Saturday, 14 09 2024
Դավիթաշենի կամրջի տակ հայտնաբերվել է տղամարդու մարմին
14:15
Թրամփի դեմ մահափորձի ժամանակ գաղտնի ծառայությունների աշխատանքում խախտումներ են հայտնաբերել
2026-ին որևէ ուժ 50+1 տոկոս հավաքելու ներուժ չունի
ՔԿ մանրամասները՝ Երևանում կնոջ առևանգման դեպքի մասին
Ֆինանսավորում ենք միջազգային շուկա ուղղված ստարտափների, որոնք հեղափոխական արդյունք կարող են ապահովել
13:30
ԱՄՆ Կոնգրեսի Մարդու իրավունքների հանձնաժողովը լսումներ կանցկացնի Ադրբեջանի կողմից ԼՂ-ում իրականացրած էթնիկ զտման թեմայով
Հայաստանը պետք է վիզաների ազատականացումը վերածի Արևմուտքի հետ բիզնես հաղորդակցության միջոցի
Ռուսաստանը համբերություն է ցուցաբերում միջուկային պատասխան տալու հարցում․ Մեդվեդև
Ի՞նչ «կապիտալով» է Էրդողանը մեկնում ԱՄՆ նա կցանկանա՞ «կոտրել» Ալիեւին
Էնթոնի Բլինքենը վերահաստատել է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև կայուն և արժանապատիվ խաղաղության կարևորությունը
12:30
Ուղիղ․ ԵՄ-ին անդամակցելու հանրաքվեի հարցով ստորագրահավաքի մեկնարկի ժող․ ուժերի հարթակի հավաք
Ալթայի երկրամասում թեթև ինքնաթիռ է կործանվել
Դուշանբեում կայացել են քաղաքական խորհրդակցություններ Հայաստանի և Տաջիկստանի արտաքին գործերի նախարարությունների միջև
Ֆրանսիայի արտաքին գործերի նախարարը կայցելի Հայաստան
11:30
Հեյդար Ալիևի հիմնադրամը կֆինանսավորի Վատիկանի Սուրբ Պողոսի տաճարի վերականգնումը
Ստամբուլում ԱՄՆ հյուպատոսը հյուրընկալել է Թուրքիայի փոքրամասնությունների մամուլի ներկայացուցիչներին
11:00
Նավթի գները նվազել են – 13/09/24
«Opel»-ը բախվել է կայանված «ցեմենտավոզին»․ կա զոհ․ ըստ հավաքվածների՝ 2 աղջիկներ նշել են, թե իրենք են դարձել վթարի պատճառ
Եվրամիությանը անդամակցելու մեր հայտը Հայաստանի անվտանգության բարձիկը ևս մեկ աստիճանով կբարձրացնի
Հորդառատ անձրևից առաջացած պատահարների վերաբերյալ ստացվել է 65 ահազանգ
Միջանցքի հարցը Իրանի համար գոյաբանական խնդիր է. նա պաշտպանում է իր տարածքային ամբողջականությունը
Հացատանը հրդեհ է բռնկվել
Վրացական տուրիզմի հաջողության գաղտնիքը. նրանք վաճառում են, ոչ թե տուրփաթեթներ, այլ էմոցիաներ
Հրդեհ ավտոտնակում
09:30
Պետք է ընտրեն «երկու չարիքից փոքրագույնը»․ Հռոմի պապը քննադատել է Թրամփին և Հարիսին
Լարսը բաց է
Ֆրանսիայի արտգործնախարարի այցը Հայաստան՝ Մակրոնից առա՞ջ, թե՞ նրա փոխարեն
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
Սպասվում են տեղումներ
Ավտոմեքենան դուրս է եկել երթևեկելի հատվածից և գլորվել ձորը

Իրանի հայտարարությունը հայ-թուրքական բանագնացների հանդիպման ֆոնին

Թեհրանում վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի հետ հանդիպմանը Իրանի Գերագույն հոգեւոր առաջնորդ Այաթոլլահ Խամենեին հայտարարել է, ըստ իրանական Մեհր գործակալության, որ Զանգեզուրյան միջանցքը վնաս է Հայաստանի շահերին եւ Իրանը դեմ  է դրան: Հաղորդվում է, որ Հայաստանի վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը վերհաստատել է Հայաստանի դիրքորոշումը, որը բացառում է որեւէ անդրտարածքային միջանցք Հայաստանի տարածքում: Հայկական կողմի պաշտոնական հաղորդագրություններում բացակայում է  այդ թեման:

Իրանի Գերագույն հոգեւոր առաջնորդը «միջանցքի» մասին խոսել է «պրոֆիլակտի՞կ» տրամաբանությամբ, թե՞ որեւէ կոնկրետ զարգացման համատեքստում, եթե նկատի առնենք այն, որ հուլիսի 30-ին Թեհրանում այդ հանդիպմանը զուգահեռ հայ-թուրքական սահմանին տեղի էր ունենում Հայաստանի եւ Թուրքիայի հատուկ բանագնացների հանդիպումը: Երկամյա դադարից հետո Ռուբեն Ռուբինյանն ու սերդար Քըլըչը հանդիպել են հինգերորդ անգամ, իսկ այդ հանդիպումից մի քանի օր առաջ Թուրքիայի նախագահ Էրդողանը հայտարարել էր, որ «ամբողջ սրտով» սպասում են Հայաստանի եւ Ադրբեջանի միջեւ խաղաղության, որի վերջին քայլն ըստ Էրդողանի պետք է լինի այսպես կոչված զանգեզուրյան միջանցքի բացումը:

Ինչպես հայտնի է, արեւմտյան դերակատարներն էլ, մասնավորապես ԱՄՆ ու Բրիտանիան, բնորոշում են Միջին միջանցք, ըստ էության չթաքցնելով, որ դրա ձեւավորման իրենց նպատակը նաեւ Իրանի ազդեցության նվազեցումն է: Իրանի համար անշուշտ նախընտրելի է, որ Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց, ինչպես նաեւ Կենտրոնական ասիայի հետ կապվեն ոչ թե Հայաստանի, այլ իր տարածքով, ինչը Թեհրանին թույլ կտա դրանով ունենալ Բաքվի ու Անկարայի հանդեպ որոշակի լծակ: Հատկապես Բաքվի, եթե նկատի առնենք այն, որ Ադրբեջաննի եւ Նախիջեւանի ցամաքային կապի այլ տարբերակ ըստ էության չկա, քան Իրանի ճանապարհը, եթե չի գործում ճանապարհ Հայաստանի տարածքով: Վրաստան-Թուրքիա եւ հետո Նախիջեւան երթուղին անշուշտ խիստ երկար է:

Այսինքն, այստեղ խնդիրը բաժանվում է մի քանի մասի, սակայն մեծ հաշվով, Իրանի համար առավել նախընտրելի ռեժիմն այն է, որ Հայաստանի տարածքով այդ ճանապարհը պարզապես չգործի: Հայաստանի համար ճանապարհը իհարկե կլինի որոշակի տարանցիկ եկամուտ, եթե գործի Հայաստանի լիարժեք սուվերենության ներքո: Բայց, թե Բաքվի, թե առավել եւս Անկարայի համար էլ այդ ճանապարհը հետաքրքիր ու պահանջված է արտատարածքային տրամաբանությամբ:

Մեծ հաշվով, այդ խնդիրն է բոլոր ուժային կենտրոնների «հոգսը»՝ ո՞վ է վերահսկելու «հայկական խաչմերուկը», կամ նվազագույնը դրա արեւելք-արեւմուտք ուղղությունը: Հայաստանը պարբերաբար հայտարարում է իր վերահսկողության մասին, ընդգծելով արտատարածքային որեւէ տրամաբանության մերժումը: Բայց, կասկածից վեր է, որ դա էլ «մերժվում» է շահագրգիռ ուժային կենտրոնների «մտապատկերում», ինչի հետեւանքն էլ «խաչմերուկում» գոյություն ունեցող աշխարհաքաղաքական շահերի ու նպատակների բարդ խցանումն է, երբ ոչ ոք չի ուզում զիջել, միաժամանակ գոյություն չունի որեւէ կարգավորող:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում