Monday, 27 06 2022
Ադրբեջանն ու Թուրքիան այս հարցով իրար հետ ճշտումների մեջ են. Նիկոլ Փաշինյան
Ադրբեջանը գերիների հարցով չի կատարել Բրյուսելում ձեռք բերված պայմանավորվածությունը
Ադրբեջանը հրաժարվել է մասնակցել ՀՀ ԱԽ քարտուղարի և Ադրբեջանի նախագահի խորհրդականի մակարդակով հանդիպմանը.վարչապետ
Գերիներին չվերադարձնելով` Բաքուն նպատակ ունի վարկաբեկել Արցախում խաղաղապահների գործունեությունը
Թուրքիայի 2 քաղաքացի Էրդողանին վիրավորելու համար նախ ծեծվել, ապա՝ կալանավորվել են
Ադրբեջանը փորձում է հարցը լուծել այնպես, որ Հայաստանը մնա շրջափակման մեջ. Փաշինյան
Ադրբեջանը փորձում է կաթիլ-կաթիլ նոր պատերազմի լեգիտիմություն կուտակել ընդդեմ Արցախի ու Հայաստանի. ՀՀ վարչապետ
20:50
Իլհամ Ալիևն ու Վլադիմիր Պուտինը կհանդիպեն Աշխաբադում
Խաղաղությունը այլընտրանք չունի, սատանան մանրուքների մեջ է. Նիկոլ Փաշինյան
Երրորդ եւ վերջին փուլը
Հայաստանի տարածքով միջանցքների մասին որևէ բան գրված չէ. Փաշինյանը` կոմունիկացիաների մասին
Կենտրոն վարչական շրջանում ապամոնտաժվել է ինքնակամ կառուցված սրճարան
Նախնական քննարկումներ եղել են, բայց այս պահին խաղաղության պայամանագրի տեքստ չկա․ Նիկոլ Փաշինյան
ԱԺ-ն ընտրեց Վճռաբեկ դատարանի վարչական պալատի դատավորներին
Այդ ԶԼՄ-ների քաղաքական ղեկավարները բոյկոտեցին ուղիղ եթերում բանավիճելու առաջարկը. Փաշինյան
«Ո՞նց կարող է պետությունն ընդերքօգտագործողին տրամադրել այլ անձին պատկանող հողի նկատմամբ իրավունքներ»
Դավիթ Տոնոյանի պաշտպանների հայտարարությունը
Եվրոպա֊ Իրան գազատարը կանցնի՞ Հայաստանով. Բորելի այցը պատահական չէ
20:20
Ռուսական սպառնալիքին հակազդելու համար լեհական բանակը կավելանա 2,5 անգամ
Գործող սահմանադրությունը հրաժարվել է անգամ շրջակա միջավայրի հետ կապված իրավունքներից․ փորձագետ
Հարյուրից ավելի մասնավոր տներ են հեղեղվել Ղրիմում
Մի կողմից ասում են` կարող ենք ցույցեր անել, մյուս կողմից՝ դրանից օգտվում է միայն ընդերք օգտագործողը. Նազելի Վարդանյան
Խաղաղությունը մեր սկզբունքը, մեր քաղաքականությունն ու ռազմավարությունն է. ՀՀ ԱԳ նախարար
19:52
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Բուհերի ընդունելության երկրորդ փուլի քննությունները տեղի կունենան հուլիսի 4-9-ը
Հիմնադրամի կրեդոն է՝ զերծ մնալ քաղաքական շահարկումներից
Տեղի է ունեցել «Խոշտանգումների զոհերի աջակցության միջազգային օրվան» նվիրված քննարկում
19:20
Բեռլինում տեղի է ունենում էկոակտիվիստների ցույց G7-ի գագաթնաժողովի կապակցությամբ. DPA
19:10
G7-ը ծրագրում է 600 մլրդ դոլար ներդնել զարգացող երկրներում
18 մլն ռուբլու ավելի քան 80 կգ սեւ խավիար են Խաբարովսկում առգրավել որսագողերից

1849թ. այս օրը Կ. Պոլսում ծնվեց մեծահամբավ դերասան Պետրոս Ադամյանը. (պատմություն)

1849թ. այս օրը Կ. Պոլսում ծնվեց մեծահամբավ դերասան Պետրոս Ադամյանը:

Դերասան Պետրոս Ադամյանը ժամանակի հայ թատրոնի առաջատարն էր և ամենախոշոր ողբերգակը:

Պետրոս Ադամյանն ուսանել է Ղալաթիայի Սուրբ Փրկիչ կաթոլիկ եկեղեցու դպրոցում, մասնավոր սովորել է լատիներեն, իտալերեն և ֆրանսերեն: Դեռևս 16 տարեկան՝ նա երկբառանոց մի դերով հանդես է եկել «Արևելյան թատրոնում»՝ Է. Վիկտորի «Գուլիելմոս աշխարհակալ» պիեսի բեմադրության մեջ, և արժանացել խրախուսանքի: 1867 թ-ից արդեն նույն թատրոնի դերասան էր:

1870 թ-ից գործել է ռեժիսոր և դերասան Թոմաս Ֆասուլաճյանի, 1872–75 թթ-ին՝ Պետրոս Մաղաքյանի դերասանախմբերում: 1877–78 թթ-ին ռուս-թուրքական պատերազմի ժամանակ հանդես է եկել Միքայել Նալբանդյանի և Ռափայել Պատկանյանի ազատասիրական բանաստեղծություններով: 1879 թ-ին հրավիրվել է Թիֆլիս:

Թիֆլիսյան տարիները դարձակետային են եղել նրա ստեղծագործական կյանքում: Հաջողությամբ հանդես է եկել Ժադովի (Ալեքսանդր Օստրովսկու «Եկամտաբեր պաշտոն»), Չացկու (Ալեքսանդր Գրիբոյեդովի «Խելքից պատուհաս»), Կորրադոյի (Պաոլո Ջակոմետտի «Ոճրագործի ընտանիքը»), Միքայելի (Գաբրիել Սունդուկյանի «Էլի մեկ զոհ») և այլ դերակատարումներով: Հյուրախաղերով շրջագայել է Ախալցխայում, Ախալքալաքում, Ալեքսանդրապոլում, Շուշիում, Նոր Նախիջևանում: 1883–85 թթ-ին խաղացել է Մոսկվայում, Սանկտ Պետերբուրգում, Կիևում, Խարկովում, Բաքվում և այլուր, ձեռք բերել մեծ համբավ: Հայերեն, երբեմն նաև ֆրանսերեն է խաղացել Արբենինի (Միխայիլ Լերմոնտովի «Դիմակահանդես»), Համլետի, Օթելլոյի (Վիլյամ Շեքսպիրի «Համլետ», «Օթելլո») և այլ դերեր:

Ռուսական մամուլն Ադամյանին համեմատել է իտալացի հռչակավոր դերասաններ Թոմազո Սալվինիի և Էռնեստո Ռոսսիի հետ: 1887–88 թթ-ին կրկին շրջագայելով Մոսկվայում և Սանկտ Պետերբուրգում՝ վերադարձել է Կոստանդնուպոլիս, խաղացել Օթելլո, Կորրադո, Ուրիել (Կարլ Գուցկովի «Ուրիել Ակոստա»), Քին (Ալեքսանդր Դյումա-հոր «Քին»): Մեծ ողբերգակն Օթելլոյի կերպարը ներկայացրել է որպես զորեղ մտքի տեր մարդու և մեծ զորավարի, վեր հանել անսահման սիրող ու խաբված մարդու ողբերգությունը: Համլետի դերակատարումն Ադամյանի գլուխգործոցն է. նա կերտել է տառապող մարդու, բռնակալության և կեղծիքի դեմ պայքարող անհատի կերպարը: Վերջին անգամ բեմ է բարձրացել 1889 թ-ին Կոստանդնուպոլսում:

Ադամյանն ունեցել է արվեստի ինքնատիպ լեզու, հրաշալի ձայն, դերասանականհղկված տեխնիկա: Հանդես է եկել նաև ասմունքով, գրել է բանաստեղծություններ, ստեղծել գեղանկարչական և գրաֆիկական գործեր: 1887 թ-ին Թիֆլիսում լույս է տեսել նրա «Շեքսպիր և յուր Համլետ ողբերգության աղբյուրն ու քննադատությունները» գիրքը:

1956 թ-ին Երևանում հրատարակվել է նրա «Երկերի» (բանաստեղծություններ, անտիպ բանաստեղծություններ, արձակ էջեր, քննադատություն, թարգմանություն) ժողովածուն: Մեծ դերասանն անջնջելի հետք է թողել հայ մշակույթի պատմության մեջ:

Ադամյանը մահացել է անբուժելի հիվանդությունից՝ նյութական ծանր կացության մեջ: Աճյունն ամփոփված է Կոստանդնուպոլսի Շիշլիի հայկական գերեզմանատանը:

Հալեպում գործում է «Ադամյան» թատերախումբը, Ադամյանի անունով է կոչվել Թբիլիսիի հայկական թատրոնը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում