Monday, 04 12 2023
Հանրապետության մի շարք տարածքներում 1 օրով կդադարեցվի ջրամատակարարումը
Տանիքից գողացել են տոնածառը. փնտրվում են կոտայքցի 3 գողերն ու տոնածառը
Էլեկտրաէներգիայի անջատման հասցեները դեկտեմբերի 5-ի համար
Բախվել են «VAZ» մակնիշի ավտոմեքենան և տրակտորը․ կա 4 տուժած
Աբովյանում հայտնաբերվել է իրանցի 35-ամյա տղամարդու դի
Պաշտոնական Բաքուն «ապատեղեկատվություն» է որակել ՀՀ ԱԳՆ-ի հայտարարությունը
Բաքուն փորձում է Երևանի ձեռքով լուծել արևմտյան ճնշումների խնդիրը
ՔԿ-ն մանրամասներ է հայտնել «Սուրբ Աստվածամայր» ԲԿ-ում մահացած 15-ամյա տղայի մասին
«Հայաստանի և Ադրբեջանի սահմանին կրակոցների և զոհի մասին տեղեկությունը մտահոգիչ է»․ Կլաար
Միջազգային հանրության աջակցությունն էական է ԼՂ-ի էթնիկ զտման ենթարկված բնակչության միջազգային պաշտպանության համար. Միրզոյան
Ֆրանսիական ամեն համայնք մի հայ ռազմագերու է հովանավորում. հանրային արշավ է սկսվել
«Ռուսաստանը որևէ մեկի նկատմամբ թշնամական մտադրություններ չունի»․ Պուտին
«Դիլիջան ազգային պարկ»-ի տարածքում հրդեհաշիջման աշխատանքները շարունակվում են
Երևանի քաղաքապետի առաջին տեղակալ Արմեն Փամբուխչյանն ընդունել է Եվրոպական խորհրդարանի պատգամավոր Ժոֆրուա Դիդիեին
Դանակահարել են դպրոցում, ծնողը հայտնել է, թե հեծանիվից է ընկել, 15-ամյա Նարեկը մահացել է
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Հրշեջները մարել են Լոռու մարզի Լեռնանցք գյուղում բռնկված խոշոր հրդեհը
21:40
Կարմիր խաչի տնօրենն այցելել է Գազա
Իրանը ձգտում է վերահսկել պանթուրքական ծրագիրը՝ այն, ինչ Ռուսաստանը չկարողացավ
Ջեյհուն Բայրամովն աշխատանքային այցով մեկնել է Մոսկվա
Հայաստանը միջազգային գործընկերներին ներկայացվել է որպես «Դպրոցական սնունդ» ծրագրի հաջող իրականացման օրինակ
Podcast կարևորի մասին
Սպանություն սահմանին. Երեւանը խստիվ դատապարտում է
ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեն պարզաբանել է բնագավառում լիցենզավորման և մասնագետների հավաստագրման նոր կարգը
Կիրակնօրյա լրատվական – վերլուծական թողարկում
Գազայում ՄԱԿ-ի զոհված աշխատակիցների թիվը հասել է 111-ի
ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարար Դանիելյանն այցելել է Վայոց ձորի և Սյունիքի մարզեր
ՀՀ և ՌԴ բուսասանիտարական մարմինների միջև խորհրդակցություններ են ընթանում՝ առաջացած խնդիրների հրատապ լուծման նպատակով
Իրանի ռազմածովային ուժերի հրամանատարը բանակցությունների համար ժամանել է Բաքու
Հրդեհ՝ Լեռնանցք գյուղում

Լարսում ավելի քան 3500 բեռնատար է կուտակված․ 15-20%-ը` հայկական

Ռուս-վրացական սահմանին Վերին Լարսի անցակետը կրկին փակ է բոլոր տեսակի ավտոմեքենաների համար: Իսկ բեռնատարների համար ճանապարհը փակվել է դեռևս մեկ շաբաթ առաջ՝ մարտի 17-ից: Այս ընթացքում Վերին Լարսում ռուսական կողմից հազարավոր բեռնատարներ են կուտակված:

Այս առնչությամվ Ռուսաստանում Հայաստանի դեսպանության մաքսային կցորդ Արամ Թանանյանը «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նշեց, որ երեկ ինչ-որ պահի մարդատար մեքենաների համար ճանապարհը բացվել է, բայց գիշերը նորից ձնահյուս է իջել, որից հետո դարձյալ փակվեց բոլոր մեքենաների համար:

«Այսինքն բեռնատարներն արդեն մեկ շաբաթ կանգնած են: Բեռնատարների թիվը արդեն 3,5 հազարն անցել է: Դա բավական բարդ է հաշվարկել, բայց հաստատ 3500-ից ավելի է: Դրանց մեջ ընդամենը 15-20 տոկոսը հայկական մեքենաներ են, կամ Հայաստան բեռ բերող մեքենաներ: Հուսով եմ՝ այսօր կբացվի Լարսը, որովհետև երեկվանից լավ եղանակ է, պարզապես խնդիրն այն է, որ ձնահյուսերը արևոտ եղանակին իջնում են»,-ասաց նա:

Անդրադառնալով հնարավոր այլընտրանքային ճանապարհներին՝ Թանանյանը նշեց. «Այլընտրանքային ճանապարհներ եղել են Հարավային Օսիայով և Աբխազիայով, բայց 2008-ի հայտնի դեպքերից հետո այդ երկու ճանապարհները չեն գործում քաղաքական դրդապատճառներով: Վրաստանը եվրոպական ֆինանսական ռեսուրսներով պատրաստ է թունել կառուցել, արդեն սկսել է կառուցումը, որի երկարությունը 24 կմ է լինելու, որից 10 կմ-ն մաքուր թունելային հատվածն է: Նպատակն այն է, որ ձմռան ամիսներին եղանակի պատճառով այլևս չկանգնեն մեքենաները: Բայց այդ թունելը շահագործման կհանձնվի 2024 թվականին: Իսկ մինչ այդ մենք կախված ենք լինելու Լարսի ճանապարհից: Սա մեր միակ ճանապարհն է: Եթե այլ երկրները կարող են այլ ճանապարհով գնալ, մասնավորապես, կարող են Ռուսաստանից Դաղստանով մտնել Ադրբեջան, հետո մտնել Վրաստան ու գնալ Եվրոպա ու Թուրքիա: Իսկ մեր դեպքում Ռուսաստանի հետ կապող միակ ճանապարհը Լարսն է, սա մեր միակ պորտալարն է»:

Նա նկատեց, որ այս եղանակային պայմաններում Լարսի անցակետով անցնող վարորդները խիզախներ են. «Վարորդների համար որևէ հարմարություն չկա, և մեր վարորդները պարզապես խիզախորեն գործում են: Վարորդներն աշխատում են եղանակային վատ պայմանների դեպքում արագ փչացող սննդամթերք չտեղափոխել: Դրանք տեղափոխում են սառնարաններով: Որպես կանոն այդպիսի բեռները որևէ արտոնություն չունեն մյուսների համեմատ: նույնիսկ պայթյունավտանգ նյութերը ցիստեռներով տեղափոխում են ընդհանուր հերթի պայմաններով, ինչն ընդհանրապես անտրամաբանական է: Մարդիկ իրենք են հետևում հերթին, արտահերթ որևէ մեկի շարժը մեծ լարումների, անգամ բախումների է բերում»:

Նա հույս հայտնեց, որ եղանակը այսօրվանից կտաքանա, արդյունքում մեքենաների համար Լարսը կլինի անցանելի, սակայն հավելեց, որ դեռ մեկուկես ամիս պահանջվի, որ այս խցանումներն ավարտվեն։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում