Thursday, 30 06 2022
Աղվան Հովսեփյանը կմնա կալանքի տակ․ պաշտպանական խումբը կպահանջի դատաբժշկական փորձաքննություն
18:02
ԵՄ-ն չի կարողանա բյուջետային պահուստներից միջոցներ տրմադրել Ուկրաինայի վերականգնման համար
Նենգափոխություն է՝ Լաչինի միջանցք չի հանձնվում
Իսրայելի խորհրդարանը հավանություն Է տվել ինքնարձակման մասին օրենքին
Բաքուն կարիք ունի պատերազմի մեկնարկը համաձայնեցնել Ռուսաստանի հետ․ Արեգ Քոչինյան
17:46
Աֆղանստանում իր մասին է հայտարարել թյուրքական ժողովուրդների իրավունքների պաշտպանության զինված խումբը
Ազգային ժողովը դատավորի թեկնածուներից ոչ մեկին չընտրեց
17:41
Ուկրաինայի իրադարձությունները հանգեցրել են ՆԱՏՕ-ից ԵՄ-ի կախվածության աճի. El Pais
Չեմ կարծում՝ Փաշինյանի հայտարարությունը հիմնված է համակարգային վերլուծության վրա․ Տիգրան Գրիգորյան
17:35
Շանհայում կրկին բացել են Դիսնեյլենդը եւ ռեստորաններին թույլատրել են աշխատել
Զոհված զինծառայողները ծնողները Գլխավոր դատախազին մեկ օր են տվել իրենց պահանջը կատարելու համար
17:28
5 միլիոն ֆունտ ստերլինգ Վրաստանին՝ Մեծ Բրիտանիայից
ՌԴ-ում հայկական վարորդական իրավունքների հարցը առևտուր է
Ադրբեջանն ու Իրանը կարող են համատեղ վերականգնել Խուդաֆերինի կամուրջը
16:45
«Բելառուսը ստանում է Ռուսաստանից, ինչ ուզում է». Լուկաշենկո
16:30
Եղանակը Հայաստանում – Հուլիսի 1, 2022
Ալբերտ Թադևոսյան. Ամեն ինչ կանենք, որ յուրաքանչյուր խաղում հաղթենք
16:11
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
ԱԺ-ն վաղը արտահերթ նիստ կհրավիրի․ օրակարգում Իշխան Սաղաթելյանին եւ Վահե Հակոբյանին պաշտոններից զրկելու հարցն է
Հայաստան-Իսրայել բարդ հարաբերությունների 30 տարին ․ Ի՞նչ սպասել նոր դեսպանների նշանակումից
15:57
Կանադան նավթի եւ գազի շուրջ բանակցություններ Է սկսել եվրոպական գործընկերների հետ
Կընտրենք, եթե ընդդիմության թեկնածուն «լկտի» չլինի․ դա իմ անձնական չափանիշն է․ Ալեն Սիմոնյան
Սերբիայի ԱԳՆ պետքարտուղարն այցելել է Հայոց ցեղասպանության հուշահամալիր
Պուտինի և Ալիևի բազմիմաստ «առևտրային» ակնարկները
15:30
Ռուսական ուժերը դուրս են բերվել «Զմեինի» կղզուց
ԵԱՀԿ ՄԽ միջնորդական միջազգային առաքելության պահպանում` ՌԴ-ի առաջնային դերակատարությամբ․ Արայիկ Հարությունյան
ՀՀ պետական սահմանին մի շարք պետությունների քաղաքացիներ մուտքի վիզա կստանան
Անկախ ամեն ինչից՝ Բերձորը պետք է շրջանցենք. առաջարկվող նոր ճանապարհը շատ ավելի անվտանգ է լինելու. Արայիկ Հարությունյան
15:20
ՆԱՏՕ-ում ստորագրել են դաշինքի Նորաստեղծական հիմնադրամում ներդրումների շուրջ պարտավորությունները
Ռուբինյան-Քըլըչ նոր հանդիպմանն ավելի առարկայական թեմաներ կքննարկվեն

Մասնագետները Ժաննա Անդրեասյանի հետ քննարկել են ուսումնաօժանդակ նյութերի դերը կրթության ոլորտում

Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի կողմից 2021թ-ին մշակվել է 9 բովանդակային նյութ՝ աշխատանքային գիրք-տետրեր, ուսուցչի մեթոդական ուղեցույցներ, ձեռնարկներ: Փետրվարի 21-ին մանկավարժահոգեբանական կենտրոնում մասնագետները ԿԳՄՍ փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանի հետ քննարկել են ուսումնաօժանդակ նյութերի դերը կրթության ոլորտում:

Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը ասաց, որ ձեռնարկների նպատակն է ՀՀ-ում հանրակրթության ոլորտում ներառական կրթության որակյալ իրականացումը, յուրաքանչյուր սովորողի առավելագույն մասնակցության ապահովումը և ուսուցչին մեթոդական աջակցության տրամադրումը:

«Քանի որ ձեռնարկները նորություններ են մեզ մոտ, մենք սեպտեմբերի 1-ից մեկ կիսամյակ պիլոտային ծրագրով դրանք կիրառել ենք հանրապետության 11 դպրոցներում: Կարևոր էր այն, որ պիլոտային ծրագրին մասնակից են եղել և ծնողները, և սովորողները, և ուսուցիչները, ովքեր վերապատրաստումներ են անցել, թե ինչպես կիրառել այդ նյութերը: Փորձել ենք հետադարձ կապ պահել նաև ծնողների հետ հասկանալու համար, թե ինչքան արդյունավետ են երեխաները դրանք օգտագործում: Եվ, իհարկե, երեխաների զարգացման դինամիկան ենք գնահատել, թե սկզբում ինչպես էին աշխատում դասերի ընթացքում և հետո այս նյութերի կիրառման արդյունքում ինչպես են աշխատում»,- ասաց նա:

Տնօրենը հավելեց, որ պիլոտային ծրագրի արդյունքները գրանցելուց հետո դեկտեմբերին ամփոփել, վերջնական շտկումներ են արել և նորից վերահրատարակել են:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը նշեց, որ այս նյութերը շատ սպասված էին և կարևորեց մի քանի ձեռնարկներ, որոնք մշակվել են, օրինակ՝ «Ուսուցչի օգնականի ձեռնարկ»-ը: «Ուսուցչի օգնականի հաստիքը մեզ մոտ ներդրվել է դպրոցներում համընդհանուր ներառական կրթության անցնելու ժամանակ, բայց մեր դիտարկումները ցույց են տվել, որ ոչ բոլոր դպրոցներում է, որ ուսուցչի օգնականները լավ պատկերացնում են իրենց անելիքները: Այս ձեռնարկը կնպաստի և կոգնի, որ օգնականները ավելի արդյունավետ իրականացնեն իրենց գործունեությունը: Շատ կարևորում եմ, որ յուրաքանչյուր դպրոց կստանա ձեռնարկը, իսկ հետագայում կփորձենք անել այնպես, որ յուրաքանչյուր ուսուցչի օգնական ունենա իր անձնական ձեռնարկը»,- ասաց փոխնախարարը:

Ժաննա Անդրեասյանը շատ կարևորեց կոնկրետ ուսումնական նյութերը, քանի որ շատ խոսվում է այն մասին, որ ներառական կրթության պայմաններում պետք են նաև ուսումնական նյութերի հարմարեցումներ երեխաների կարիքներին, բայց այդպիսի նյութերը փաստացի բացակայում են մեր դպրոցներում: Նրա խոսքով՝ ներկայացված ձեռնարկների և նյութերի շարքում կան նաև նման նյութեր, որոնք շատ պրակտիկ ցույց են տալիս, թե ինչպես կարելի է կրթության առանձնահատուկ պայմաններ ունեցող երեխաների հետ աշխատել հիմնական առարկայական դասընթացներ շրջանակներում:

«Ձեռնարկները մշակելիս պահպանվել են միջազգային բոլոր ստանդարտները, որոնք պետք է օգնեն խուսափել որևէ պիտակավորումից, որ երեխաները իրենց վատ իմաստով չհամարեն տարբերվող»,- անփոփեց փոխնախարարը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում