Tuesday, 31 01 2023
Թյուրքալեզու պետությունների կազմակերպության դիտորդ Հունգարիան չի խոչընդոտել ԵՄ դիտորդներին
Հոսանքազրկումներ՝ հունվարի 31-ին
Թուրքիան կարող է գնել բրիտանական կործանիչներ, եթե ԱՄՆ-ից չստանա F-16-երը
Թուրքիայում ընդդիմադիր ուսանողները դատապարտվել են ընդհանուր 335 տարվա բանտարկության
«Ադրբեջանը չի պարտադրել սահմանափակումներ, միջանցքը գտնվում է ռուս խաղաղապահների վերահսկողության ներքո»․ Ադրբեջանի ներկայացուցիչ
00:00
ՄԱԿ-ի առաքելության ղեկավարը կարևորել է Լիբիայի հարևան երկրների դերը երկրում կայունության ապահովման գործում
Բրիտանական կազմակերպությունը 350 000 ֆունտ ստերլինգ է հատկացրել Լաչինի միջանցքի շրջափակումից տուժածներին
ՀՀ կադաստրի կոմիտեի ղեկավարը կմասնակցի «Եվրոգեոգրաֆիքս» կազմակերպության Գլխավոր ասամբլեային
Արգիշտի Ղազարյանը նշանակվել է Վարչական դատարանի նախագահ
«Առաջին» լրատվական-վերլուծական թողարկում
Լին Թրեյսին առաջին հանդիպումն է անցկացրել Ռուսաստանի ԱԳՆ-ում
Պարեկները հունվարի 23-ից 30-ը Երևանում հայտնաբերել են 4259, վեց մարզերում՝ 4248 խախտում
Եգիպտոսը կարող է խաղաղության աղավնու դեր ստանձնել Հայաստանի ու Ադրբեջանի միջև
Նիդերլանդների խորհրդարանի պատգամավորները մերժել են Ադրբեջանի ԱԳ փոխնախարարի հետ հանդիպումը
Ռուսական կործանիչները «կործանում» են իրանական շանսերը
Եղանակային պայմանները ՀՀ ավտոճանապարհներին. Լարսը բաց է
Երբևէ Իսրայելում հայերը նման հարձակման չէին ենթարկվել
Ադրբեջանի տիրապետության տակ անցած ԼՂ տարածքներում ներդրվել է 3.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար
Իրանի շուրջ կատարվողը ավելացնում է Հայաստանի անորոշություններն ու ռիսկերը
Ադրբեջանը կարող է Եվրոպային մեկ դար էներգիայով ապահովել. Իլհամ Ալիև
ՀՀ ազգային ժողովի որևէ խմբակցություն ՄԻՊ-ի թեկնածու չի առաջադրել
Իրանի ուղղությամբ հարվածներն ու իսրայելական հետքը․ խոցվել է 14 օբյեկտ
Ինչու է Մոսկվայում արգելվել «Նժդեհ» պարախմբի համերգը
Անդրադարձել են Հայաստանի ու Կատարի պետական կառավարման մարմինների միջև արդյունավետ փոխգործակցության մեխանիզմներին
21:00
Հայկական առաջին բլոկչեյնի՝ Fastex Chain-ի թեսթնետի մեկնարկը փետրվարի 1-ին
Ուժի մեջ է մտնում Հայաստանի և ԵՄ միջև Ընդհանուր ավիացիոն գոտու համաձայնագիրը
Իրանի խորհրդարանի նախագահը Բաքվին հորդորել է զերծ մնալ դեսպանատան վրա հարձակման հետ կապված էմոցիոնալ որոշումներից
ՀՀ ԱԽ քարտուղարը Նիդերլանդների վարչապետի խորհրդականին է ներկայացրել ԼՂ-ում ստեղծված հումանիտար ճգնաժամը
20:20
ԱՀԿ-ն 3 ամսով երկարաձգել է COVID-19-ի բռնկման պատճառով սահմանված արտակարգ դրության ռեժիմը
Մնացական Մարտիրոսյանը նշանակվել է Երևանի ընդհանուր իրավասության քրեական դատարանի նախագահ

Հայաստանի ԱԳՆ պատասխանը Ռուսաստանին. օպտիմալ տարբերակ

Հայաստանի արտգործնախարարությունը նախօրեին տեղեկացրեց, որ պատասխանել են ՌԴ դեսպանատան բողոքին և պատասխանն ուղարկել ՌԴ ԱԳՆ: Հայաստանի ԱԳՆ-ն հայտնել էր, որ կոռեկտ չի համարում հրապարակել պատասխանի բովանդակությունը, քանի որ խոսքը դիվանագիտական գրագրության մասին է: Այդ կերպ Երևանը փաստացի ակնարկում է ռուսական կողմի պահվածքի ոչ կոռեկտության մասին, քանի որ ՌԴ դեսպանատունը հանրայնացրել էր Հայաստանի ԱԳՆ ուղղված բողոքը: Այդուհանդերձ հետաքրքիր է, թե ի՞նչ է պատասխանել Երևանը: Ինչպես  հայտնի է, ռուսական կողմը բողոքել էր Սուրմալու տոնավաճառում ողբերգական պայթյունի առնչությամբ մամուլի հրապարակումներում ռուսական կառույցներին ուղղված մեղադրանքների առնչությամբ, Հայաստանի իշխանությունից ակնկալելով անգամ հրապարակային խոսքում հակազդում այդօրինակ մեղադրանքներին: Այդպիսի բողոքը կարող էր հիմնավոր լինել մի դեպքում, եթե ռուսական կողմը ունենար հստակ փաստական տվյալներ, որ այդօրինակ հրապարակումները արվել են Հայաստանի իշխանության, կամ իշխանությանը մոտ կանգնած և սերտ առնչվող անձանց պատվերով կամ մասնակցությամբ: Հակառակ պարագայում, միանգամայն տրամաբանական կլիներ հերքումը և այդօրինակ մեղադրանքների դատապարտումը, բայց անտրամաբանական և մեղմ ասած ոչ կոռեկտ, իսկ պարզ ասած ներքին գործի միջամտություն է Հայաստանի իշխանությունից՝ այդ ամենին հակազդելու ակնկալիքը:

Հետևաբար հարց է առաջանում, թե ինչ գրագրություն է առկա Երևանի պատասխանում, որովհետև, եթե ռուսական կողմը ունեցել է ապացույցներ, որ այդօրինակ մեղադրանքների հետևում կան նաև քաղաքական ղեկավարությանը սերտ առնչություն ունեցող, կամ գործադիր կառույցներին առնչվող անձինք, ապա այստեղ գործ  ունենք լրջագույն վրիպումի կամ բացի հետ: Այո, այսպես ասած դասական իմաստով միշտ էլ հնարավոր է ասել՝ մեր գործն է, մեր պետությունը և այստեղ կառավարման կառույցի կամ մեծամասնության առնչվելը որևէ կերպ չի պարտավորեցնում ազատ կարծիքի կամ խոսքի սահմանափակում: Սակայն, ի վերջո չպետք է մոռանալ, թե ում հետ գործ ունենք, և հետևաբար չպետք է տալ առիթներ, եթե մեր ներուժը բավարար չէ «դասական պատասխանի»  համար: Իսկ ներուժը բավարար չէ, անկասկած, մի շարք թե օբյեկտիվ և թե սուբյեկտիվ հանգամանքների բերումով: Ներուժի խնդիրը առավել քան սրվել է պատերազմի և դրա հետևանքի, ու նաև այսօր ուկրաինական պատերազմի և դրա աշխարհաքաղաքական հետևանքի պատճառով:

Առկա իրավիճակում Հայաստանի համար չափազանց կարևոր է դարձել արտաքին քաղաքական ճկունությունը և թեկուզ հարաբերական, բայց որոշակի բալանսավորվածության ապահովումը Ուկրաինայում դե ֆակտո պատերազի մեջ գտնվող Արևմուտքի և Ռուսաստանի միջև: Այդ բալանսավորումը էապես անհրաժեշտ է Հայաստանին հենց նաև իր ազատ, բաց հասարակություն կառուցելու ճանապարհը ՌԴ մեծապետական հավակնության ռիսկերից հնարավորինս զերծ պահելու համար: Հետևաբար, Հայաստանի կառավարման համակարգի ցանկացած օղակում պահանջվում է զգուշություն և նրբանկատություն, ավելորդ կոնֆլիկտներ չառաջացնելու և սուր անկյուններ թույլ չտալու համար, որպեսզի Հայաստանի եղած ներուժը բավականացնի առանց այդ էլ առկա բարդ հարցերը լուծելու և կարևոր բալանսը անհրաժեշտ նվազագույնի վրա պահելու համար: Այդ իմաստով նաև թերևս հատկանշական է, որ Հայաստանի արտգործնախարարությունը զերծ է մնում խնդրի հետագա հանրային գեներացիայից, եթե անգամ գործ ունենք իրավիճակի հետ, երբ Ռուսաստանի բողոքը եղել է բացարձակ անհիմն: Երևանը նախընտրում է գնալ ավելորդ աղմուկ, հետևաբար նաև այդ աղմուկի վրա մանիպուլյատիվ խաղեր կառուցելու հնարավորություն չտալու տարբերակով, հատկապես, երբ այսօր լրջագույն հարցեր կան արտաքին քաղաքական և անվտանգության կարևորագույն ուղղություններում: Իհարկե սա ինքնին չի բացառելու թեմայի շուրջ նենգափոխումների և տեղեկատվա-քարոզչական մանիպուլյացիաների, և հանրային տարբեր շրջանակների՝ կամա, թե ակամա դրանց տրվելու ռիսկը: Ընդ որում, դա էլ կլինի թերևս որոշակի իրողությունների ինդիկատոր, թե հանրային խմբերի, թե ընդհուպ Ռուսաստանի պահվածքի ու մտադրությունների առնչությամբ:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում