Եթե համեմատենք իրավիճակը, ասենք, մեկ ամիս առաջվա հետ, ապա հիմա իրավիճակը շատ լավ է, խնդիրները շատ ավելի քիչ են: Այս մասին «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նշեց Վրաստանում Հայաստանի հյուպատոս Արեն Առաքելյանը՝ անդրադառնալով Վերին Լարսում ստեղծված իրավիճակին և հայկական բեռնատարների շարժին դեպի Ռուսաստան:
«Այն ժամանակ պահ է եղել, որ ունեցել ենք 1000-1200 ավտմեքենա՝ Թվիլիսին շրջանցող ճանապարհին: Այժմ խնդիրը մասամբ, ըստ էության, լուծված է, գյուղմթերքը հերթ չի կանգնում Թբիլիսին շրջանցող ճանապարհին և առաջ է շարժվում: Այդ շրջանցող ճանապարհին մենք ունենք մոտ 60 բեռնատար ավտոմեքենա, որոնց մոտ 30 տոկոսը հայկական բեռնատարներ են: Բայց այդ բեռնատարները, որ կանգնեցված են այդտեղ, անցնում են 2-3 օրվա ընթացքում և դրանք արագ փչացող ապրանքներ չեն: Իսկ միրգ-բանջարեղենով բեռնված ավտոմեքենաներն անցնում են Թբիլիսին և կանգնում են դեպի Լարս տանող գծի վրա»,-ասաց նա:
Առաքելյանն ընդգծեց, որ եթե նախկինում մեր բեռնատարները Լարսով անցնելու համար սպասում էին մոտ 20-25 օր, այս պահին մանավանդ միրգ-բանջարեղենով բեռնված մեքենաները Վրաստանում սպասում են առավելագույնը 3-4 օր. «Սա միտում ունի շարունակվելու, որովհետև ռուսական կողմում գիտենք, որ ավելացվել է ավտոմեքենաների համար առանձին կանգառ, որն էլ ավելի է մեծացրել սահմանի թողունակությունը: Նաև ռուսական կողմը սահմանի թողունակության նոր կետեր բացելու հետ կապված աշխատանքներ է տանում, դա ևս նպաստելու է, որ հերթերը նվազեն, այսինքն ավելի շատ բեռնատարներ կարողանան անցնել»,-ասաց նա:
Հարցին, թե ավելի շատ հերթերի առկայությունը պայմանավորված է վրացակա՞ն, թե՞ ռուսական կողմի գործունեությամբ, հյուպատոսը պատասխանեց. «Վրաստանում Ռուսաստանից եկող բեռնատարների հերթեր չկան: Այսինքն այստեղ որևէ խոչընդոտ չկա: Իսկ դեպի Ռուսաստան տանող ճանապարհին, իհարկե, կան հերթեր ու դա կապված է սահմանի թողնունակության հետ: Որովհետև վրացական կողմը հիմնականում ձևակերպում է տարանցումը, որը տևում է 5-10 րոպե: Իհարկե, եթե ռուսական կողմը կարողանա ավելի շատ մեքենա ընդունել, ավելի շատ էստեղից բաց կթողնեն: Հիմա մենք տեսնում ենք, որ լրացուցիչ կանգառ ավելացնելու պարագայում, եթե նախկինում օրվա կտրվածքով ունենում էինք դեպի ՌԴ անցնող 270-350 բեռնատար, վերջին մի քանի օրերին ունենք 470-550 մեքենա:
Դա նաև լավատեսություն է ներշնչում, որ հերթերը շուտով կվերանան և վրացական կողմի հետ մեր հաշվարկներում էլ մոտավորապես հունիսի 26-27-ին, նույնիսկ Թբիլիսին շրջանցող ճանապարհին կուտակումներ չպետք է ունենանք»:
Ինչ վերաբերում է լաստանավով փոխադրումների հնարավորությանը, Արեն Առաքելյանը նկատեց, որ դա, իհարկե, կթեթևացներ վիճակը ցամաքային սահմանին. «Դա շատ կարևոր քայլ կլինի մեր բեռնափոխադրումները դիվերսիֆիկացնելու առումով: Սակայն, ինչպես գիտեք, այս պահին լաստանավը չի գործում: Երեկ կառավարության նիստում Էկոնոմիկայի նախարար Վահան Քերոբյանը ևս այդ մասին հայտարարեց, որ դեռ ձգձգվում է, իսկ գործարկումը իհարկե, շատ կարևոր դեր կունենա: Հատկապես մեծ կուտակումների, բնական աղետների ժամանակ մենք արդեն այլտընտրանքային տարբերակ կունենանք բեռները փոխադրելու: Մենք հույս ունենք, որ հնարավորինս շուտ կգործարկվի լաստանավը»,-ընդծեց նա:
Անդրադառնալով նրան, որ Վրաստանը բարձրացրել է իր տարածքով անցնող բեռնատարների համար վճարի չափը, Արեն Առաքելյանն ասաց, որ Վրաստանի կառավարությունը պաշտոնական բացատրություն չի տվել դրան. «Կարելի է տարբեր պատճառներ նշել՝ գնաճ, ճանապարհների վերանորոգման ծախսեր և այլն, բայց այդ ամենը պաշտոնական տեղեկատվություն չէ, ուստի այս պահին ես չեմ կարող նշել հստակ պաշտոնական պատճառները»: