Wednesday, 24 04 2024
Բերման է ենթարկվել 13 քաղաքացի․ ՀՀ ՆԳՆ
21:30
«Կանադայում ապրիլը համարվում է Ցեղասպանության դատապարտման ամիս»․ Թրյուդո
21:20
Ֆրանսիական ինքնաթիռը հարկադիր վայրէջք է կատարել Բաքվի օդանավակայանում
21:10
Բայդենն ստորագրել է Ուկրաինային 61 միլիարդ դոլարի օժանդակության նախագիծը
Հայ-ադրբեջանական նոր «գիծ». ի՞նչ կապ ունի Բրիտանիան
Թուրքիան այլևս առևտուր չի անում Իսրայելի հետ. Էրդողան
20:40
Հայոց ցեղասպանության ճանաչումը և ղարաբաղյան հակամարտությունը միմյանց բացառող իրադարձություններ չեն․ The Boston Globe
20:20
Բրյուսելում հարգել են Հայոց Ցեղասպանության զոհերի հիշատակը
20:10
Շվեդիայի խորհրդարանի Շվեդիա-Հայաստան բարեկամության խումբը հայտարարություն է տարածել Հայոց ցեղասպանության տարելիցի առիթով
20:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
19:50
Ամերիկահայ ուսանողները կազմակերպում են Հայոց ցեղասպանության հիշատակի և իրազեկման շաբաթ
19:40
Լուկաշենկոն հայտարարել է, որ հանգստի կգնա այն ժամանակ, երբ ժողովուրդն իրեն այդ մասին ասի
Շիրակի մարզի Կամո գյուղում ավտոտնակի և անասնագոմի ընդհանուր տանիք է այրվել
19:30
Ինչպես երիտթուրքերը, Ալիևը նույնպես ատելություն է տածում հայերի նկատմամբ․ Լեմկինի Ցեղասպանության կանխարգելման ինստիտուտի գործադիր տնօրեն
19:20
Չինաստանում ՀՀ դեսպանատանը Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակի երեկո է անցկացվել
19:10
Կատալոնիայում հարգանքի տուրք են մատուցել Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին
Սահման ՀԱՊԿ-ի՝ զենն Ադրբեջանի՞
18:50
Մեծ Բրիտանիան գերճշգրիտ ավիառումբեր կմատակարարի Ուկրաինային
Սփյուռքը պետք է առաջնորդվի Հայաստանի պետական շահով. առաջնայինը ՀՀ կենսական շահն է
18:35
Ֆրանսիան ԵՄ-ին առաջարկել է նոր պատժամիջոցներ սահմանել Ռուսաստանի դեմ
Ուղիղ․ Հայաստանն ընդդեմ Ադրբեջանի գործով լսումներ Հաագայի դատարանում
Վրաստանի իշխող կուսակցությունը իր աջակիցներով ցույց կանի
Ապրում ենք քաղաքական ռեալիզմի աշխարհում՝ շատ հարցեր որոշողը ուժն է
ՀԱՄԱՍ-ը հայտարարել է իր մոտ գերության մեջ գտնվող իսրայելցի 30 բարձրաստիճան գեներալի և սպայի մասին
Բարձրագույն ղեկավարությունը հարգանքի տուրք է մատուցել Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին
Կյանքից հեռացել է ականավոր գիտնական Նիկոլայ Հովհաննիսյանը
Լրատվական-վերլուծական երեկոյան թողարկում
Ավրորա Մարդիգանյանին նվիրված հուշակոթող-քանդակը կխորհրդանշի նրա կյանքը՝ Ցեղասպանությունը վերապրելուց մինչև փրկություն
18:01
Ղազախստանը և Միացյալ Թագավորությունը ռազմավարական գործընկերության մասին համաձայնագիր են ստորագրել
Հռոմի իտալաարաբական կենտրոնը նշել է Հայոց ցեղասպանության 109-րդ տարելիցը

Քանի դեռ Եվրոպա թռչելու սահմանափակումը մեր ընկերությունների նկատմամբ կա, ԵՄ համաձայնագրից ակնկալիք չենք կարող ունենալ

Այս ամիս Եվրոպական միության և Հայաստանի միջև Ընդհանուր ավիացիոն գոտու համաձայնագիրը (CAAA) մտել է ուժի մեջ։ Համաձայնագիրը ստորագրվել է 2021 թվականի նոյեմբերի 15-ին և նպատակ ունի վերացնել շուկայի սահմանափակումները և ստեղծել Հայաստանի և ԵՄ-ի միջև ընդհանուր ավիացիոն տարածք։ Մասնավորապես, համաձայնագիրը նշանակում է, որ ԵՄ բոլոր ավիաընկերությունները կկարողանան ուղիղ չվերթեր իրականացնել ԵՄ ցանկացած կետից դեպի Հայաստանի ցանկացած օդանավակայան, և հակառակը հայկական ավիաընկերությունների համար։ Նաև կվերացվեն Հայաստանի և ԵՄ-ի միջև թռիչքների բոլոր սահմանափակումները, իսկ բաց և արդար մրցակցության դրույթները կերաշխավորեն հավասար պայմաններ:

Համաձայնագրով Հայաստանը հետագայում կհամապատասխանեցնի իր օրենսդրությունը ԵՄ ավիացիոն կանոններին և չափանիշներին այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսիք են ավիացիոն անվտանգությունը, օդային երթևեկության կառավարումը, անվտանգությունը, շրջակա միջավայրը, տնտեսական կարգավորումը, մրցակցությունը, սպառողների պաշտպանությունը և սոցիալական ասպեկտները:

Եվրամիություն-Հայաստան Համապարփակ և ընդլայնված գործընկերության համաձայնագրի (CEPA) պարտավորություններին համահունչ՝ 2023 թվականին ԵՄ-ն Հայաստանում քաղաքացիական ավիացիայի կարողությունների զարգացման համապարփակ աջակցություն կսկսի։

Այս առնչությամբ, Քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության նախկին պետ Շահեն Պետրոսյանը «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նշեց. «Քանի դեռ Եվրոպա թռչելու սահմանափակումը հայկական ընկերությունների նկատմամբ գոյություն ունի, ոչ մի ակնկալիք չենք կարող ունենալ: Այնպես որ այդ համաձայնագիրն առ ոչինչ է այսօր: FlyOne-ը մոլդովական ընկերություն է, «Արմենիան»՝ վրացական, նրանք Հայաստանում գրանցված ընկերություններ չեն: Այսօրվա դրությամբ Հայաստանում գրանցված է միայն Fly Arna»-ն և նա չի կարող Եվրոպա թռիչքներ իրականացնել, քանի որ սահմանափակում կա:

Այդ համաձայնագիրը, ընդհանուր առմամբ, բազմակողմանի «բաց երկնքի քաղաքականությունն» է: Նախկինում, որ մերոնք ընդունեցին «բաց երկնքի քաղաքականությունը», դա միակողմանի էր՝ «էստի համեցեք» սկզբունքով: Բայց այդ քաղաքականությունը միակողմանի չի կարող լինել: Եթե դու «էստի համեցեք» ես անում, դիմացի կողմն էլ պետք է նույնը անի: Այսօր մենք դա դեռ չունենք: Հիմա եթե այս համաձայնագիրը սկսի իրագործվել, այդ ժամանակ պետք է ամեն ինչը համապատասխանեցնել ԵՄ-ի դրույթներին»:

Հարցին, թե Հայաստանում այս ոլորտում ի՞նչ բացեր կան, որ պետք է համապատասխանեցնել միջազգային չափանիշներին, Շահեն Պետրոսյանը պատասխանեց. «Մեզ մոտ օրենսդրությունը թխած է ռուսականից, հիմա պետք է համապատասխանեցնել եվրոպական ընդհանուր ավիացիոն դրույթներին: Դա է պետք է անել: Հիմա կանեն դա, թե չեն անի՝ չգիտեմ»:

Ինչ վերաբերում է նրան, թե որքանով այս գործընթացը կարող է հանգեցնել ավիատոմսերի գների իջեցման, նա ասաց. «Մեկը մյուսի հետ կապ չունի: Ավիացիոն տոմսերը կոմերցիոն գործունեություն է, բոլորովին կապ չունի միջպետական պայմանագրերի հետ: Դա օդանավակայան-ավիաընկերություն հարաբերություններով է որոշվում: Ավիատոմսի գնի վրա ազդում են վառելիքի գները, օդանավակայանի սպասարկման գները և այլն:

Իհարկե, եթե մրցակցություն լինի, բնականաբար, գների իջեցման միտումներ կարող են լինել: Դե հիմա «վիզէյր»-ը տարբեր ուղղություններով թռիչքներ իրականացնում է, բայց դա ամռան սեզոնին էլի թանկանալու է»:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում