Tuesday, 16 04 2024
Սինջարում եզդիների նահատակությունը Հայոց ցեղասպանության կրկնությունն է՝ մեկ դար տարբերությամբ․ Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպան
Ինչու՞ Ստեփանակերտը չպատասխանեց
Նիկոլ Փաշինյանը շնորհավորական ուղերձ է հղել Իսլանդիայի վարչապետին
Ընդդեմ Ադրբեջանի հայցը ընթանում է հօգուտ Հայաստանի
Գուցե աղմկահարույց էին քանդման աշխատանքները, զավթված կանաչ տարածքները մեկի ամառանոցը չի կարող լինել
«Կոնսերվատորիայի տեղափոխումը չի նշանակում փակել», «Մեզ ուղիղ չվերաբերող հարց է,ԿԳՄՍՆ-ի հետ քննարկեք»
Եղել է և՛ հարցաքննություն, և՛ առերեսում. Հակոբ Ասլանյանը՝ իրեն առնչվող միջադեպի մասին
Ալիևը բացեց «Ռազմավարի պուրակը», «Հա՛յ, մեռնելու ես» բառերը նորմա՞լ են ՄԱԿ-ի դատարանի համար
625 հարկ վճարողի մոտ արձանագրվել է ՀԴՄ կիրառման կանոնների խախտում
Ղազախստանը թուրք-ադրբեջանական շահերի դեմ երբեք չի գնացել. չի կարող լինել անաչառ միջնորդ
Փրկարարները հայտնաբերել են ՀՀ Կարմիր գրքում գրանցված վիրավոր լորաճուռակ
Հարգելի՛ Մարիա բաջի, տես ԱՄՆ-ն ինչպես է կանգնել իր դաշնակցի կողքին․ մեզ նրա պես դաշնակից է պետք
Քննության ընթացքին հետևել է Սուրեն Պապիկյանը
Թբիլիսիում ծավալվող թեժ իրադարձությունները ունեն տարածաշրջանային ընդգրկում․ հայացք Երևանից
Ուղիղ․ ՀՀ-ում Իրանի դեսպանի ասուլիսը
ՊՆ պաշտոնյան մեղադրվում է մի շարք զորակոչիկների օգտին ապօրինի գործողություններ կատարելու համար 125.000 ԱՄՆ դոլար կաշառք ստանալու մեջ
15:20
ԱՄՆ-ն Իսրայելին ծանուցել է, որ չի մասնակցելու Իրանի դեմ հնարավոր գործողություններին. ABC
Թուրքիան բանակցություններ է վարում ՀԱՄԱՍ-ի հետ
Հայաստանում ԵՄ առաքելության ձեւաչափը փոխվու՞մ է
14:45
«Եվրոպայի շուկան Չինաստանի ավտոմեքենաների հետ պետք է պատրաստ լինի արդար մրցակցության». Շոլց
14:30
Նավթի գներն աճել են- 15-04-24
14:15
Թեհրանում Իտալիայի հյուպատոսությունը ժամանակավոր փակ կլինի
Փորձ է արվում քննարկումից դուրս թողնել էթնիկ հայերի ազատազրկման, անհետացման և բռնագաղթման փաստերը
Ադրբեջանում երեխաներին սովորեցնում են սպանել, վերացնել հայերին, դա Բաքվի ցինիկ ռազմավարությունն է
Հայատյացությունը Ադրբեջանի պետական քաղաքականությունն է. Ալիևը վերջնականապես ջնջում Է հայի հետքը
Եզդիները պայքարեցին Արցախի համար. Ցեղասպանությունը չստորադասեք այժմեական կոնյուկտուրային նպատակներին
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Լուրերի օրվա թողարկում 14։00
13:45
«Մենք այլընտրանք չունենք». Գալանտը՝ Օսթինին
13:30
ԱՄՆ-ն այն կարծիքին է, որ Իսրայելի պատասխանն Իրանի հարվածներին կլինի սահմանափակ․ NBC News

Անկանխիկի դեպքում միջնորդավճարները շատ չեն ազդի ավտոմեքենաների գնի վրա, բայց դրամի արժևորումը կրճատել է ներկրողների եկամուտը

Հուլիսի 1-ից ուժի մեջ են մտնում կանխիկի կրճատման վերաբերյալ կարգավորումները, ըստ որի՝ անկանխիկ պետք է տեղի ունենան բոլոր գործարքները, մասնավորապես անշարժ գույք և ավտոմեքենա ձեռք բերելու դեպքում: Մեքենաների առք ու վաճառքով զբաղվողները նշում են, որ սա բարդություններ է ստեղծում իրենց աշխատանքում։

«Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում «Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահ Տիգրան Քեյանը նշեց, որ նոր կարգավորումները կարող են խնդիրներ ստեղծել այն մարդկանց համար, որոնք ավտոմեքենաների բիզնեսով են զբաղվում. «Իրենք պետք է երևի ինչ-որ մեխանիզմ մշակեն, որ այդ գումարները մուտք անեն իրենց հաշվին և գործարքները կատարեն: Այդտեղ խնդիրներ կարող են լինել կանխիկացման միջնորդավճարների, կուրսի տատանումների հետ կապված: Պետք է օրենսդիրը այնպիսի պայմաններ ստեղծի, որ մարդիկ լրացուցիչ խնդիրների առջև չկանգնեն: Այդ մասով ոչ մի լուծում չկա:

Նրանք պետք է բանկային հաշիվներ բացեն, որ գումարները նստեն այդ հաշվին, հետո պետք է կանխիկացնեն, փոխարժեքներ ֆիքսեն և այդ գործընթացում մարդիկ կարող են կորուստներ ունենալ: Այս փոփոխությունը լուրջ խնդիրներ է առաջացնելու: Թե գործնականում կիրառվելիս ինչ խնդիրներ ի հայտ կգան և այդ խնդիրները ոնց կլուծեն, հիմա չեմ կարող ասել»,-ասաց նա:

Քեյանը նաև հավելեց, որ չի կարծում, որ այս փոփոխությունների պատճառով մարդիկ Հայաստանից ավտոմեքենա չեն գնի, գնան, Վրաստանից գնեն:
Նույն խնդրի առնչությամբ տնտեսագետ Կարեն Սարգսյանն «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նշեց այս փոփոխությունների դեպքում միակ խնդիրը միջնորդավճարն է. «Քանի որ գործարքների մեծ ծավալ է առաջանում, փաստացի տոկոսադրույքները կարելի է նվազեցնել, որպեսզի շատ քաղաքացիների ու կազմակերպությունների վրա այդ գումարները շոշափելի չլինեն: Բայց չեմ կարծում, միջնորդավճարը մեծ չափով գնի վրա ազդի: Այստեղ ավելի շատ խնդիրը փոխարժեքների տատանումների հարցն է: Օրինակ, Վրաստանում իրենց ազգային արժույթը դոլարի նկատմամբ ավելի արժեզրկված է, հետևաբար, Վրաստանից մեքենա գնելը միգուցե ավելի ձեռնտու է: Անկանխիկի դեպքում նաև պետք է գնալ բանկ, հաշիվ բացել, փոխանցում անել, մուտք անել: Բայց կարծում եմ՝ սա էականորեն չի ազդի գնի վրա: Այսինքն եթե մարդը մտավախություն չունի, որ իրեն կարող են, ասենք, հարցնել՝ քեզ որտեղից այսքան փող, եթե դու ցույց ես տալիս ասենք, 70 հազար դրամ աշխատավարձ, բայց 10 մլն-անոց ավտոմեքենա ես գնում կամ վաճառում, ապա խնդիր չկա: Բայց հենց այդպիսի խնդիրների կարգավորման համար է այս համակարգը ներդրվում, որ ստվերային եկամուտները բերվեն օրինական դաշտ:

Այդ միջնորդավճարները չնչին գումարներ են: Այո, եթե մեկ ամսում մի քանի մեքենա ես վաճառում, դա այլ խնդիր է, բայց եթե դու տարեկան երկու մեքենա ես վաճառում, արդեն իսկ հարկային դաշտ ես մտնում: Պարզապես, այս դեպքում արդեն կֆիքսվի այն գինը, որն իրական է: Իհարկե, դա էլ կարող են շրջանցել, բայց ռիսկերը մեծ են: Կարող են պայմանավորվել X գումար, բայց բանկով փոխանցել միայն մի մասը, մնացածը կանխիկ կտան»,-ասաց նա:

Կարեն Սարգսյանը նկատեց, որ այստեղ ուղղակի դրամի արժևորման պարագայում է ավտոներկրողների վիճակը վատացել. «Բոլորս էլ գիտենք, որ ավտոմեքենայի գնանշումը դոլարով է արվում, որքան էլ կայքերում գրվի դրամով: Իսկ դոլարով գնանշված ավտոմեքենայի արժեքը դրամով պակասել է մոտ 10 տոկոսով: Գին էլ չեն կարող բարձրացնել դոլարով, որովհետև եթե գինը բարձրացնում են, ղազախը նախընտրում է մեքենա գնել Վրաստանից: Այստեղ խնդիրը ոչ թե անկանխիկ վճարումներն են, այլ դրամի արժևորումը: Փաստացի ավտոներկրղների եկամուտները 10 տոկոսով կրճատվել է»:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում