Thursday, 28 03 2024
Սուրեն Պապիկյանը ծանոթացել է նաև ՀՀ ռազմարդյունաբերության նորագույն նմուշներին
Հանրակրթության նոր չափորոշիչի ներդրմանը զուգահեռ դասարաններում կկրճատվի աշակերտների թիվը. Անդրեասյան
ՔՊ նիստում քննարկվել են եվրոպական կուսակցական միությունների գաղափարախոսությունները
«Դժվարին որոշում եմ կայացրել` չհավակնել Բարձրագույն դատական խորհրդի դատավոր անդամի թափուր տեղին». Վազգեն Ռշտունի
«Ռուսաստանը հաջողության է հասնում այնտեղ, որտեղ դրա կարիքն ունի»․ Պուտին
Հրազդանում մթնոլորտային օդում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
Վլադիմիր Վարդանյանը կմասնակցի Մարդու իրավունքերի եվրոպական դատարանի դատավորների ընտրության հանձնաժողովի նիստին
Ծեծի է ենթարկել իր անչափահաս դստերը և փորձել սեռական հարաբերություն ունենալ նրա հետ
Այն, ինչ կներվի Բաքվին, չի ներվի Երևանին. Կրեմլը բաց է խաղում
ԵՄ ներկայությունը Բաքվին հանգիստ չի տալիս
Ադրբեջանը «կլրջացնի՞» ՀԱՊԿ-ի հետ ընկերությունը
Ազատագրվել ռուսական կախվածությունից. եվրաինտեգրման առաջնահերթությունները
Դիմակներն այլևս հանված են. Մոսկվան հանձնում է իր ամենաարժեքավոր ագենտին
Տղամարդը դանակահարել է նախկին կնոջն ու նրա քրոջը
Հայաստանը «դիվերսիֆիկացնում է» քաղաքականությունը, Ռոսատոմը մոդեռնիզացնում է Մեծամորի ԱԷԿ-ը
Գործակալ հիշեցնող Շահրամանյանը
Բաքվի խոշոր «խաղադրույքը»
Կլիմայի փոփոխության բացասական ազդեցությունը նկատելի է գյուղատնտեսության և տնտեսության մի շարք այլ ճյուղերում. փոխնախարար
Ռուսաստանում տեղի ունեցած ահաբեկչության գործով նոր կասկածյալ է հայտնվել
Արմեն Գևորգյանը ԵԽԽՎ դիտորդական առաքելության կազմում կհետևի Հյուսիսային Մակեդոնիայի նախագահական ընտրություններին
Մի համագործակցության խրոնիկա
Հայաստանը չունի ավելի ուժեղ զենք, քան միջազգային իրավունքը. չկրակելը խելամիտ չէ
Սասունցի Դավթի դարաշրջանը չէ. ԱՄՆ-ից ակնկալիքներին զուգահեռ պետք է ամրապնդել պետությունը
Երևանում ծառի ճյուղը թեքվել և ընկել է էլեկտրական լարերի վրա. փրկարարները մասնատել են ծառի ճյուղը
21:40
Ղազախստանի դեսպանատունը խորհուրդ է տվել լքել Օդեսայի և Խարկովի մարզերը
Վիճաբանություն և ծեծկռտուք՝ անչափահասների մասնակցությամբ․ կա վիրավոր
Քանի՞ մարդ է թունավորվել Հայաստանում
«Հայաստանի և Ռուսաստանի հարաբերություններում ստեղծված իրավիճակը լավատեսություն չի ներշնչում»․ Լավրով
Բաքվի անհիմն մեղադրանքն ու խորամանկ խաղը Բրյուսելից առաջ
«Կրոկուսի ահաբեկչության հեղինակներն Ուկրաինայից զգալի գումարներ և կրիպտոարժույթներ են ստացել»․ ՌԴ ՔԿ

Մարտի 8-ից Ռուսաստանի քաղավիացիան կանգնում է խոշոր խնդիրների առաջ

Ռուսաստանի դեմ ԱՄՆ և Եվրոպայի պատժամիջոցների թիրախներից մեկը ռուսական ավիացիան է։ Հարվածը շատ ուժեղ է, և արդեն հիմա ռուսական քաղաքացիական ավիացիան լուրջ խնդիրներ ունի և դրանք գնալով ավելի են խորանալու։ Ռուսական խոշորագույն մասնավոր փոխադրողը՝ S7-ը, հայտարարել է միջազգային չվերթների դադարեցման մասին, քանի որ ընկերության կողմից շահագործվող ինքնաթիռները կարող են կալանվել։

Բանն այն է, որ պատժամիջոցներն արգելում են ռուսական ավիաընկերություններին ինքնաթիռ վաճառել, լիզինգով տրամադրել, ապահովագրել, ծրագրային թարմացում անել, պահեստամասեր մատակարարել, իսկ Ռուսաստանը Սուխոյի՝ ոչ հուսալի ինքնաթիռներից բացի սեփականը չունի։

Պատժամիջոցները հանգեցրել են նրան, որ լիզինգով ինքնաթիռներ տրամադրող ընկերությունները հետ են պահանջում իրենց ինքնաթիռները, ապահովագրող ընկերությունները հրաժարվում են ապահովագրել ինքնաթիռները, Բոինգն ու Էյրբասը հրաժարվում են ծրագրային թարմացումն ապահովել, ինչն էլ նշանակում է, որ այդ ինքնաթիչռները չեն կարող հաջողությամբ տեխնիկական զննություն անցնել և օդ բարձրանալ։

Ռուսաստանի խոշորագույն փոխադրողը Աերոֆլոտն է։ Խոշորների շարքում են նաև Ռոսսիյան, Ուրալյան ավիաուղիները, Սիբիրյան ավիաուղիները, Պոբեդան, Յուտեյրը:

Ռուսական ավիաընկերությունները եվրոպական լիզինգային ընկերություններից ծանուցում են ստացել, որ մարտի 8-ի գիշերը դադարեցվում է վերապահովագրման պայմանագրերի գործողությունը։ Կոմերսանտը գրում է, որ ըստ ոլորտի մասնագետների մեկնաբանության՝ սա նշանակում է թռիչքներ իրականացնելու անհնարինություն։ Արդեն հրաժարական են տվել Աերոֆլոտի և Պոբեդայի գլխավոր տնօրենները։ Այժմ քննարկվում է երկու խոշոր ընկերությունների՝ Աերոֆլոտի և Ռոսսիյայի միավորման հարցը։ Ռուսական ավիաընկերություններն այժմ բանակցում են կամ ապահովագրության ժամկետների երկարաձգման, կամ էլ ինքնաթիռները գնելու շուրջ։ Առայժմ, ըստ Կոմերսանտի, միայն Աերոֆլոտին է հաջողվել 20 ինքնաթիռ գնելու պայմանավորվածություն ձեռքբերել։

Ռուսական ավիաընկերությունները շահագործում են շուրջ 1000 ուղևորատար ինքնաթիռ, որոնցից 770-ը լիզինգով է վերցված։ Օտարերկրյա փոխադրողներից ռուսական փոխադրողները վարձակալում են 515-ը։ Եվս 200 ինքնաթիռ պատկանում է ռուսական լիզինգատուներին, մի քանի տասնյակը ավիաընկերությունների սեփականությունն է, ևս 200 ինքնաթիռ ռուսական SSJ 100 է՝ Սուխոյը։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում