Thursday, 25 04 2024
Ալիեւը փրկե՞լ է Աղալարովներին Պուտինից. ի՞նչ գնով
Թուրքիայի ԱԳՆ-ն մեղադրել է միջազգային հանրությանը ցեղասպանության հարցում կողմնակալ լինելու մեջ
Ոստիկանության օրինական պահանջը չկատարելու համար բերման է ենթարկվել 96 ցուցարար
ՀՀ ՄԻՊ-ն անդրադարձել է սահմանամերձ բնակավայրերի բնակիչների պաշտպանությանը
00:15
Վիեննայում տեղի է ունեցել հիշատակի միջոցառում
00:00
ՄԻԵԴ-ը և ՄԱԿ-ը երբևէ չեն վճռել, որ Հայաստանն օկուպացրել է Լեռնային Ղարաբաղը․ Եղիշե Կիրակոսյանը հակադարձել է Ադրբեջանի ներկայացուցչին
23:45
Չիլիի Պատգամավորների պալատը ապրիլի 24-ը հայտարարել է Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակի ազգային օր
23:30
ԱՄՆ սենատորի կարծիքով՝ «Այլևս երբեք»-ը պարզապես դատարկ խոսքեր չեն կարող լինել
ՀԱՊԿ-ը անցել է անթաքույց սպառնալիքների
Գերեզմանատան մոտ պայթյուն է տեղի ունեցել․ փրկարարները պայթյունի վայրից հայտնաբերել են տղամարդու դի
Ինքնասպանություն գործած նորատուսցու որդուն սպանել էին 2019թ.
«Հայրենասե՞ր», թե՞ «խուլիգան». Տավուշում թեժ է եղել
ՄԱԿ-ի բանաձևերում ՀՀ-ն չի ճանաչվել օկուպանտ. Ադրբեջանը կեղծում է. Եղիշե Կիրակոսյան
Ինչպես խուսափել ցեղասպանության ռիսկից. կես-ճշմարտություններ՝ վարչապետի ուղերձում
Ինքնասպանություն գործած տղամարդը նախկինում ձերբակալվել է զոքանչին ծանր վնասվածք պատճառելու համար
Ռուսաստանը ապրում է անցյալի պատրանքների աշխարհում, Հայաստանը՝ չունի սեփական աշխարհի տեսլական
Արևմտյան Հայաստանից՝ Տավուշ. 109 տարի անց
Ադրբեջանի թուրքական ինքնությունը Միացյալ Նահանգներին մարտահրավե՞ր է
Ցեղասպանությունը փաստ է, բայց ոչ արգելք՝ հայ-թուրքական նոր հարաբերություւներում
Ադրբեջանի իրականացրածը էթնիկ զտում է և ցեղասպանության փորձ
Եվրոպական գերտերությունները անհամաձայնեցված միջամտություններով ուղղակի վտանգ ստեղծեցին հայ ժողովրդի ֆիզիկական գոյության համար
Բերման է ենթարկվել 13 քաղաքացի․ ՀՀ ՆԳՆ
21:30
«Կանադայում ապրիլը համարվում է Ցեղասպանության դատապարտման ամիս»․ Թրյուդո
21:20
Ֆրանսիական ինքնաթիռը հարկադիր վայրէջք է կատարել Բաքվի օդանավակայանում
21:10
Բայդենն ստորագրել է Ուկրաինային 61 միլիարդ դոլարի օժանդակության նախագիծը
Հայ-ադրբեջանական նոր «գիծ». ի՞նչ կապ ունի Բրիտանիան
Թուրքիան այլևս առևտուր չի անում Իսրայելի հետ. Էրդողան
20:40
Հայոց ցեղասպանության ճանաչումը և ղարաբաղյան հակամարտությունը միմյանց բացառող իրադարձություններ չեն․ The Boston Globe
20:20
Բրյուսելում հարգել են Հայոց Ցեղասպանության զոհերի հիշատակը
20:10
Շվեդիայի խորհրդարանի Շվեդիա-Հայաստան բարեկամության խումբը հայտարարություն է տարածել Հայոց ցեղասպանության տարելիցի առիթով

Հնարավոր է՝ տաքսիները թանկանան

ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը շրջանառության մեջ է դրել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխությունների նախագիծ, համաձայն որի էլեկտրոնային հարթակով ուղևորափոխադրման ծառայությունների համար յուրաքանչյուր փոխադրման դեպքում կսահմանվի պետական տուրք։ Այս մասին «Առաջին լրատվական»-ը խոսել է Սպառողների խորհրդատվության կենտրոն» ՀԿ նախագահ Կարեն Չիլինգարյանի հետ, որի փոխանցմամբ՝ ծրագրի առաջնային թերությունն այն է, որ տաքսիների կողմից ուղևորափոխադրման դիմաց որպես պետտուրք գանձվելիք բազային գնի 10 տոկոսը շատ է, առանց այդ էլ էլեկտրոնային հարթակով աշխատող տաքսի ծառայությունների սակագները թանկացել են, հետևաբար օրենսդրական նախագծի ընդունումից հետո կարող է սակագինը կրկին բարձրանալ։ Վերջին շրջանում տաքսի ծառայությունների սակագների թանկացումը հարուցել է բնակչության արդարացի դժգոհությունը, մինչդեռ դրանք նախկինում համեմատաբար մատչելի էին։ Չիլինգարյանի խոսքով՝ ծրագրում առկա են մի շարք մեծ խնդիրներ, հավանականություն կա, որ այն ծառայությունները, որոնք վերոհիշյալ կերպով են մատուցվում՝ կնկատվի սպասարկման գնի բարձրացնում, առանց այն էլ եղած բարձրացմանը։

Մի շրջան եկավ, երբ ոլորտի սպասարկման գները կտրուկ իջան, որի հետևանքով մի շարք նման կազմակերպություններ փակվեցին, սակայն արդեն իսկ, երբ մեծամասամբ շուկան գրավված է, սկսել են կտրուկ գները բարձրացնել, որը, ինչպես նշեցինք, առաջացրել  է բնակչության մոտ դժոգոհության մեծ ալիք։ Սրանից հետևելով կարելի է կանխատեսել նաև այն, որ առկա բարձր գներն այս տեմպերով ավելի կաճեն։ Հնարավոր է անցում կատարվի անհատական սպասարկման ծառայություններին, այսինքն՝ չլիցենզավորված տաքսի ծառայությունների, ինչպիսիք, որ հիմա էլ կան։ Այս տեմպերով կավելանան մասնավոր տաքսի ծառայություններ, որոնց թիվը հիմա էլ քիչ չէ։

Չիլինգարյանի դիտարկմամբ՝ տասը տոկոս պետտուրքն իրոք շատ է, եթե լիներ գոնե երեք տոկոս՝ ավելի  նպատակահարմար կլիներ։ Պետք է վերահսկվեր ոլորտը՝ հասկանալու համար, թե որքան ֆինանս է մտնում ու դուրս գալիս ծառայության բյուջե։ Ցանկացած դեպքում, նման տոկոսային բարձրացման հետևանքով տուժում է սպառողը։

 

 

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում