Wednesday, 24 04 2024
«Պետք է բացառենք նման արհավիրքը»․ Տիգրան Ավինյան
Երբեք չեմ դադարեցնի պայքարը, որպեսզի Ցեղասպանության ժխտումը չհանգեցնի դրա կրկնությանը․ ԵԽ ֆրանսիացի պատգամավոր
Հայոց ցեղասպանությունը պետք է քննարկվի որպես դաս ներկայի ու ապագայի համար. ԵԽ պատգամավոր
Էրդողանը 1915-ի պատմական իրողությունները ժխտող հերթական ապրիլքսանչորսյան ուղերձով է հանդես եկել
11:30
Եկեք վառ պահենք ջարդերի, տեղահանությունների ու հալածանքների զոհերի հիշատակը․ Մակրոնի գրառումը՝ Ցեղասպանության տարելիցի կապակցությամբ
Սիլիկյան թաղամասում անվադողեր են այրվել
Վրացիները չեն նահանջում, շարունակում են պայքարը «Ռուսական օրենքի» դեմ
21-րդ դարում՝ 2020-2023թթ., ականատես եղանք հերթական էթնիկ զտման քաղաքականության․ ՀՀ ԱԳՆ
Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպանը Հայոց ցեղասպանության տարելիցին նվիրված գրառում է կատարել
Ցեղասպանության հանցագործության կանխարգելումն ու պատիժը մնում են մարտահրավեր բոլոր մարդկանց համար․ Ամերիկայի հայկական թանգարանի հայտարարությունը
10:40
ՀԱՊԿ-ում մնալը կամ կազմակերպությունից դուրս գալը Հայաստանի ինքնիշխան որոշումն է․ գլխավոր քարտուղար
Հայոց Ցեղասպանությունը պարզապես անցյալի ողբերգություն չէ, այն շարունակական իրականություն է. ԵԽ գերմանացի պատգամավոր
Այսօր մենք պետք է անենք ավելին, քան պարզապես անցյալի կոտորածները սգալն է․ Նուբար Աֆեյանը դիմել է համաշխարհային հանրությանը
Անպատժելիությունն անխուսափելիորեն ծնում է նոր ոճրագործություններ. ՀՀ ՄԻՊ- ի ուղերձը Հայոց ցեղասպանության տարելիցի կապակցությամբ
ՀՀ բարձրագույն ղեկավարությունը հարգանքի տուրք մատուցեց Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին
10:10
Եգիպտոսը ողջունել է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև սահմանազատման վերաբերյալ համաձայնությունը
Լուրերի առավոտյան թողարկում 10։00
Միայն իշխանափոխության դեպքում է հնարավոր, որ Թուրքիան վերանայի իր քաղաքականությունը Հայոց ցեղասպանության ճանաչման վերաբերյալ․ շվեյցարացի պատգամավոր
Սա քաղաքական պատերազմ է. ՌԴ զորքի դուրս բերումը մեր տարածքով հաշվարկ է՝ Ոսկեպարի լարվածության ֆոնին
ԼՂ-ում էթնիկ զտումները հիշեցրին, թե որքան կործանարար կարող է լինել պանթյուրքիստական գաղափարախոսությունը․ շվեդ պատգամավորի ուղերձը
Արցախի հայաթափումից հետո ներկայիս մտահոգիչ ծանր իրավիճակ է Հայաստանի սահմանային տարածքներում. Կաթողիկոս
Երևանը չպետք է սառեցնի գործընթացը. ստատուս-քվոն անպտուղ է, տեսանք՝ ինչի հանգեցրեց ԼՂ-ում
Այսօր Ցեղասպանության 109-րդ տարելիցն է
Ուղիղ․ Այսօր Հայոց ցեղասպանության 109-րդ տարելիցն է
Վարչապետը ներկա է գտնվել Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին նվիրված համերգին
Թող Հայաստանի Հանրապետությամբ մխիթարված ննջեն Մեծ եղեռնի և մեր բոլոր մյուս նահատակները․ վարչապետ
Տավուշում 5-րդ շարասյունն է գործում․ ՌԴ-ն կրակի մեջ նոր փայտ է գցում, որ անկայունությունը կայուն լինի
Փաշինյանը տավուշցիներին երաշխիքներ չի տվել, որ Ադրբեջանին այլ տարածքներ չեն հանձնվելու. «Հրապարակ»
Սա դեռ թատրոնի առաջին արարն է. «Հրապարակ»
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն

Վարչապետի հրաժարականի և իշխանության խնդրի խորքային դիլեման

Գերմանիայի հայ համայնքի հետ հանդիպմանը վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը պատասխանելով իր հրաժարականի վերաբերյալ հարցին, վերստին կրկնել է միտքը, որ «փողոցում չի գցի» հանրության տված մանդատը և չի փախչի պատասանատվությունից: Այս թեման իսկապես բավականին կարևոր է, և այն ոչ թե Նիկոլ Փաշինյանի հրաժարական տալու կամ իշխանություն պահելու մասին է, այլ իշխանության հարց որոշելու հանրային իրավունքի, կամքի ու կարողության: Ի վերջո, եթե փոքր ինչ կոնցեպտուալ-փիլիսոփայական դիտարկենք խնդիրը, պետք է թերևս արձանագրել, որ՝ ոչ մի իշխանություն չի հեռանում ինքնին, եթե չկա այն հեռացնողը: Բոլոր իշխանություններն էլ ձգտում են իրենց դիրքերը պահպանելու, և այստեղ իշխանության հարց է, ոչ թե մեկ անձի:

Նիկոլ Փաշինյանը չէ իշխանությունը, ինչպես որ իշխանությունը երբեք չի եղել Լևոն Տեր-Պետրոսյանինը, Ռոբերտ Քոչարյանինը կամ Սերժ Սարգսյանինը: Իշխանությունը՝ ցանկացած, համակարգ է, բազմաթիվ մեծ ու փոքր շահառուներով, ու այդ շահերը միշտ չէ և ամբողջապպես չէ, որ գտնվում են օրինականության և իրավականության դաշտում: Եթե իշխանության խնդիրը չի  դիտարկվում իր այդ բազմերանգության և բարդության շրջանակում, այն դառնում է անլուծելի, իսկ ժամանակի ընթացքում ի հայտ են գալիս լուծումներ, որոնք պարունակում են գոյություն ունեցող համակարգը քանդելու ռեսուրս, կամ կազմալուծելու ռեսուրս, բայց զուրկ են լինում այլընտրանքային համակարգ կամ համակարգեր ձևավորելու կարողությունից: Այստեղ է, որ իշխանության խնդրի լուծումը պետք է ձևավորվի հանրային իրավունքը, կամքն ու կարողությունը մեկտեղող համակարգով, այլ ոչ թե մեկ անձի գնալու կամ մնալու տրամաբանության շուրջ, որպեսզի հասարակությունը լուծելով որևէ իշխանության հեռանալու հարց, այդպիսով իր համար ձևավորի պետության համար կարրևորագույն հարցեր լուծելու համակարգային նախադրյալներ:

Հակառակ պարագայում մենք ստանում ենք անձակենտրոն քաղաքական գործընթացներ, որոնք առավելագույնը լուծում են անձերի, այլ ոչ թե պետության համար կարևոր խնդիրներ: Այդպիսով, իշխանության հարց լուծելու հանրային իրավունքի, կամքի և կարողության համակարգային կապիտալիզացիան է Հայաստանի քաղաքական առաջնահերթություններից, հրամայականներից մեկը, որի պարագայում Հայաստանի ներքաղաքական կյանքը կբարձրանա որակապես նոր աստիճանի, և որակապես նոր աստիճանի կբարձրանա նաև Հայաստանի կառավարման համակարգի արդյունավետությունը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում