Thursday, 07 12 2023
20:30
Բրիտանիայի պաշտպանության նախարարը կայցելի Մերձավոր Արևելք
20:20
Թուրքիայի և Հունաստանի միջև չկա խնդիր, որը հնարավոր չէ լուծել․ Էրդողանը՝ Միցոտակիսին
Ինչ գին է պահանջում Բաքուն արևմտյան հարթակ վերադառնալու համար
Հայացք դրսից
19:50
2023 թվականին Գերմանիա է ժամանել ավելի քան 325 հազար փախստական
19:40
Ռուսաստանը և Սաուդյան Արաբիան կհամագործակցեն միջազգային անվտանգության ոլորտում
Բաքվի դատարանը 18 տարվա ազատազրկման է դատապարտել պահեստազորային Գագիկ Ոսկանյանին
19:20
Ֆրանսիան կառաջարկի ՀԱՄԱՍ-ի դեմ ԵՄ պատժամիջոցների հատուկ ռեժիմ սահմանել
Մեհրաբյան online
Տարադրամի փոխարժեք այսօր
19:00
Իսրայել-Գազա հակամարտության ընթացքում ավելի քան 11 հազար օտարերկրացիներ են տարհանվել Եգիպտոս
Նվազագույն սպառողական զամբյուղի ապրանքների գները դեկտեմբեր- 8
Գազի փոխարժեք այսօր
Բենզինի փոխարժեք այսօր
18:54
Եղանակը Աշխարհում դեկտեմբեր 8 2023
18:45
Բորելը կհանդիպի Միրզոյանին և Արևելյան գործընկերության այլ նախարարների
Պատրաստ են Արևմուտքի հետ գործարքի. Ալիևը Օ’Բրայանի այցից հետո խոսեց ընտրությունների մասին
18:20
Սեյշելյան կղզիներում հզոր պայթյուն է տեղի ունեցել․ հայտարարվել է արտակարգ դրություն
18:10
«Չինաստանն ու ԵՄ-ը պետք է ամրապնդեն փոխադարձ քաղաքական վստահությունը». Սի Ցզինպին
Լարսը բաց է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
Բաքվի դատարանը Գագիկ Ոսկանյանին դատապարտել է 18 տարվա ազատազրկման
Քվեատուփ են շուռ տալիս, մե՞նք ենք իշախանազավթում անում. շատ ոստիկան կար, որովհետև շատ խուլիգան կար
18:01
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Ինչի է պատրաստվում Բաքուն. Ալիեւի նոր արտահերթը
Որպեսզի ես չասեմ նախկին-ներկա, ընդամենը կհամեմատեմ՝ փոփոխությունները շատ մեծ աստիճանի են. Բագրատյան
Ափսոսում եմ, տկն Հարությունյանի հերոսը չեմ եղել ու դժվար էլ՝ լինեմ, բայց սփոփվում եմ՝ հակահերոսն եմ
Մարտի 1-ը, հոկտեմբերի 27-ը կազմակերպողներն են գործել ադրբեջանաթուրքական շահերից. ԱԺ փոխնախագահ
Հայհոյանքով չխոսել. վարքագծի 71 կանոն կա բարձրաստիճան պաշտոնյաների համար
17:45
ԵՄ-ն մտադիր է կայուն հարաբերություններ կառուցել Պեկինի հետ․ մեկնարկել է ԵՄ-Չինաստան գագաթնաժողովը
17:30
Ճապոնիան Ուկրաինային 4,5 միլիարդ դոլարի օգնություն կտրամադրի

Քիշնևի հնգակողմ հանդիպում. ի՞նչ գիտենք

Քիշնևի հնգակողմ հանդիպումից հետո իհարկե վերստին հնչելու են հանրային հարցադրումներն առ այն, թե ինչ արդյունք գրանցեց հանդիպումը, այն առաջընթա՞ց էր, թե՞ ոչ, ի՞նչ հարցերում է հնարավոր եղել մոտեցնել կողմերի դիրքորոշումները, և այլն, և այլն: Հարկ է նկատել սակայն, որ մինչ այժմ եղած գործնականում բոլոր հանդիպումների առնչությամբ տարբեր այդօրինակ հարցադրումներին տրված տարբեր պատասխանները բերել են թերևս մի եզրակացության, որը, եթե բնորոշենք այսպես ասած սոկրատեսյան տրամաբանությամբ, կարող ենք ասել՝ մենք գիտենք., որ մենք ոչ մի բան չգիտենք: Տվյալ պարագայում, գիտենք թերևս մի բան, որ Ադրբեջանը շարունակում է ներկայանալ ուժի և մաքսիմալիստական անվերապահ դիրքից, ու դրա համար չի արժանանում գոնե նվազագույն պատասխանատվության և հասցեական գնահատականների:

Սրանով թերևս գոնե առայժմ ամեն ինչ ասված է, իսկ եթե դրա ներքո մնում են տարբերվող չասված բաներ, ապա դա արդեն այլ խոսակցության նյութ է: Հայաստանի կառավարությունը համենայն դեպս հայտարարում է, որ չասված բաներ չկան և հանրությանը ասում է այն, ինչ կա: Իսկ Հայաստանի կառավարությունն առայժմ ասում է, որ չկա համաձայնություն ամենից կարևոր և սկզբունքային հարցերի շուրջ:

Մտածել, թե Քիշնևը ապահովել է կամ մոտեցրել այդպիսի համաձայնության հեռանկարը, թերևս նշանակում է լինել իրականությունից որոշակիորեն կտրվածծ լավատես: Որովհետև, քիշնևյան ֆորմատը ավելի շուտ հարակից է, քան առաջնորդող: Հետևաբար, չի կարող լինել առաջնորդողներից ավելի արդյունավետ: Ըստ էության, Եվրոպական քաղաքական համայնք նախաձեռնությունը, որի շրջանակում տեղի է ունենում ձևաչափը, աշխարհաքաղաքական և աշխարհակարգային պայքարում ձևավորված մի նախաձեռնություն է, որով Ֆրանսիան փորձելով ստեղծել եվրոպական անվտանգության ճարտարապետության շուրջ քննարկումների ընդհանուր մի հարթակ, ձգտում է ապահովել մի հարթություն, որտեղ կլինի դրության շատ, թե քիչ տեր, շատ թե քիչ առաջնորդող կամ առաջատար: Ցավոք, Ֆրանսիան ներկայումս այդ խնդիրների առաջ է: Ընդ որում դրա ֆոնին է հատկանշական նաև, որ Թոււրքիայի նախագահ Էրդողանն իր վերընտրությունից հետո հրաժարվել է մասնակցել Եվրոպական քաղաքական համայնք նախաձեռնության երկրորդ Վեհաժողովին, թեև առաջինին, որ նախորդ տարի տեղի ունեցավ Պրահայում՝ մասնակցել էր:

Ինչպես նկատել էի նախօրեին հրապարակված հոդվածում, հայ-ադրբեջանական հակամարտության քննարկումը Եվրոպական քաղաքական համայնք նախաձեռնության շրջանակում, անկասկած փորձ է դարձնել այն եվրոպական անվտանգոության ճարտարապետության հեռանկարներում Ֆրանսիայի ռազմավարության մարտավարական կռվաններից մեկը, հաշվի առնելով այն, որ Փարիզն այդ իմաստով որոշակի խաղային ներուժ ունի Կովկասում:

Այս հանգամանքը կարևոր է նաև Երևանի համար, հաշվի առնելով Ֆրանսիայի ու Հայաստանի, ինչպես բնորոշվում է՝ առանձնաշնորհյալ քաղաքական հարաբերությունը: Այդ իմաստով, ֆրանսիական լայն նախաձեռնության հարթակում հայ-ադրբեջանական հակամարտության «տեղավորման» հանգամանքը կարևոր է Հայաստանի համար, այլ ձևաչափերի հանդեպ բալանսավորումն ապահովելու համար: Այլ կերպ ասած, Հայաստանի համար այստեղ կա ձևաչափը զարգացնելու խնդիր, այլ ոչ դրանից որոշակի բովանդակային արդյունք քաղելու, քանի որ տվյալ ձևաչափը դեռևս հեռու է «բերքատվությունից»:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում