Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հաձնաժողովի ստուգումները ցույց էին տվել, որ կաթնամթերքի որոշ արտադրամասերում պանիրը կաթի փոշուց են պատրաստում, իսկ կաթի մեջ սոդա են ավելացնում: Այնինչ, այսօր հրավիրված ասուլիսի ընթացքում ՀՀ ստանդատների լաբորատորիայի փորձագետների կենտրոնի ղեկավար Հրաչյա Պողոսյանը նշեց, որ գործնականորեն նման բան հնարավոր չէ, քանի որ, եթե կաթի մեջ սոդա ավելացնեն, կաթը կկտրվի, իսկ չոր կաթից ստացված պանիրն ավելի մեծ ծախսեր է պահանջում: Սպառողների ազգային ասոցիացիայի նախագահ Մելիտա Հակոբյանն էլ նախընտրեց թվարկել կաթնամթերքի արտադրությամբ զբաղվով այն ընկերությունների անունները, որտեղ, ուսումնասիրությունների արդյունքներով, չարաշահումներ չեն հայտնաբերվել: Դրանք են «Աշտարակ կաթը», «Մուլտի ագրոն», «Չանխը» և «Արզնին»: Իսկ չարաշահումներ ունեցած ընկերությունների անունները նախընտրեց չհայտնել՝ առաջարկելով անձամբ լաբորատոր ստուգումներ անցկացնել: Օրինակ՝ թթվասերի մեջ յոդ լցնել և, եթե զանգվածը կապտի, ուրեմն դա անորակ սնունդ է: Սակայն թվարկվեցին այն ընկերությունների անունները, որոնք իրենց ապրանքանիշի վրա չեն նշում՝ իրենց արտադրանքը թա՞րմ, թե՞ չոր կաթից է: Դրանք են «Բիո կաթը» և «Մարիանան»: «Անիի» շուկայում դեռևս ուսումնասիրություններ են անցկացվում: Ի դեպ, Մելիտա Հակոբյանը նշեց, որ կան կաթնամթերքի ընկերություններ, որոնք իրենց արտադրանքի մեջ օսլա են ավելացնում, սակայն այդ մասին չեն նշում ապրանքանիշի վրա, որովհետև դրա թույլտվությունը չկա: Միայն յոգուրտի մեջ է թույլատրելի օսլա ավելացնել, բայց այդ արտադրասները չեն նշում նույնիսկ, որ յոգուրտի մեջ օսլա են ավելացնում: Այնուամենայնիվ, հրաժարվեց նշել այդ ընկերությունների անունները: Ի դեպ, Մելիտա Հոկոբյանը նախազգուշացրեց, որ ՀՀ սպառողները տարեկան մոտ 50-60 կգ ներկ են ուտում, այն պարզ պատճառով, որ այսօր ՀՀ սպառողական շուկայում քաղցրավենիքի և հրուշակեղենի զգալի մասը ներկերից է պատրաստվում: Նույնիսկ շոկոլադները: Հետևաբար, խորհուրդ տվեց գնումներ անելուց առաջ սերտիֆիկատ պահանջել կամ օգտվել հայտնի արտադրամասերի արտադրանքից: