Գիտությանը զուգահեռ ստեղծվում են նոր նախագծեր, մոտիվացված ու առաջադեպ երիտասարդները անդադար գեներացնում են նոր գաղափարներ, ապա դրանց իրագործման համար դռնեդուռ ընկնում ու ֆինանսներ հայթայթում։ «Առաջին լրատվական»-ի զրուցակը Հայաստանում թվային մարքեթինգի եզակի մասնագետներից է, որը հաստատ շատերից լավ գիտի, թե որտեղ, երբ ու ինչ տեսքով, ինչ բովանդակությամբ ու ինչ ձևաչափով է պետք առաջխաղացնել գաղափարը՝ այն հաջողելու համար։ Վերջինս Գիտուժ նախաձեռնության անդամ, The crowdfunding formula ընկերության համահիմնադիր, Նարեկ Վարդանյանն է: