Friday, 19 04 2024
Որոնվող տղամարդը հայտնաբերվել է «Նահատակ» կոչվող հանդամասում
00:45
Տղամարդն ինքնահրկիզվել է Նյու Յորքի դատարանի շենքի մոտ` Թրամփի գործով լսումների ժամանակ
Մայրաքաղաքում բացօթյա առևտուրն արգելվում է
ՀՀ և Ադրբեջանի պայմանավորվածությունների կյանքի կոչումը կբերի խաղաղություն նաև ողջ տարածաշրջանում. պատգամավոր Գրիգորյան
00:12
«Սահմանազատման գործընթացի վերաբերյալ հուսադրող լուրեր կան»․ Կլաար
Գավառում մոր կողմից երեխային բռնության ենթարկելու գործը նախաքննության փուլում է
Մայիսի 1-ից ուժի մեջ է մտնում ՃԵԿ խախտման Էլեկտրոնային ծանուցումը նախընտրելու դեպքում 20 տոկոս նվազ բոնուսը
Զառի դպրոցը «հազարապետ» Փաշինյանին հրավիրել է՝ դիտելու «Պապ թագավոր» ներկայացումը
«Սիրո սեղան». AMAA-ի «Հայասա» թատերախումբը փայլեց նորովի
Տավուշից ոչ մի միլիմետր չի հանձնվում. Լիլիթ Մինասյան
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
Երևանը պնդում է՝ Մինսկի խումբ գոյություն ունի
Ռուսաստանի հեռանալով Երևանն ու Բաքուն կարողանում են պայմանավորվել
Մի՛ դարձրեք հնարավորությունը մամլիչ
Ավանակով գնացել է Կապան՝ գնումներ կատարելու և չի վերադարձել
Մահացել է ԵԱՀԿ ՄԽ ՌԴ առաջին համանախագահ Վլադիմիր Կազիմիրովը
Արամ Ա Վեհափառ Հայրապետն ընդունել է Միջազգային քրեական դատարանի առաջին դատախազ Լուիս Մորենո Օկամպոյին
Իրանն աջակցում է ՀՀ տարածքային ամբողջականությանը և դեմ է միջազգային սահմանների որևէ փոփոխման․ ԻԻՀ դեսպան
Ռուս-ադրբեջանական «մաքուր էջի» աշխարհաքաղաքական սեւագիր կա՞
Ես ճիշտ էի, Փաշինյանին սատարող քաղաքացիական հասարակությունը սխալ
«Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան»-ը ողջունում է «Մեծ յոթնյակի»՝ Ադրբեջանին և Հայաստանին ուղղված հայտարարությունը
Հայկազ Նասիբյանը նշանակվել է էկոնոմիկայի նախարարության գլխավոր քարտուղար
Գետնի վրա կվերարտադրվեն ԽՍՀՄ փլուզման պահին իրավաբանորեն հիմնավորված միջհանրապետական սահմանները․Եղոյան
Բաքուն փորձում է փաստերի խեղաթյուրմամբ հարցականի տակ դնել հայկական բազմադարյա ներկայությունը. ԼՂՓԻ միություն
Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև սահմանազատման ողջ գործընթացում հիմնվելու են Ալմա-Աթայի հռչակագրի վրա․ Խանդանյան
Հայ-ադրբեջանական նոր պայմանավորվածություն
Սահմանի հստակ ֆիքսումը դառնալու է ՀՀ տարածքային ամբողջականության պաշտպանությանը միտված լեգիտիմ գործոն․ Կոնջորյան
Փրկարարները Գորիսում իրականացրել են հարկադիր քարաթափում
ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարարը և ԱԶԲ պատասխանատուները քննարկել են դպրոցների սեյսմակայունության հիմնախնդիրը
Հայաստանն էականորեն խորացնում է իր համագործակցությունը Եվրոպական միության և ԱՄՆ-ի հետ. ԱԳ նախարար

Մենք անցել ենք դրա միջով և զգացել մաշկի վրա

Ոստիկանության պետի տեղակալ Հովհաննես Քոչարյանի աղմկոտ պաշտոնանկությունը հանրային ուշադրությունն առավելապես կենտրոնացրեց ինտրիգի վրա՝ նրան հեռացրե՞լ են հայտնի քաղաքական հայտարարության համար, թե՞ նա ինքն է հեռացել, կամ հեռացել է այլ պատճառով: Թերևս ակնառու է, որ հեռացման պատճառը հենց հայտարարությունն է, որով նա, փաստորեն, մի ամբողջ ոստիկանական համակարգ հակադրել էր կառավարող քաղաքական մեծամասնությանը և, փաստորեն, նաև վարչապետին: Այդ դե ֆակտո իրողության քաղաքական հետևանքը չի կարող այլ լինել, քան պաշտոնյայի հեռացումը, որքան էլ զուտ մասնագիտական առումով պաշտոնյան լինի իրապես դրական գնահատականի արժանի: Ի վերջո, դա կարող է ստեղծել բավականին վատ նախադեպ այնպիսի նուրբ համակարգում, ինչպիսին ոստիկանությունն է: Մյուս կողմից, սակայն, այստեղ իհարկե դուրս գալով ինտրիգից, պետք է արձանագրել, որ ստվերում է մնում կարևորագույն խնդիրը՝ ուժային համակարգերի, իրավապահ բլոկի ռեֆորմի խնդիրը:

Վերջին հաշվով, ինչպիսի՞ կառուցվածք պետք է ունենան ոստիկանությունը, ԱԱԾ-ն, ինչպիսին պետք է լինի այդ միավորների դիրքը պետական կառավարման հիերարխիայում թե՛ դե յուրե և թե՛ դե ֆակտո, ըստ այդմ՝ ինչպիսի դե յուրե և դե ֆակտո ազդեցության մասին կարող ենք խորհել արդեն ներքաղաքական իմաստով: Դարձնե՞լ այդ համակարգերի ղեկավար պաշտոնները քաղաքական, թե՞ ոչ: Մի կողմից, անկասկած է, որ անկախ կարգավիճակից ուժային այդ բլոկը ունեցել է ներքին մեծ ազդեցություն՝ պայմանավորված մի շարք հանգամանքներով: Մյուս կողմից, արդյոք այդ ազդեցության ֆորմալացման կամ չեզոքացման հարցը լուծվո՞ւմ է քաղաքական կարգավիճակ տալով այդ կառույցների ղեկավարներին և համարելով, որ նրանք դառնում են խորհրդարանին հաշվետու:

Ի վերջո, Հայաստանն ունեցել է նաև այդպիսի շրջան, սակայն համակարգերի ներքաղաքական դերակատարման իմաստով տարբերությունը մեծ չի եղել և դրանք շարունակել են ծառայեցվել սուբյեկտիվ քաղաքական նպատակների և լինել քաղաքական մրցակցության ճնշման իշխանական գործիքներից մեկը: Ըստ այդմ՝ հարցն այստեղ ունի շատ ավելի լայն շրջանակ և առնչվում է ոչ միայն ոստիկանության կամ ԱԱԾ քաղաքական լինել-չլինելուն, քաղաքական կարգավիճակին, խորհրդարանում հարցերի պատասխանել-չպատասխանելուն: Դա նույնիսկ կարող է լինել ինքնախաբեություն, երբ մենք այդ կարևորագույն կառույցների հարցը չենք դիտարկում քաղաքացիական, հասարակական-քաղաքական և պետական կառավարման համակարգերի լայն համատեքստում, սահմանադրական կարգի, հանրային իրավագիտակցության և հակակշիռների մեխանիզմների, անկախ դատական համակարգի հետ հարաբերակցության մեկ կոնցեպտում: Վերջին հաշվով, զուտ գրված օրենքը լինելու է ոչինչ, եթե չեն ստեղծվում հակակշռող մեխանիզմներ կամ, այլ կերպ ասած՝ հարակից օրենքներ, օրենքներ, որոնք ձևավորում են քաղաքացիական և քաղաքական վերահսկողության ինստիտուտներ: Խորհրդարանում հարց տալը ամենևին վերահսկողության ինստիտուտ չէ, որովհետև, ի վերջո, այստեղ կա մեծամասնության ինստիտուտը:

Խնդիրն այն է, թե կարողանո՞ւմ ենք արդյոք ապահովել քաղաքական մրցակցության ընտրական այնպիսի մեխանիզմ, զուգահեռ դատական այնպիսի համակարգ, որը պաշտպանելու է այդ մրցակցությունը ուժային բլոկի, կամ ուժային բլոկի միջոցով կամայականություններից: Եվ այդ ամենի հիմքում բնականաբար պետք է լինի հանրություն, որը իրավագիտակցության իր մակարդակով որևէ իշխանության մշտապես պահելու է զգոնության մեջ: Դա է հարցերը լուծելու, ոչ թե այն՝ ոստիկանապետը քաղաքակա՞ն դեմք է, թե՞ ապաքաղաքական: Մենք անցել ենք թե՛ մեկով, թե՛ մյուսով, և մեր մաշկի վրա զգացել, որ քաղաքական մրցակցությունը համակարգային, ոչ թե կադրային խնդիր է:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում