Thursday, 09 02 2023
01:00
Չարլզ 3-րդն ընդունել է Վլադիմիր Զելենսկիին
Հայաստանը Սիրիա է ուղարկել ավելի քան 30 տոննա օգնություն
Սեյրան Օհանյանն այլևս անձեռնմխելի չէ․ Փաշինյանը` ԱԺ-ում
Արցախի արտգործնախարար Սերգեյ Ղազարյանը ցավակցական նամակ է ուղարկել Հայաստանում Սիրիայի դեսպանին
«Առաջին» լրատվական-վերլուծական թողարկում
Լոռիում շմոլ գազից թունավորման դեպք է գրանցվել
Երևանցու տան խուզարկությամբ 164 փաթեթ մարիխուանա է հայտնաբերվել
Սամվել Ալեքսանյանի կինը ընտրվել է Հայ-ռուսական գործարար խորհրդի համանախագահ
Կարևոր է հալեպահայ համայնքի բոլոր կառույցների համատեղ աշխատանքը․ Սիրիայում ՀՀ դեսպան
Շարունակվում են բանակցությունները Ստեփանակերտ-Գորիս ճանապարհով անխոչընդոտ շարժը վերսկսելու վերաբերյալ. ՌԴ ՊՆ
22:45
ԵՄ-ն 6.5 մլն եվրոյի օգնություն կտրամադրի Թուրքիային ու Սիրիային
22:30
Հռոմի պապը կոչ է արել օգնություն ցուցաբերել Սիրիայում և Թուրքիայում երկրաշարժերից տուժածներին
Թուրքիա, Սիրիա. Ով է հաջորդը. Ինչպիսի սեյսմիկ ակտիվություն է Հայաստանում
22:07
Սիրիայում երկրաշարժի պատճառով շուրջ 300 հազար մարդ լքել են իրենց տները
Թուրքիայում, ՌԴ-ում ու Ադրբեջանում քանի անկայուն վիճակ է, պետք է շատ զգոն ու զգույշ լինել
21:50
Թուրքիայում և Սիրիայում երկրաշարժի հետևանքով զոհերի թիվը գերազանցել է 11 000-ը
Եթե Արցախը մնա առանց հայերի, ՌԴ ներկայությունը կհասնի նվազագույնի
Եղանակային պայմանները ՀՀ ավտոճանապարհներին։ Լարսը փակ է
21:30
ՌԴ շինարարության նախարարությունը պատրաստ է Թուրքիային և Սիրիային օգնել նաև երկրաշարժից հետո շենքերի վերականգնման հարցում
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալները Պարարվեստի պետական քոլեջի պատասխանատուների հետ քննարկել են մի շարք հարցեր
21:10
Աշխարհի դպրոցների գրեթե մեկ երրորդում հասանելի չէ անվտանգ խմելու ջուր. ՅՈՒՆԵՍԿՕ
Արմավիրի մարզում ապօրինի ընդերքօգտագործման դեպք է հայտնաբերվել
Ամբողջությամբ դադարեցվել են «Վաղարշ և որդիներ կոնցեռնի» աշխատանքները
Հայաստանի ֆինանսների նախարարն ու Ճապոնիայի դեսպանը քննարկել են մի շարք հարցեր
Հայաստանից Թուրքիա մեկնած հայ փրկարարները սկսել են իրենց աշխատանքները
Վարչապետ Փաշինյանն ընդունել է Խորվաթիայի արտաքին գործերի նախարարին
Թուրքիան պատրաստ չէր այս աղետին. Պոլսում տխուր պատկեր է
Խաղաղապահները 25 տոննա մարդասիրական օգնություն են տեղափոխել Ստեփանակերտ
ԵՄ դիտորդական առաքելության տեղակայումը հայ-ադրբեջանական սահմանին աշխարհաքաղաքական ենթատեքստ չունի․ վարչապետ
Վարչապետին են ներկայացրել Սփյուռքի գործերի գլխավոր հանձնակատարի գրասենյակի 2022թ. գործունեության հաշվետվությունը

«Զվարթնոցը» միշտ էլ այդ ներուժն ունեցել է. օդանավակայանն  ընդլայնելու մոտեցումը դրական է

Օդանավակայանների միջազգային խորհրդի եվրոպական տարածաշրջանի (ACI EUROPE) գլխավոր տնօրեն Օլիվյե Յանկովեցը Հայաստանի կառավարությանը հորդորել է հավանություն տալ Երևան-Զվարթնոց օդանավակայանի՝ նախատեսվող ընդլայնմանը։ Ըստ Յանկովեցի՝ օդանավակայանն այժմ զգալիորեն գերազանցել է իր նախահամաճարակային (2019թ.) ուղևորահոսքը և արագորեն հասնում է թողունակության սահմանաչափերին։

Յանկովեցը նշել է, որ կան ամուր հիմքերը, որոնք կնպաստեն առաջիկա տարիներին պահանջարկի հետագա աճին, այդ թվում՝ Հայաստանի մոտալուտ ընդգրկումը ԵՄ եվրոպական ընդհանուր ավիացիոն գոտում, որը երկիրը կբերի ամենամեծ ազատականացված բազմակողմ ավիացիոն շուկա:

«Հայկական ավիացիայի համար ժամանակն է առաջ շարժվել։ Երկրի օդային կապը հետագայում զարգացնելու և դիվերսիֆիկացնելու ներուժը կա: Բայց այս ներուժն իրացնելու համար ավելի շատ ենթակառուցվածքային կարողություններ են անհրաժեշտ, և դրա համար Երևան-Զվարթնոց օդանավակայանի ընդլայնում է պետք: 400 միլիոն եվրո պատրաստ է ներդրվել օդանավակայանի կարողությունները թե՛ ուղևորների, թե՛ բեռնափոխադրումների համար կրկնապատկելու համար։ Այս ծրագրի հետագա հետաձգումը միայն կդանդաղեցի երկրի ու տնտեսության զարգացումը»,-ընդգծել է Յանկովեցը։

Այս առնչությամբ Քաղավիացիայի գլխավոր վարչության նախկին պետ Շահեն Պետրոսյանը «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նշեց, որ շատ դրական է գնահատում հնարավոր ներդրումները. «Թող լինեն ներդրումներ, թող ընդլայնվի մեր օդանավակայանը: Եթե նման ներդրումներ են ուզում անել, ուրեմն որոշակի հիմնավորումներ ունեն, կա այդ ներուժը: Միշտ էլ այդ ներուժը եղել է, «Զվարթնոց» օդանավակայանը ընդամենը ներուժի 10 տոկոսն է օգտագործում: Ժամանակին ուղևորահոսքերը հիմիկվանից ավել էլ են եղել: Ուղևորահոսքերն աշխատեցնելու հնարավորություններ կան, ուղղակի թռիչքները պետք է ավելացնել»,-ասաց նա:

Շահեն Պետրոսյանն անդրադարձավ նաև դեպի «Զվարթնոց» թռիչքներին՝ նշելով. «Մեզ մոտ հիմնականում գիշերային թռիչքներ են լինում, ինչը շատ անհարմար է ուղևորներին համար: Այսինքն մեծ խցանումներ լինում են գիշերվա ժամերին, բոլոր օդանավերը համարյա նույն ժամին են գալիս, գիշերը ժամը 3-4-ի կողմերը:

Այստեղ խնդիրն այլ է, «Զվարթնոցը» դեռ չի միացել եվրոպական համակարգին, եվրոպական օդանավակայանները գիշերները չեն աշխատում, այնտեղ թռիչքները ժամը 6-ից մինչև 24-ն են: Ժամը 24-ից օդանավակայանները փակվում են, իսկ մեզ մոտ գիշերային թռիչքների սակագները շատ ավելի էժան են՝ թռիչք, վայրէջք, սպասարկում և այլն, դրա համար րանք նախընտրում են գիշերը թռչեն Երևան, իսկ առավոտյան արդեն վերադառնում են, երբ իրենց օդանավակայանները բացվում են: Դա իրենց համար լավ է, բայց մեր ուղևորներին համար այնքան էլ հարմար չէ:

Ինչ վերաբերում է ցերեկային թռիչքներին, դրանք հիմնականում նախկին Խորհրդային Միության երկրների, մասնավորապես, Ռուսաստանից եկող թռիչքներն են: Հիմա Ռուսաստանը պատժամիջոցների տակ է, ես չգիտեմ՝ որքանով են ավելացել կամ պակասել իրենց թռիչքները: Իրենք արդեն արևմտյան օդանավեր չունեն, չեն կարող օգտագործել, դրա համար «Սուխոյ սուպերջեթ»-ն են օգտագործում, որը, ես կարծում եմ՝ վտանգավոր է: Այդ օդանավերը դեռ միջազգային սերտիֆիկացիան չի անցել: Ես կարծում եմ, որ մեր ուղևորներին համար վտանգավոր է «Սուխոյ սուպերջեթ»-ով ուղևորվելը:

 

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում