Tuesday, 09 06 2026
Հունաստանում ՀՀ դեսպանը քննարկումներ է ունեցել Դիդիմոտիխոյի և Օրեստիադայի քաղաքապետների հետ
Հունիսի 19-ին «Արև Արենայում» ելույթ կունենա NEMRA խումբը
Նախատեսվում է ոստիկանությունում ներդնել հոգեբանական աջակցության պիլոտային ծրագրեր
Հուլիսի 1-ից Հիդրոմետը կհամագործակցի Եվրոպական օդերևութաբանական ծառայությունների ցանցի հետ
Հակակոռուպցիոն դատարանը 160-ից ավելի խափանման միջոցի միջնորդությունների մոտ 90 տոկոսը բավարարել է
Կիպրոսում և Հունաստանում բացահայտվել է «ՀԱՄԱՍ»-ի հետ կապված ահաբեկչական ցանց
«Ուժեղ Հայաստան»-ի պատգամավորի թեկնածուներից 2-ը կալանավորվել են
Կրեմլն «անընդունելի» է որակել Եվրոպայի նախապայմաներն Ուկրաինայի հարցում կարգավորման համար
Միջազգային խորհրդակցություններ՝ նվիրված ԱԲ կիրառմանն ու կառավարմանը հիդրոօդերևութաբանության ոլորտում
Ղրղզստանի նախագահը շնորհավորել է Նիկոլ Փաշինյանին ընտրություններում տարած հաղթանակի առիթով
Ընտրակաշառք բաժանող ընդդիմադիրներին մաղթում եմ շուտափույթ քաղաքական մահ. Տիգրան Ավինյան
Մալաթիայի համայնքային ոստիկաններն ու պարեկները կանխել են թմրանյութերի ապօրինի շրջանառության հերթական դեպքը
Փետրվարից 7-ից ընտրական հանցագործությունների գործերով կալանավորվել է 52 անձ. Հակակոռուպցիոն կոմիտե
Դաութին շնորհավորել է Փաշինյանին
ՆԱՍԱ-ի գիտության դեսպան և աստղաֆիզիկոս Անջալի Թրիփաթին հանդիպել է ԵՊՀ դասախոսների և ուսանողների հետ
«Հեզբոլլահ»-ը կոչ է արել Լիբանանի իշխանություններին «շտկել» հարաբերություններն Իրանի հետ
22:00
Կանանց առողջությունը թվային դարաշրջանում
Ադրբեջանի ԱԳՆ-ն քաղաքացիներին հիշեցրել է արտերկրում զինված հակամարտություններին մասնակցելու համար նախատեսված քրեական պատասխանատվության մասին
Ընտրությունները ցույց տվեցին, որ Հայաստանը վտանգավոր չափով խոցելի է Կրեմլի կողմից
21:30
Խամենեիի սպանությունից հետո ՌԴ-ում անջատել են Պուտինին պաշտպանող տեսահսկման համակարգը. FT
21:21
Իրանը խոցել է ամերիկյան Apache ուղղաթիռ․ Թրամփ
«Միակ տղամարդը» է՜լ բլոգեր դարձավ, է՜լ երեխա գրկող՝ ոչինչ չօգնեց. չեն կարող փողոց գեներացնել
21:09
Ֆոն դեր Լայենը հայտարարել է Ռուսաստանի դեմ ԵՄ պատժամիջոցների 21-րդ փաթեթի մասին
Ինչպես պատերազմը, խաղաղությունը նույնպես մրցակցային է․ Հայաստանը պետք է ձևավորի խաղաղության իր «բաժնետոմսերը»
20:50
Իրանն ԱԷՄԳ-ում ԱՄՆ-ի ներկայացրած բանաձևի նախագիծը որակել է որպես նոր ագրեսիան արդարացնելու փորձ
Կիպրոսի նախագահը շնորհավորել է Նիկոլ Փաշինյանին ընտրություններում հաղթանակի առիթով
Երկու իրանցի զինվոր է զոհվել Իսրայելի հարվածների հետևանքով
ՊԵԿ աշխատակիցներն ԻԻՀ-ց ժամանած բեռնատարում հայտնաբերել են չհայտարարագրված 143 կապ բնական մազ
20:10
Ֆիլիպինների երկրաշարժից տուժել է ավելի քան 145 000 մարդ
2026 թվականի ամռանը կանխատեսվում է նորմայից բարձր ջերմաստիճաններ

Վիտամին E-ն թուլացնում է ոսկորները

Չնայած շատերն են այն համարում ծերացումը կանխելու միջոց, բայց վիտամին E-ն ժամանակից շուտ ոսկորները թուլացնում է և փխրուն դարձնում: Այս մասին տեղեկացնում է Daily Mail-ը:

Նախնական ուսումնասիրությունները պարզել են, որ կենդանիները, որոնց կերակրել են միայն վիտամին E պարունակող սննդամթերքով, ավելի թույլ ոսկորներ ունեն: Մտահոգիչ է, որ այդ արդյունքը նկատելի է եղել 8 շաբաթ անց:

Գիտնականները այժմ ուսումնասիրություններ են կատարում մարդկանց շրջանում:

Հացահատիկները, ընկույզը, ձիթապտղի յուղը և ձվի դեղնուցը, որ պարունակում են այս վիտամինը, օգտակար են սրտի հիվանդություններից, քաղցկեղից խուսափելու համար, ինչպես նաև օգնում են ծերության ժամանակ պահպանել սուր միտքն ու հարթ մաշկը:

Սա ամենահայտնի վիտամիններից է և հարյուր հազարավոր, եթե ոչ միլիոնավոր բրիտանացիներ օրական օգտվում են դրանից:

Պրոֆեսոր Հելեն Մակդոնալդը ասել է. «Հարկ չկա անհանգստանալու, եթե դուք մեծ չափով վիտամին E եք օգտագործում ձեր սննդակարգում, միայն նրանք անհանգստանալու կարիք ունեն, ովքեր օգտագործել են սննդային հավելումների բարձր չափաքանակներ: Բացի այդ, պետք է հիշել, որ հետազոտությունը անցկացվել է կենդանիների հետ և մարդկանց դեպքում կարող է այլ արդյունք ունենալ: Այնուամենայնիվ, լրացուցիչ ուսումնասիրություններ են անհրաժեշտ»:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում