McDonald’s ռեստորանների ցանցի ամերիկյան ներկայացուցչությունը վերջերս գովազդ էր նկարահանել, որում ասվում էր, որ իրենց ապրանքանիշի հավի ֆասթֆուդ ուտելը ավելի անվտանգ է, քան բուլթերիեր կուլ տալը:
Ինչպես հաղորդում է Washington Times-ը, այդ պրովոկացիոն գովազդն առաջացրել է այդ շնատեսակի տերերի բուռն դժգոհությունը: Նրանք բաց նամակ են գրել ընկերության ներկայացուցիչներին՝ նշելով, որ McDonald’s արականում է իրենց շները կենսակերպը և պարզապես վախեցնում քաղաքացիներին: Դրանից հետո անգամ Facebook սոցցանցում խումբ էր բացվել՝ «Փիթբուլներն ընդդեմ McDonald’s-ի», որի մեջ մտել է ավելի քան 10 հազար մարդ: Արդյունքում ընկերությունը ստիպված է եղել հրապարակավ ներողություն խնդրել շների տերերից և հետ կանչել գովազդը ռադիո- և հեռուստաեթերից:
Պարբերականը հիշեցնում է, որ McDonald’s-ն արդեն վաղուց ամենավտանգավոր սնունդ արտադրողների ցուցակում առաջին կայուն տեղն է զբաղեցնում: