Saturday, 24 09 2022
Իրանը պատրաստ է խորհրդակցություններ անցկացնել ՀՀ-ի և Ադրբեջանի հետ տարաձայնությունները խաղաղ ճանապարհով լուծելու համար. Իրանի ԱԳՆ
«Ռոսէներգոատոմը» նախատեսում է Հայաստանում տվյալների մշակման կենտրոն կառուցել
19:00
Հայաստանի հավաքականը խայտառակ պարտություն կրեց Ուկրաինայից
Լարսի անցակետում թեթև մարդատար մեքենաների խցանումներ են առաջացել
ԿԽՄԿ ներկայացուցիչներն այցելել են Ադրբեջանում պահվող հայ գերիներին
Սահմանապահ Արենիում երեխաները թշնամուց չեն վախենում, երազանք ունեն՝ դառնալ երգչուհի, ֆուտբոլիստ․․․
10 տարվա ազատազրկում՝ դասալքության և դիտավորյալ գերի ընկնելու համար
 ԼՂ բնակչության ինքնորոշման համար այժմ հնարավորություն չկա, ՄԱԿ-ի ամբիոնից դրա մասին խոսելը հավելյալ լարվածություն կհաղորդեր
Թուրքիան կարող է դիտարկել ռուսական Սու-35 կործանիչներ գնելու հնարավորությունը
Ազգադավություն կլինի, եթե մենք Հայաստան եկած ռուսների նկատմամբ վատ տրամադրվենք
17:30
Իրանում մեկ օրում հայտնաբերվել է կորոնավիրուսի 397 նոր դեպք, մահացել է 15 քաղաքացի
17:15
Իրանը հայտարարել է, որ քայլեր կձեռնարկի Կիևի՝ դիվանագիտական ներկայացուցչության մակարդակը իջեցնելու որոշումից հետո
Սահմանին՝ 1600մ. բարձրության վրա. Խաչիկում խաղաղություն են ուզում, բայց ոչ տարածքների հաշվին
Անհասցե արձագանքները պարարտ հող են նախապատրաստում ադրբեջանական նոր ագրեսիաների համար. Արարատ Միրզոյան
16:30
Ֆրանսիայում փրկել են նավով Մեծ Բրիտանիա հասնել ցանկացող 65 միգրանտի
Վայոց ձորի մարզպետը ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակի ներկայացուցիչներին է ներկայացրել Ջերմուկի ենթակառուցվածքների և բնակչության կրած վնասները
16:00
Ռումինիայի նախագահը վստահեցրել է, որ ՆԱՏՕ-ն չի պատրաստվում պատերազմել ՌԴ-ի հետ
Վանաձորի նախկին ղեկավար Սամվել Դարբինյանի կողմից ապօրինի օտարված հողամասի նկատմամբ կիրառվել է արգելանք
Ալեն Սիմոնյանի ուղերձը ՍԴՀԿ 135-ամյակի կապակցությամբ
15:15
Միշելն աջակցել է ռուսաստանցիներին մարդասիրական վիզաների տրամադրմանը
Նախագահ Վահագն Խաչատուրյանի ուղերձը ՍԴՀԿ 135-ամյակի կապակցությամբ
14:45
ԶԼՄ-ներ. Չինաստանում զանգվածային հեղաշրջում է տեղի ունեցել
Հեղուկ գազի գինը – Սեպտեմբեր 24, 2022
Ինչու սեփական ուժերին ապավինելն ու համախմբումն այլընտրանք չունեն
Արենիում հանգիստ է, մարդիկ են անհանգիստ՝ աշխարհը պետք է կանգնեցնի ագրեսորին
Լուրերը, թե Արցախից ջոկատներ են ժամանել Ջերմուկ սահմանների պաշտպանությանն աջակցելու համար, սուտ է
Մարդիկ եկել են Ղրիմ աշխատելու, ոչ թե պատերազմ գնալու. հայ համայնքում ոչ ոք չի ուզում ծառայել, բայց տարբերակ չունեն
Մոսկվայում մեկ օրում հոսպիտալացվել է COVID-19-ով 247 հիվանդ
ՍԴՀԿ-ն մշտապես կարևոր դերակատարում է ունեցել համահայկական նշանակության գործընթացներում. ՀՀ վարչապետի ուղերձը
13:10
Ուկրաինան ոտքի կանգնեց Ռուսաստանի լայնամասշտաբ հարձակումից հետո. Զելենսկի

Եթե նախկինում սպասում էին 20-25 օր, հիմա՝ 3-4 օր․ Վրաստանում Հայաստանի հյուպատոսը՝ Վերին Լարսում տիրող իրավիճակի մասին

Եթե համեմատենք իրավիճակը, ասենք, մեկ ամիս առաջվա հետ, ապա հիմա իրավիճակը շատ լավ է, խնդիրները շատ ավելի քիչ են: Այս մասին «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նշեց  Վրաստանում Հայաստանի հյուպատոս Արեն Առաքելյանը՝ անդրադառնալով Վերին Լարսում ստեղծված իրավիճակին և հայկական բեռնատարների շարժին դեպի Ռուսաստան:

«Այն ժամանակ պահ է եղել, որ ունեցել ենք 1000-1200 ավտմեքենա՝ Թվիլիսին շրջանցող ճանապարհին: Այժմ խնդիրը մասամբ, ըստ էության, լուծված է, գյուղմթերքը հերթ չի կանգնում Թբիլիսին շրջանցող ճանապարհին և առաջ է շարժվում: Այդ շրջանցող ճանապարհին մենք ունենք մոտ 60 բեռնատար ավտոմեքենա, որոնց մոտ 30 տոկոսը հայկական բեռնատարներ են: Բայց այդ բեռնատարները, որ կանգնեցված են այդտեղ, անցնում են 2-3 օրվա ընթացքում և դրանք արագ փչացող ապրանքներ չեն: Իսկ միրգ-բանջարեղենով բեռնված ավտոմեքենաներն անցնում են Թբիլիսին և կանգնում են դեպի Լարս տանող գծի վրա»,-ասաց նա:

Առաքելյանն ընդգծեց, որ եթե նախկինում մեր բեռնատարները Լարսով անցնելու համար սպասում էին մոտ 20-25 օր, այս պահին մանավանդ միրգ-բանջարեղենով բեռնված մեքենաները Վրաստանում սպասում են առավելագույնը 3-4 օր. «Սա միտում ունի շարունակվելու, որովհետև ռուսական կողմում գիտենք, որ ավելացվել է ավտոմեքենաների համար առանձին կանգառ, որն էլ ավելի է մեծացրել սահմանի թողունակությունը: Նաև ռուսական կողմը սահմանի թողունակության նոր կետեր բացելու հետ կապված աշխատանքներ է տանում, դա ևս նպաստելու է, որ հերթերը նվազեն, այսինքն ավելի շատ բեռնատարներ կարողանան անցնել»,-ասաց նա:

Հարցին, թե ավելի շատ հերթերի առկայությունը պայմանավորված է վրացակա՞ն, թե՞ ռուսական կողմի գործունեությամբ, հյուպատոսը պատասխանեց. «Վրաստանում Ռուսաստանից եկող բեռնատարների հերթեր չկան: Այսինքն այստեղ որևէ խոչընդոտ չկա: Իսկ դեպի Ռուսաստան տանող ճանապարհին, իհարկե, կան հերթեր ու դա կապված է սահմանի թողնունակության հետ: Որովհետև վրացական կողմը հիմնականում ձևակերպում է տարանցումը, որը տևում է 5-10 րոպե: Իհարկե, եթե ռուսական կողմը կարողանա ավելի շատ մեքենա ընդունել, ավելի շատ էստեղից բաց կթողնեն: Հիմա մենք տեսնում ենք, որ լրացուցիչ կանգառ ավելացնելու պարագայում, եթե նախկինում օրվա կտրվածքով ունենում էինք դեպի ՌԴ անցնող 270-350 բեռնատար, վերջին մի քանի օրերին ունենք 470-550 մեքենա:

Դա նաև լավատեսություն է ներշնչում, որ հերթերը շուտով կվերանան և վրացական կողմի հետ մեր հաշվարկներում էլ մոտավորապես հունիսի 26-27-ին, նույնիսկ Թբիլիսին շրջանցող ճանապարհին կուտակումներ չպետք է ունենանք»:

Ինչ վերաբերում է լաստանավով փոխադրումների հնարավորությանը, Արեն Առաքելյանը նկատեց, որ դա, իհարկե, կթեթևացներ վիճակը ցամաքային սահմանին. «Դա շատ կարևոր քայլ կլինի մեր բեռնափոխադրումները դիվերսիֆիկացնելու առումով: Սակայն, ինչպես գիտեք, այս պահին լաստանավը չի գործում: Երեկ կառավարության նիստում Էկոնոմիկայի նախարար Վահան Քերոբյանը ևս այդ մասին հայտարարեց, որ դեռ ձգձգվում է, իսկ գործարկումը իհարկե, շատ կարևոր դեր կունենա: Հատկապես մեծ կուտակումների, բնական աղետների ժամանակ մենք արդեն այլտընտրանքային տարբերակ կունենանք բեռները փոխադրելու: Մենք հույս ունենք, որ հնարավորինս շուտ կգործարկվի լաստանավը»,-ընդծեց նա:

Անդրադառնալով նրան, որ Վրաստանը բարձրացրել է իր տարածքով անցնող բեռնատարների համար վճարի չափը, Արեն Առաքելյանն ասաց, որ Վրաստանի կառավարությունը պաշտոնական բացատրություն չի տվել դրան. «Կարելի է տարբեր պատճառներ նշել՝ գնաճ, ճանապարհների վերանորոգման ծախսեր և այլն, բայց այդ ամենը պաշտոնական տեղեկատվություն չէ, ուստի այս պահին ես չեմ կարող նշել հստակ պաշտոնական պատճառները»:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում