Friday, 29 03 2024
Իսրայելը շարունակում է նախապատրաստվել Ռաֆահ քաղաքում գործողությանը. Նեթանյահու
13:15
Ուկրաինան հայտնել է էներգետիկ օբյեկտներին ուղղված ռուսական զանգվածային հարվածների մասին
Իսկ եթե Ալիեւը լիբերալ աշխարհի դաշնակից դառնա՞
Ոստիկանության Նոր Նորքի բաժին ներխուժելու դեպքով քրեական վարույթի շրջանակներում խուզարկություններ են անցկացվում շուրջ 4 տասնյակ վայրերում
Առցանց անմաքս առևտրի շեմը նվազում է
Հորը բռնության ենթարկելու, հարևանի կնոջը սպանելու համար մեղադրվողը տեղափոխվել է հոգեկան առողջության կենտրոն
«National Geographic»-ը «գինու» շրջագայություն է իրականացրել Հայաստանում
Կաթնամթերքի արտադրամասի արտադրական գործունեության կասեցումը վերացվել է
«Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ տնօրենն աշխատանքից ազատման դիմում է ներկայացրել
ՍԱՏՄ-ն ներկայացրել է ձվի արտադրության և իրացման շուկայի վերահսկողության միջանկյալ արդյունքները
ՌԴ իշխանությունները հայտնել են Բելգորոդի երկնքում 15 թիրախ ոչնչացնելու մասին
-
12:40
Գործ ունենք դավաճանական շղթայի հետ, որը կառավարում է Ռուսաստանը
12:30
ԱՄՆ կառավարությունը 60 մլն դոլար է հատկացրել փլուզված Բալթիմորի կամրջի վերակառուցման համար
-
12:20
Հայաստանը ազատագրական պայքար է մղում, ոչ թե՝ վեկտոր փոխում
12:15
Բելառուսներին այսօրվանից արգելված է անօդաչու թռչող սարքեր ունենալ
Լուրերի օրվա թողարկում 12։00
Մեքենան գլորվել է ձորը, վարորդը մահացել է
Լավրովի անփառունակ տապալումը
Փորձել են առանց հայտարարագրման բջջային հեռախոսներ ներկրել
11:45
Որքա՞ն տարածք են ռուսները գրավել այս տարի Ուկրաինայում
Հալեպի վրա Իսրայելի հարձակման հետևանքով զոհվել է 36 մարդ. Al Hadath
11:15
Ռուսական խոշոր հարձակումը կլինի մայիսի վերջին
Բեգլարյանը սպառնացել է նորակառույցի սեփականատերերին իր առանձնատուն բացվող տեսարանի համար
«Միրզոյանի հետ վերջին անգամ շփվել եմ Սկոպյեում․ մենք էինք նախաձեռնել այն». Լավրով
Հայաստանի և Ադրբեջանի խորհրդարանների ղեկավարներն առաջիկայում կրկին կհանդիպեն
«Հայկական ղեկավարությունը սկսում է արտահայտել այնպիսի գաղափարներ, որոնցով Փաշինյանը ձևավորել էր իր «Ելք» շարժումը». Լավրով
«Փաշինյանը միշտ մեզնից խնդրել է չմոռանալ Լեռնային Ղարաբաղի կարգավիճակի հարցը». Լավրով
10:45
«Բրյուսելի հանդիպումը կկենտրոնանա Հայաստանի տնտեսական կայունության վրա». Միլլեր
«Երեկոն Վլադիմիր Սոլովյովի հետ» և «Կիրակի երեկոն Վլադիմիր Սոլովյովի հետ» հաղորդումները Հայաստանում արգելափակվել են
Թումանյան փողոցում ծառի ճյուղն ընկել է էլեկտրական լարերի վրա

Հնարավո՞ր է ավելի փոքր տնտեսական աճով հասնել աղքատության ավելի մեծ կրճատման

Կառավարության 2014-2017թթ. ծրագրում գրված է, որ կառավարության գործունեության արդյունքում ակնկալվում է մինչև 2017-ը Հայաստանում աղքատությունը կրճատել 10 տոկոսային կետով: Սա նշանակում է, որ ներկայիս մոտ 32% աղքատության փոխարեն ընդամենը 2.5-3 տարուց նախատեսվում է ունենալ 22% աղքատության մակարդակ:

Ընդ որում` ինչպես նշել էինք նախորդ հոդվածներից մեկում, այս ցուցանիշը միակ առավել հավակնոտ ցուցանիշն է նախորդ կառավարության ծրագրի համեմատ: Այսինքն` ստացվում է, որ նախորդ կառավարությունը 6-7% տնտեսական աճ նախատեսելու պարագայում ակնկալում էր 8-10 տոկոսային կետով աղքատության կրճատում 4 տարում, իսկ այս կառավարությունը մոտավորապես նույն չափի աղքատության կրճատում նախատեսում է ավելի կարճ ժամկետում (3 տարի) և ավելի ցածր տնտեսական աճի պարագայում (5%): Հնարավո՞ր է արդյոք նման բան և եթե այո, ապա ինչու նախորդ կառավարությունը գլխի չէր ընկել նման հավակնոտ ցուցանիշ նախատեսելու հարցում: Ինչ-ինչ, բայց մեծ-մեծ ցուցանիշներ գրելու ու ձախողելու հարցում նախորդ կառավարությունը մրցակից չուներ, բայց, փաստորեն, աղքատության կրճատման հարցում նույնիսկ այդպիսի կառավարությունը ավելի համեստ էր գտնվել:

Տնտեսական ակտիվության ավելի քիչ մեծացմամբ աղքատության ավելի մեծ կրճատում հնարավոր է մի դեպքում` եթե լրացուցիչ եկամուտները ավելի շատ բաժին ընկնեն աղքատներին: Դա էլ հնարավոր է 2 դեպքում:

Առաջին` պետությունը մեծացնում է իր մասնակցությունը համախառն ներքին արդյունքի (ՀՆԱ) բաշխման գործում` ա. ավելացնելով բյուջեի երկամուտների ու ծախսերի տեսակարար կշիռը համախառն ներքին արդյունքի մեջ և միաժամանակ` բ. մեծացնելով սոցիալական հատկացումները: Այսինքն` եթե կառավարությունն ընտրեր այս ուղին, ծրագրում պետք է նախանշած լիներ մի կողմից` հարկեր/ՀՆԱ հարաբերակցության նշանակալի մեծացում, և միաժամանակ (մյուս կողմից) նպաստների ու նվազագույն աշխատավարձի նշանակալի մեծացում:

Սակայն կառավարության այս ծրագրում ճիշտ հակառակն է: Եթե նախորդ կառավարության ծրագրում մինչև 2017-ը նախատեսվում էր ամեն տարի 2-3 տոկոսային կետով ավելացնել հարկային եկամուտներ/ՀՆԱ ցուցանիշը, ապա այս ծրագրում այդ կետը հանված է: Միաժամանակ, եթե նախորդ կառավարության ծրագրում նախատեսվում էր մինչև 2017-ը մոտ 80 հազար դրամ դարձնել նվազագույն աշխատավարձը, ապա այս կառավարության ծրագրում այդ ցուցանիշը 65 հազարն է:

Լրացուցիչ եկամուտները ավելի շատ աղքատների միջև բաշխման երկրորդ ձևն այն է, որ մանր ու միջին բիզնեսը առավելագույն ազատություն ու գործունեության իդեալական պայմաններ ունենա: Այս դեպքում կարիք չկա, որպեսզի պետությունը մեծ գումարների նպաստներ ու բարձր նվազագույն աշխատավարձ սահմանի: Առաջին հայացքից` հենց այս ճանապարհն է ընտրել նոր կառավարությունը: Բայց նախ` այս ճանապարհով աղքատության կրճատման չափի ճշգրիտ գնահատումներ անելը բավականին դժվար է: Երկրորդ` թեև նախատեսվում է տարեկան մինչև 10 միլիոն դրամ շրջանառություն ունեցողներին ընդհանրապես ազատել հարկերից (իսկ 10-30 միլիոն դրամ ունեցողներին` հարկել միայն 1%-ով), սակայն այս կատեգորիաների համար խստացվում է փաստաթղթավորման պահանջը: Իսկ դա բավականին բարդ գործ է այն դեպքում, երբ խոշոր ընկերությունները չեն ենթարկվում փաստաթղթավորման պահանջներին: Ուստի տրամաբանական կլիներ, եթե կառավարությունը նախատեսեր նաև խստացումներ խոշորների համար` փաստաթղթաշրջանառության ոլորտում: Սակայն այստեղ էլ կառավարությունը հակառակն է անում` ազատում է խոշորներին պարտադիր աուդիտից ու մտցնում այլընտրանքային հարկային ստուգումների ինստիտուտը, երբ խոշորները կարող են ամիսներով նորմալ փաստաթղթավորում չիրականացնել, սակայն հետո կանչել հարկայինին և որոշակի վճարի դիմաց ազատվել տուգանքներից:

Այսպիսով` կառավարության ծրագրում ակհայտորեն հակասականություն կա 10 տոկոսային կետով աղքատության կրճատմանը հասնելու քայլերում: Կառավարությունը այն կարծես թե փորձում է իրագործել փոքր ու միջին բիզնեսի պայմանները բարելավելով, սակայն այդ բիզնեսի նկատմամբ դնում է պահանջներ, որն անիրագործելի է` խոշորների նկատմամբ այդ նույն կառավարության որդեգրած քաղաքականության պատճառով:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում