Saturday, 14 09 2024
Գարեգին Երկրորդն ու Լուիս Օկամպոն քննարկել են հայ գերիների վերադարձի թեման
Ասֆալտապատվում են Աշտարակ քաղաքի և համայնքի 27 բնակավայրերի փողոցները
23:30
«Կարող էինք զինել Ուկրաինային՝ պատերազմը կանխելու համար». Ստոլտենբերգ
Գազայում զոհերի թիվը գերազանցել է 41 000-ը
23:00
Երկրաշարժ՝ Կասպից ծովի ադրբեջանական հատվածում
Ադրբեջանցի զինծառայող է մահացել
ԲՏԱ նախարարը ծանոթացել է «Ինժեներական քաղաք»-ում ընթացող աշխատանքներին
Հարձակման ենթարկված բժիշկը վնասվածք է ստացել
Եմենի հութինե՞րն են «զարդարում» Պուտինին:
Դպրոցում երեխայի նկատմամբ ոտնձգություն է կատարվել
Իրանում կարծում են, որ Մոսկվան միջանցքի հարցը խաղաքարտ կդարձնի Թեհրանի հետ հարաբերություններում
Այս նախաձեռնությամբ «ռուսական արյունոտ սապոգը» մեր տարաշաշրջանից դուրս ենք հանելու
Փաշինյանը գաղափարաբանական առումով պոպուլիստ չէ, չնայած նրա քաղաքական ոճը և խոսույթը պոպուլիստական է
Ռուսաստան-Իրան. «ես չիմացա, թե ինչու, դու չիմացար, թե ինչպես»
Մենք պետք է բեկումնային որոշում կայացնենք. քաղաքացին հանրաքվեով պետք է որոշի իր ապագան և ճակատագիրը
«Սուրբ Հովհաննես» մատուռի մոտակայքում քաղաքացին վնասել է ոտքը
Փրկարարներն իրականացրել են ջրահեռացման աշխատանքներ Վանաշեն գյուղի տներից մեկի բակում
Մխիթար Հայրապետյանը ծանոթացել է «Ինժեներական քաղաք»-ում ընթացող աշխատանքներին
Իսրայելի պաշտպանության բանակը հայտարարել է ՀԱՄԱՍ-ի 2 ռազմական օբյեկտի հարվածներ հասցնելու մասին
19:45
Լեհական ընդդիմությունը ստորագրահավաք է սկսել միգրանտների հարցով հանրաքվե անցկացնելու համար
Ինչպես ազատվել ծնկի ցավից
Կյանքից հեռացել է դրամատուրգ, երգիծաբան Սամվել Խալաթյանը
19:15
Բրյուսելում տեղի է ունեցել երաժշտական ​​երեկո՝ նվիրված Լեռնային Ղարաբաղին ու արցախահայությանը
Այս գործընթացը խաղաղության օրակարգի անբաժանելի մասն է. սա պարտավորություն է հետագա սերունդների առջև
18:57
Ֆրանսիայի աջակցությունը Հայաստանի անկախությանն ու տարածքային ամբողջականությանն անսասան է. Ստեֆան Սեժուրնե
Պետք է լինենք տեխնոլոգիապես զարգացած երկիր. ԵՄ անդամակցությունը դրա ամենալավ ճանապարհն է
18:50
Շուրջ 20 երկրների ղեկավարներ հաստատել են իրենց մասնակցությունը Կազանում կայանալիք BRICS գագաթնաժողովին
ԵՄ-ին անդամակցելով՝ Հայաստանը կդառնա անվտանգ և բարեկեցիկ երկիր. դա նաև կխթանի ներքին բարեփոխումները
Կարասինն ասել է, որ ՌԴ-ն հավանում է ուկրաինական խնդրի շուրջ բանակցությունների համար «կամուրջ կառուցելու» Չինաստանի ծրագիրը
Մենք ծանր փորձով, մեր արյունով ենք փորձել այլ դաշինքներ. ՀՀ համար Եվրամիությունն այլընտրանք չունի

Ճանապարհային նշանների թարմացում, նոր կարգավորումներ. ի՞նչ է առաջարկվում երթևեկության կազմակերպման գործում

Ճանապարհային երթևեկության կազմակերպման անվտանգությունը բարձրացնելու նպատակով նախատեսված են մի շարք փոփոխություններ: Կարծրացած կարգավորումները դարձնել ճկուն, կիրառել նոր մոտեցումներ. այսպես բնորոշեց սպասվող փոփոխությունները ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության Ճանապարհային քաղաքականության բաժնի ավագ մասնագետ Արուսյակ Խաչատրյանը: «Արմենպրես»-ի մամուլի սրահում հրավիրված ասուլիսում Արուսյակ Խաչատրյանը նշեց, որ բարեփոխումները վերաբերում են և՛ գործող որոշ նշանների փոփոխությանը, և՛ հետիոտնային անցումների նոր տիպի կարգավորումներին:

«Ճանապարհային երթևեկության կազմակերպման տեխնիկական միջոցներն անընդհատ զարգանում են, ի հայտ են գալիս նորերը՝ բերելով նոր հնարավորություններ: Այս ամբողջ գործընթացն ուղղված է նրան, որ երթևեկության խոչընդոտները, անհարթությունները վերացվեն, վթարներն ու պատահարներն ավելի քիչ լինեն»,-ասաց Արուսյակ Խաչատրյանը:

Նոր առաջարկներից մեկը փոփոխվող տեղեկատվություն առաջարկող նշաններն են: Հայաստանում գործող նշանները մշտապես նույն տեղեկատվություն են հաղորդում: Նոր թվային, էկրանային լուծմամբ օրվա տարբեր ժամերին նշանի տեղեկատվությունը կարող է փոխվել՝ կապված երթևեկության ծանրաբեռնվածության հետ: Օրինակ, եթե դպրոցների հարևանությամբ փողոցներում արագությունը պետք է սահմանափակել, որովհետև դասաժամերին երեխաների, ծնողների հոսքը շատ է, ապա, ասենք, ժամը 15:00-ից հետո, երբ դասերն ավարտված են լինում, հանգստյան օրերին, երբ դասեր չկան, կարելի է արագության սահմանափակումը հանել: Նոր տիպի նշանները կտան այդ հնարավորությունը՝ սահմանելով ճկուն գործելաոճ:

Հաջորդ փոփոխությունը վերաբերում է խաչմերուկներում հետիոտնային անցումը նոր լուծումներով կարգավորելուն: Մասնավորապես, անկյունագծային հետիոտանային անցման մասին է: Այս մոտեցումը կիրառվելու է այն դեպքերում, երբ հետիոտնային ինտենսիվությունը բարձր է: Միաժամանակ, կարմիր լույս է վառվում խաչմերուկի բոլոր կողմերի մեքենաների համար, հետիոտնը անցնում է փողոցը ինչպես գծանշված հատվածով, այնպես էլ ակյունագծով:

նկ 3_page-0001.jpg (464 KB)

Չկարգավորվող հետիոտնային անցումների վրա կկիրառվի հետիոտնային նշան դեղնականաչավուն լուսանդրադարձնող ժապավեններով: Նշանները կդրվեն ոչ միայն ճանապարների եզրերին, այլև կախված կլինեն վերևից: Սա վարորդների շրջանում տեսանելիության բաձրացմանն ուղղված միջոցառում է:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում