Thursday, 02 02 2023
Ռուստամ Բաքոյանն ընդունել է ՀՀ-ում Իրաքի դեսպանության գործերի ժամանակավոր հավատարմատարին
Սուրեն Պապիկյանն այցելել է ՊՆ N ուսումնական զորամաս
19:10
Փհենյանի միջուկային փորձարկումները կարող են սաստիկ հարված հասցնել համաշխարհային քաղաքականությանը. Գուտերեշ
Իրանից պատասխան քայլել կլինեն, պրոքսի թեժացումներն անխուսափելի են
Լավրովը հայտարարել է, որ Ռուսաստանի հարևանները տեսնում են Արևմուտքի նպատակները ՀԱՊԿ տարածքում
Թուրքիան իր անվտանգության մտահոգությունները հաշվի առնելու հարցում Շվեդիայից կոնկրետ քայլեր է ակնկալում. Մուստաֆա Շենթոփ
18:30
Ավստրիան «պերսոնա նոն գրատա» է հայտարարել ռուսաստանցի չորս դիվանագետների
Պաշտոններից ազատումը լուծում չէ. շատ հավանական է, որ վերջին հրդեհի նման դեպքերը կրկնվելու են
«ՌԴ-ն հանդես է գալիս Անդրկովկասում տնտեսական, տրանսպորտային հաղորդուղիների ապաշրջափակման օգտին». Միշուստինը՝ Փաշինյանին
ՀԱԷԿ-ի նախկին գլխավոր տնօրենը հափշտակել է 1 մլն 27 հազար դոլար
ՌԴ-ն կարող է չեղարկել ԱՊՀ երկրների զինծառայողների կենսաթոշակների վճարման մասին համաձայնագիրը
Լուրերի երեկոյան թողարկում 18:00
18:01
Գերմանիան 17 մլրդ եվրո կհատկացնի հակահրթիռային պաշտպանության համակարգի ամրապնդման համար. Bloomberg
18:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
17:50
Բուլղարիայի նախագահն արձակել է խորհրդարանը
Տարածաշրջանում լարված իրավիճակ է, մենք պետք է զգույշ լինենք ու միասնական
17:40
ԿԺԴՀ-ն նախազգուշացրել Է կոշտ հակազդման մասին՝ ի պատասխան ԱՄՆ-ի ցանկացած ռազմական սադրանքի
17:30
Ռուսաստանն Ուկրաինայում 300 հազարից ավել զորք է տեղակայել
Կարսում շարունակվում են թուրք-ադրբեջանա-ղազախական զորավարժությունները
17:15
Աշխարհի առաջատար ֆոնդային բորսաների ցուցանիշները – Փետրվար 2 ,2023
Մոսկվայում ձերբակալել են հայազգի էկոակտիվիստի հորն ու եղբորը
Օրվա թիվը` 2022թ. 300 զոհ բանակում. անհանգստցնող վիճակագրություն
Բժիշկներին հաջողվել է փրկել ԵԱՍՄ համայնքային հիմնարկի աշխատակցի կյանքը
Օրվա թիվը` 555.000 կամ մինուս 0.38
Հայտնի են Քննչական կոմիտեի՝ տարվա լավագույն արդյունքները ցույց տված «Տարվա ստորաբաժանումները» և «Տարվա քննիչը»
16:47
Եղանակը Հայաստանում – Փետրվար 3, 2023
Արարատ Միրզոյանն ընդունել է Հայաստանում ՌԴ դեսպանին
Հայաստանից դրամական փոխանցումների արտահոսքը կրկնակի ավելացել է
Հուլուսի Աքարն անդրադարձել է հայ-թուրքական հարաբերություններին
5 մլրդ 190 մլն դոլար․ Տրանսֆերտների այս ներհոսքն աննախադեպ է Հայաստանի համար

«Կառավարության անպատասխանատվության համար շահառուին առաջարկում են բանկ փոխել»

«Առաջին լրատվական»-ի զրուցակիցն է տնտեսագետ Մովսես Արիստակեսյանը

-Պարոն Արիստակեսյան, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարար Նարեկ Մկրտչյանը կառավարության նիստին ասաց, որ անկանխիկ գործարքների շարունակական աճ կա. միայն հոկտեմբերին 30 տոկոս աճ է գրանցվել։ Ինչպե՞ս եք գնահատում, օրենսդրական փոփոխությունն իր արդյունքը տվե՞ց:

Ես կարծում եմ, որ պետական պաշտոնյաները պետք է կարողանան մի թիվ ասել, և մի թվի շուրջ խոսել, սակայն տարբեր պաշտոնյաներ տարբեր թվեր են հրապարակում։  Օրինակ՝ Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարը ասաց, որ կենսաթոշակառուների հետվճարային ծրագրից օգտվել է ընդամենը 50.000 շահառու, այսինքն՝ երկրի 560.000 շահառուների ինը տոկոսը։ Եվ այդ ֆոնին 30 տոկոսի աճ նշելը, չեմ կարծում, որ հպարտանալու առիթ է։ Կառավարությունը ծրագիրը սկսելուց առաջ առևտրային բոլոր 17 բանկերի հետ պետք է կնքեր պայմանագիր, որ դա լիներ հավասար, ոչ խտրական։ Երբ բողոքում եմ, որ դա խտրական է, ԱԺ պատգամավորներից մեկն ինձ խորհուրդ է տալիս, որ բանկը փոխեմ։ Կառավարության անպատասխանատվության համար շահառուին առաջարկում են բանկ փոխել։

-Այսինքն՝ կարծում եք՝ ուճացվա՞ծ են ներկայացվում այս ցուցանիշները։

-Չեմ կարող ասել՝ ուռճացված են, թե ոչ։ Պարզապես ծրագիրը խախտում է Սահմանադրությունը, քանի որ խտրական է, և ընտրված բանկերով են իրականացնում: Այսինքն՝ Հայաստանի ոչ բոլոր քաղաքացիներն են կարողանում օգտվել դրանից, թեև պարոն վարչապետն ամեն օր հայտարարում է, թե թոշակառուների թոշակը բարձրացել է 10 տոկոսով։ Ստացվում է, որ այն թոշակառուները, որոնք իրենց ողջ թոշակի գումարը անկանխիկ են անում, զրկվում են այս ծրագրից, քանի որ այդ բանկերի հաճախորդ չեն։

-Ի՞նչ է սահմանափակ թվով բանկեր այս ծրագրին ընդգրկելը: Բանկե՞րն են հրաժարվում:

-Կարծում եմ՝ մյուս բանկերը չեն ողջունում կառավարության գործունեությունն այդ մասով և նրան գործընկեր չեն համարում, դրա համար էլ չեն միանում այդ ծրագրին:

Առհասարակ, պետք է նշել, որ կառավարության շատ ծրագրեր իրավիճակային են, ռազմավարական բնույթ չեն կրում։ Բերեմ մեկ օրինակ՝ Երևան քաղաքի զարգացման ծրագրով նախատեսված էր, որ 2023 թվականին պետք է սկսվի Մալաթիայում մետրոյի կառուցման աշխատանքները, ինչը էապես կթեթացներ ճանապարհային երթևեկության լուրջ հիմնախնդիրները։ Այնինչ, եղավ իրավիճակային լուծում:Հետևապես կրկին պնդում ենք, որ անհրաժեշտ է ծրագրով Քրիստափորի փողոցի մոտակայքում նախատեսված Երևանի մետրոպոլիտենի նոր կայարանի նախագծման ու կառուցման աշխատանքները փոխարինել Մալաթիա-Սեբաստիա համայնքում նոր կայարանի նախագծման ու կառուցման աշխատանքներով:

Ըստ իս՝ այդ կայարանի կառուցման նախաձեռնությունը նպատակ ունի բավարարելու որոշակի անձանց բիզնես շահերը և բոլորովին էլ չի նպաստելու քաղաքի բեռնաթափմանը: Ծրագրում նախանշված նպատակն այն է, որ Երևանում էլեկտրական հասարակական տրանսպորտի, էկոլոգիապես մաքուր, անվտանգ տրանսպորտային միջոցի մետրոպոլիտենի գոյություն ունեցող ցանցի զարգացման այլընտրանքային հնարավորություն, տրանսպորտային խնդիրների թեթևացում, ավտոմեքենաների կրճատում (շատ անհասկանալի հիմնավորում), մարդկային հոսքերի կառավարում, հասանելիության հեշտացում, մետրոյի զարգացում, շրջակա միջավայրի տնտեսական էֆեկտ և շահութաբերություն։ Կարելի է եզրակացնել, որ ինչպես Երևանի ալրաղացի մի բլոկի պատահական փլուզումը, այնպես էլ՝ «Սուրմալու» տոնավաճառի շենքի պատահական պայթեցումը այս ծրագրի իրականացման փուլային նախընթաց գործողություններն էին և իրապես սպասարկում են միմիայն Ծրագրի նպատակադրումներից սոսկ շրջակա միջավայրի տնտեսական էֆեկտի ստացմանն ու շահութաբերության բարձրացմանը, որի մենատերը հայտնի է հասարակությանը (մանավանդ որ Ծրագրում նշված է, որ այդ միջոցառման ֆինանսավորման աղբյուրներն են Երևանի մետրոպոլիտենը, ՀՀ պետական կառավարման մարմինները, մասնավոր ներդրողները): Դրանով պարզապես անտեսվում է Երևանի արժանապատիվ բազմահազար քաղաքացիների ազատ տեղաշարժի սահմանադրական իրավունքը:

Այս իշխանությունը իշխանության եկավ՝ քննադատելով Սաշիկի գծերը, բայց մինչև հիմա մեծ հաճույքով օգտվում է Սաշիկի գծերից, այսպես կոչված, ապօրինի կարմիր գծերից, որի համար ավելի քան 1,2 միլիարդ դրամ Երևանի բյուջե են գանձում, մինչդեռ դրանից ծախսվում է 431 միլիոնը, մինչդեռ այդ գումարները կարելի էր օգտագործել ստորգետնյա և վերգետնյա իրապես վճարովի ավտոկայանատեղիներ ստեղծելով և ոչ թե կարմիր գծեր ավելացնելոբ, ինչ էլ էապես կնպաստեն Երևան քաղաքում խցանումների վերացմանը։ Ավելին, այս կայանատեղիներում կայանելու համար իրավախախտում համարելով ավելի քան կես միլիարդ տուգանք են հավաքագրում բյուջե, որը ապօրինի և անօրինական է։ Վերջին հաշվով քաղաքացիները ընկնում են տարբեր քաշքշուկների մեջ, ընդհուպ մինչև ԴԱՀԿ։

 

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում