Wednesday, 24 04 2024
Թուրքիայի ԱԳՆ-ն մեղադրել է միջազգային հանրությանը ցեղասպանության հարցում կողմնակալ լինելու մեջ
Ոստիկանության օրինական պահանջը չկատարելու համար բերման է ենթարկվել 96 ցուցարար
ՀՀ ՄԻՊ-ն անդրադարձել է սահմանամերձ բնակավայրերի բնակիչների պաշտպանությանը
00:15
Վիեննայում տեղի է ունեցել հիշատակի միջոցառում
00:00
ՄԻԵԴ-ը և ՄԱԿ-ը երբևէ չեն վճռել, որ Հայաստանն օկուպացրել է Լեռնային Ղարաբաղը․ Եղիշե Կիրակոսյանը հակադարձել է Ադրբեջանի ներկայացուցչին
23:45
Չիլիի Պատգամավորների պալատը ապրիլի 24-ը հայտարարել է Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակի ազգային օր
23:30
ԱՄՆ սենատորի կարծիքով՝ «Այլևս երբեք»-ը պարզապես դատարկ խոսքեր չեն կարող լինել
ՀԱՊԿ-ը անցել է անթաքույց սպառնալիքների
Գերեզմանատան մոտ պայթյուն է տեղի ունեցել․ փրկարարները պայթյունի վայրից հայտնաբերել են տղամարդու դի
Ինքնասպանություն գործած նորատուսցու որդուն սպանել էին 2019թ.
«Հայրենասե՞ր», թե՞ «խուլիգան». Տավուշում թեժ է եղել
ՄԱԿ-ի բանաձևերում ՀՀ-ն չի ճանաչվել օկուպանտ. Ադրբեջանը կեղծում է. Եղիշե Կիրակոսյան
Ինչպես խուսափել ցեղասպանության ռիսկից. կես-ճշմարտություններ՝ վարչապետի ուղերձում
Ինքնասպանություն գործած տղամարդը նախկինում ձերբակալվել է զոքանչին ծանր վնասվածք պատճառելու համար
Ռուսաստանը ապրում է անցյալի պատրանքների աշխարհում, Հայաստանը՝ չունի սեփական աշխարհի տեսլական
Արևմտյան Հայաստանից՝ Տավուշ. 109 տարի անց
Ադրբեջանի թուրքական ինքնությունը Միացյալ Նահանգներին մարտահրավե՞ր է
Ցեղասպանությունը փաստ է, բայց ոչ արգելք՝ հայ-թուրքական նոր հարաբերություւներում
Ադրբեջանի իրականացրածը էթնիկ զտում է և ցեղասպանության փորձ
Եվրոպական գերտերությունները անհամաձայնեցված միջամտություններով ուղղակի վտանգ ստեղծեցին հայ ժողովրդի ֆիզիկական գոյության համար
Բերման է ենթարկվել 13 քաղաքացի․ ՀՀ ՆԳՆ
21:30
«Կանադայում ապրիլը համարվում է Ցեղասպանության դատապարտման ամիս»․ Թրյուդո
21:20
Ֆրանսիական ինքնաթիռը հարկադիր վայրէջք է կատարել Բաքվի օդանավակայանում
21:10
Բայդենն ստորագրել է Ուկրաինային 61 միլիարդ դոլարի օժանդակության նախագիծը
Հայ-ադրբեջանական նոր «գիծ». ի՞նչ կապ ունի Բրիտանիան
Թուրքիան այլևս առևտուր չի անում Իսրայելի հետ. Էրդողան
20:40
Հայոց ցեղասպանության ճանաչումը և ղարաբաղյան հակամարտությունը միմյանց բացառող իրադարձություններ չեն․ The Boston Globe
20:20
Բրյուսելում հարգել են Հայոց Ցեղասպանության զոհերի հիշատակը
20:10
Շվեդիայի խորհրդարանի Շվեդիա-Հայաստան բարեկամության խումբը հայտարարություն է տարածել Հայոց ցեղասպանության տարելիցի առիթով
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն

5-10 տարվա գործընթաց է ենթադրում․ ուսուցիչները պետք է ընտելանան նոր դասագրքերին

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը փոփոխություններ է նախատեսում «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» օրենքում և որոշել է, որ այլևս բուհերում հայոց լեզու, հայ գրականություն, հայոց պատմություն առարկաները չեն լինելու պարտադիր ուսուցման առարկաներ։

Գրող, հրապարակախոս Վահրամ Մարտիրոսյանը կտրականապես դեմ է այդ փոփոխություններին։

«Երբ ասում են, որ դպրոցներում կուժեղացնեն այդ առարկաների ուսուցումը, դա առնվազն 5-10 տարվա գործընթաց է ենթադրում։ Նախ պետք է բարեփոխվեն դասագրքերը։ Որքան գիտեմ՝ հայ գրականության և հայոց պատմության մեկական դասագիրք է բարեփոխվել։ Պետք է բարեփոխվեն բոլոր դասագրքերը, ուսուցիչներն ընտելանան դրանց, ծանոթանան, հասկանան, թե որքանով է այդ ամենը համապատասխանում իրենց պատկերացումներին։ Օրինակ՝ հասկանան, թե որքանով է գրականությունը գիտելիքներ տալիս, ոչ թե ճոռոմաբանությամբ բնութագրում են մեր դասական գրողներին։ Կամ՝ պատմությունը որքանով է սովորեցնում աղբյուրների հիման վրա ունենալ սեփական հայացք պատմական իրադարձությունների հանդեպ, որքանով են թվերը լցնում սովորողի գլուխը։ Եթե պատմության դասագրքերի հեղինակը դաշնակցական է, ապա որքանով է իր հայացքների տակ ճզմել մեր վերջին 100-150 տարվա պատմությունը։ Մինչև ես չտեսնեմ, որ այս փոփոխությունները կատարվել են դպրոցում, իմաստ չեմ տեսնում բուհերի ծրագրերում այդ առարկաների ուսուցումը ոչ պարտադիր դարձնելու մեջ։ Բայց նույնիսկ այս դեպքում աշակերտի համար նախատեսված ծրագիրն ու ուսանողի համար նախատեսված ծրագիրը տարբերվում են իրարից։ Բուհերում կարող են քննարկել ինքնության հարցը։ Եթե մարդը պետք է աշխատի որևէ ոլորտում, ապա շատ կարևոր է հասկանալը, թե իր ինքնությունն ինչից է բաղկացած։ Մյուս կարևոր հանգամանքը հայ ժամանակակից մշակույթին ծանոթ լինելն է․ կան տասնյակ մարդիկ, որոնք ստեղծագործում են, այդ ստեղծագործությունը լինի կերպարվեստում, գրականության մեջ, թե երաժշտության, և այդ ստեղծագործությունները պետք է շրջանառվեն ժամանակակից հասարակության մեջ»,- մեզ հետ զրույցում նշեց Վահրամ Մարտիրոսյանը։

Արձակագիր Լևոն Ջավախյանն էլ նշեց, որ ինքն այդ մասին իր տեսակետն արտահայտել է օրեր առաջ «Ֆեյսբուք» սոցիալական ցանցում՝ գրառում անելով․

«Միքայել Նալբանդյանը տալիս է երեք այն հիմնական հենասյուները, որոնց վրա բարձրանում է հայ ազգը.

Առաջին, դա մայրենի լեզուն է։

Երկրորդ, դա հայրենյաց հավատքն է։

Երրորդ, դա Հայ ժողովրդի պատմությունն է։

Կա՞ն երեք այդ բաղադրիչները՝ կա հայ ազգը… Չկա՞, ուրեմն չկա և հայ ազգը…

Հանրապետության գիտության, կրթության նախարարությունը, տուրք տալով եվրոպական կեղծ արժեքներին, պարտադիր չհամարելով բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում Հայոց լեզվի և Հայ ժողովրդի պատմության դասավանդումը, փաստորեն ձեռնամուխ է լինում Հայ ազգը պահող հենասյուների կործանմանը…»։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում