով արդեն ժամկետներին, նշեց, որ ժամկետները նույնն են, ինչ ներկրվելիք ավտոբուսների դեպքում, քանի որ տրոլեյբուսների ներկրումը ևս տրանսպորտային ռեֆորմի մի մասն է։
Ինչ վերաբերում է տրանսպորտային ցանցի արդիականացման ժամկետներին, հիշեցնենք, որ քաղաքապետ Հայկ Մարությանն ասել էր, որ նախնական երկու տարի ժամանակ է պետք դրա համար։ Տրանսպորտային նոր ցանցի վերաբերյալ նախագիծը հաստատվելուց հետո պետք է մրցույթ հայտարարվի, ավտոբուս արտադրող ընկերությունները սկսեն արտադրել այդ քանակը, և իրականացվի տեղափոխումը։

Հիշեցնենք, որ Երևանի տրանսպորտային նոր ցանցի վերջնական նախագիծը մշակել է բրիտանական WYG խորհրդատվական ընկերությունը՝ դեռևս նախորդ իշխանությունների պատվերով։ Նախագիծը քաղաքային բյուջեի վրա 850 հազար դոլար էր արժեցել։ Նախնական 130-ից 150 միլիոն դոլար պահանջող ծրագրով նախատեսվում է գործող 111-ի փոխարեն 42 երթուղի՝ 845 ավտոբուս և 101 տրոլեյբուս: Ավտոբուսները կլինեն հարմարեցված քաղաքի համար, կլինեն 7.5-8, 12, 18 մետրանոց ավտոբուսներ, գործելու է միասնական երթուղային համակարգ, միասնական վճարային համակարգ։ Քաղաքային իշխանությունները տրանսպորտային ցանցի արդիականացումից հետո սակագնի թանկացումը չեն բացառում։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում