Tuesday, 16 04 2024
Մեկ տարում միայն մեկ ընկերությունից Ծառուկյանն ունեցել է ավելի քան 1 միլիարդի ապօրինի շահաբաժին
ՀԱՄԱՍ-ը մերժել է Իսրայելի հետ գործարքի կետերը
ԵՄ դիտորդական առաքելության ղեկավարը Կաթողիկոսին տեղեկություններ է փոխանցել սահմանային վիճակի մասին
18:20
ԱՄՆ Ներկայացուցիչների պալատը մտադիր է այս շաբաթ քննարկել Կիևին օգնելու առանձին օրինագիծ
18:10
Թաիլանդում Նոր տարվա արձակուրդի օրերին ավելի քան 200 մարդ է զոհվել ճանապարհատրանսպորտային պատահարներից
Լրատվական-վերլուծական երեկոյան թողարկում
40+10 հազար դրամ աջակցության միջոցառման շահառուների շրջանակն ընդլայնվել է
Իրանի բաց ազդակը Հայաստանում
17:50
ՀԱՄԱՍ-ը կրկնակի կրճատել է պատանդների թիվը, որոնց պատրաստ է ազատ արձակել Իսրայելի հետ գործարքի շրջանակներում
Հայ զինվորները սպանվել են իսրայելական զենքով, չփորձեք Երևանը ներքաշել ձեր խաղերի մեջ. Իրանի դեսպան
ՌԴ-ն արտատարածաշրջանային ուժ չէ. Իրանի դեսպան
17:40
Իրանի նախագահը ցավոտ պատասխանով է սպառնացել երկրի շահերի դեմ ցանկացած գործողության դեպքում
Դուք կապիտուլյացիոն կոալիցիա եք. ինքներդ եք դա ընդունել. Ալեքսանյանն` ընդդիմությանը
Մեր հարևանների անվտանգությունը, մեր անվտանգությունն է. երկխոսությունն է լավագույն լուծումը
Պատերազմը շան նման է` որքան նրանից վախենում ես, այնքան նա քեզ մոտ է գալիս
Երկակի ստանդարտների քաղաքականությամբ չես կարող տարածաշրջանում խաղաղություն բերել
ՀՀ-ն առավել ջանք չի գործադրել բանակցություններում. Ադրբեջանը առարկության համար 3 փաստարկ ունի
«Արմմոնո» փառատոնը խոսում է երազանքների մասին. ազատագրում է փակ դռներից
ԱԺ ՄԻՊ նիստում հաստատվեց 2014-ի եզդիների նկատմամբ ցեղասպանությունը դատապարտող նախագիծը
Փողոցները մաքրող անձանց մի մասը կամուրջի տակ է փոխում հանդերձանքը, լոգարանով տեղ տվեք․ ՔՊ անդամ
17:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
«Մի պահ պատկերացրեք, թե ինչ տեղի կունենա ցանկացած երկրում, եթե Ոստիկանություն չլինի». վարչապետ
Սինջարում եզդիների նահատակությունը Հայոց ցեղասպանության կրկնությունն է՝ մեկ դար տարբերությամբ․ Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպան
Ինչու՞ Ստեփանակերտը չպատասխանեց
Նիկոլ Փաշինյանը շնորհավորական ուղերձ է հղել Իսլանդիայի վարչապետին
Ընդդեմ Ադրբեջանի հայցը ընթանում է հօգուտ Հայաստանի
Գուցե աղմկահարույց էին քանդման աշխատանքները, զավթված կանաչ տարածքները մեկի ամառանոցը չի կարող լինել
«Կոնսերվատորիայի տեղափոխումը չի նշանակում փակել», «Մեզ ուղիղ չվերաբերող հարց է,ԿԳՄՍՆ-ի հետ քննարկեք»
Եղել է և՛ հարցաքննություն, և՛ առերեսում. Հակոբ Ասլանյանը՝ իրեն առնչվող միջադեպի մասին
Ալիևը բացեց «Ռազմավարի պուրակը», «Հա՛յ, մեռնելու ես» բառերը նորմա՞լ են ՄԱԿ-ի դատարանի համար

Լավագույն արգելակումն ունի E-դասի Mercedes -ը

Վարորդների գերակշիռ մասը սխալ են արգելակում ծայրահեղ իրադրություններում: Վիճակագրությունը վկայում է, որ վթարների տասից իննի դեպքում վարորդները կա՛մ շատ դանդաղ են սեղմում արգելակման ոտնակը, կա՛մ էլ ընդհանրապես չեն հասցնում ակտիվացնել արգելակումը: Նման ծանր հետևանքները մեղմելու կամ նույնիսկ կանխելու համար ստեղծվում են արգելակման ժամանակակից ավտոմատ համակարգեր, որ առաջարկում են ներկայացուցչական դասի մեքենաներ արտադրողները: Auto motor und sport ամսագիրը անցկացրել է հետևյալ ավտոմեքենաների փորձարկումները. Audi A8, 5-րդ դասի BMW, E-դասի Mercedes և Lexus LS:
Երբ խոսքն անվտանգության մասին է, առաջին հերթին պետք է նշել VOLVO-ն: City Safety համակարգը ճանապարհային իրադրությունը վերահսկում է դիմացի ապակու վրա գտնվող ինֆրակարմիր ճառագայթների միջոցով: 30կմ/ժ արագության ժամանակ VOLVO-ն, առանց վարորդի միջամտության, կարգելակի այն ժամանակ, եթե դիմացի մեքենան կանգնած վիճակում լինի:
Նմանատիպ համակարգ գոյություն ունի E-դասի Mercedes -ներում: Այն չի կանգնեցնի մեքենան առանց վարորդի միջամտության, սակայն ցանկացած արագության պայմանում E-դասը պատրաստ է արգելակել ավտոմատ կերպով: Ենթադրվող բախումից 1,6 վայրկյան առաջ համակարգը իրագործում է մասնակի արգելակում` արգելակման հզորության 40 տոկոսով: Եթե վարորդը չի արձագանքում իրադրությանը, ապա Pre-Safe համակարգը 0.6 վայրկյանում իրագործում է կտրուկ արգելակում, որը նվազեցնում է բախման հետևանքները: Եթե վարորդը որևէ գործողություն է իրականացնում սեղմակների կամ ղեկի օգնությամբ, ապա մեքենայի կառավարումն ամբողջությամբ անցնում է նրա հսկողության տակ: Համեմատական այս փորձարկման ժամանակ Mercedes-ի այս համակարգը համարվել է առավելագույն արդյունավետը: 30կմ/ժ արագության ընթացքում E-դասը կտրուկ արգելակելիս բախվել է փչովի մեքենային 10կմ/ժ արագությամբ, իսկ 50կմ/ժ-ից` մինչև 17կմ/ժ: Երկու դեպքում էլ Mercedes-ի ուղևորները չեն տուժել:
Audi A8 և Volkswagen Touareg մեքենաներում անվտանգությունն ապահովում են ռադարները, որոնք աշխատում են 77 Մհց հաճախականությամբ, ինչպես նաև տեսախցիկները: Վտանգի դեպքում արգելակման համակարգը պատրաստվում է նախապես, և երբ վարորդը արգելակում է, դրանք աշխատում են առավելագույն արագ և արդյունավետ կերպով:
Lexus LS-ում Pre-Crash Safety նախավթարային համակարգը զննում է ճանապարհը` ճանաչելով որոշակի արգելքներ և գնահատելով բախման պոտենցիալ հնարավորությունները: Նրանում չկան արգելակման տարբեր փուլեր, իսկ 30կմ/ժ արագության պայմաններում այն գործում է շատ դանդաղ:
BMW չի նախատեսում մեքենայի ամբողջական ավտոմատացված արգելակում՝ առանց վարորդի մասնակցության: Բավարական համակարգը ձայնային ազդանշան կտա վտանգի մասին և կուժեղացնի վարորդի ջանքերն արգելակման գործում: Գերմանացիներն այս համակարգը համարում են հետամնաց:
Auto motor und sport ամսագիրն իր հավանությունն է տալիս E-դասի Mercedes-ի անվտանգության համակարգին` այն համարելով առավել արդյունավետ և չձանձրացնող:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում