Monday, 23 05 2022
«Մի հատ նայեք ինչ ընթացքում է․․․»․ Խարբերդում նոր մանկապարտեզ են կառուցում
12:42
ԿԺԴՀ-ում տենդի ախտանիշներով քաղաքացիների թիվը հասել է 2,8 միլիոնի
Կանցկացվի «ՀՀ Վարչապետի գավաթ» սիրողական հեծանվավազքի մրցաշարը. մասնակիցները Շողակաթ կմեկնեն գնացքով
Հայտնաբերվել է Սևանա լճում կորած քաղաքացիներից մեկի դին․ որոնողական աշխատանքները շարունակվում են
Հավաքական Արևմուտքը մարդու իրավունքները ենթարկեցնում է աշխարհաքաղաքական շահերին. Արցախի օմբուդսմեն
Արցախի դպրոցներում «Վերջին զանգ»-ը կհնչի մայիսի 27-ին
Վահրամ Դումանյանն ու Ժաննա Անդրեասյանը Լոնդոնում կմասնակցեն Համաշխարհային կրթական ֆորումին
Արթուր Թովմասյանն այցելել է ՀՀ-ում ԱՀ կառավարության օպերատիվ շտաբ
Արցախում ուզում են անցնել կիսանախագահական կառավարման համակարգի․ ինչո՞ւ է Ստեփանակերտը փոխում կառավարման մոդելը
Հայաստանն առաջին անգամ նշանակվել է Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության գլխավոր կոմիտեի անդամ
Ցուցարարների 5 րոպեանոց ակցիան մետրոյում․ կան բերման ենթարկվածներ
Հայաստանում կորոնավիրուսի դեմ ամբողջապես պատվաստվել է 1 միլիոն 7 հազար 605 մարդ
«Արա, 5 րոպեն ձեզ ինչ պիտի անի»․ տարեց տղամարդը՝ ցուցարարներին
12:03
Կանադայում փոթորիկն ութ մարդու կյանք է խլել եւ առանց Էլեկտրականության թողել հազարավոր կանադացիների
300 անձի նկատմամբ ապօրինի գույքի կալանքի հարց կա․ ինչու է այս գործընթացը դանդաղում
Միայն Հայաստանում է, որ ցուցարարների առաջին շարքում դոլարով միլիոնատերերն են, և դա կոչվում է «փրկություն»
«Շուտ պետք ա անեիք, մեկը մեկի վրա մի գցեք»․ Հրաչյա Սարգսյանի հանձնարարականը
Նախագահ Վահագն Խաչատուրյանը մասնակցել է Դավոսի Համաշխարհային տնտեսական համաժողովի բացմանը
Հաշվի առնելով Ծիծեռնակաբերդի խճուղու փլուզումը՝ այլընտրանքային ճանապարհ պիտի ունենանք. քաղաքապետ
11:30
Ուկրաինայում Ռուսաստանի 3 ամսվա կորուստները համեմատելի են Աֆղանստանում ԽՍՀՄ-ի 9 տարվա կորուստների հետ
Հայ-ադրբեջանական բանակցային գործընթացը երեք ուղղությամբ է ընթանում․ որոշակի առաջընթաց կա
Շրջանառության մեջ է դրվել «Դավիթ Բեկ» հուշադրամը
Բրյուսելյան գործընթացը առաջ գնալու միտում ունի․ «խանդոտ» Մոսկվան ևս կնախաձեռնի եռակողմ հանդիպում
Նվազագույն սպառողական զամբյուղի ապրանքների գները – Մայիսի 23-25
11:10
Բայդենը Կիսիդայի հետ հանդիպմանը հայտարարել է Ճապոնիային պաշտպանելու՝ ԱՄՆ-ի հաստատակամ հանձնառությունը
Հայտնաբերվել է Մարտակերտի շրջանի Քոլատակ համայնքի տարածքում անհետացած քաղաքացին
Տարադրամի փոխարժեք – Մայիսի 23, 2022
Հայտնի են հայ բռնցքամարտիկների մրցակիցները Եվրոպայի առաջնությունում
Նոր նշանակումներ Երևանի քաղաքապետարանում
Չի կարող պատահել, որ «ընդդիմության» կարկառունները չգիտակցեն, որ բողոքի ակցիաներով որքան են ուժեղացնում վարչապետի դիրքերը միջազգային ասպարեզում

Հայաստանում 2021 թվականին վերանորոգվել է շուրջ 88 դպրոց, ավելի քան 30 դպրոց ապահովվել է նոր գույքով

ԿԳՄՍ բյուջեով 2021 թվականին տարբեր ծրագրերով կառուցման, հիմնանորոգման, վերանորոգման աշխատանքներում ընդգրկված է եղել շուրջ 88 դպրոց, ավելի քան 30 դպրոցի գույքային հագեցման աշխատանքներ են իրականացվել՝ չհաշված լաբորատոր սարքավորումների և գույքի գնման աշխատանքները։

Դեկտեմբերի 22-ին լրագրողների հետ հանդիպմանը ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն ասաց, որ միայն համակարգչային հագեցվածության տեսանկյունից 2020 թվականի ընթացքում ‹‹Կրթության բարելավում›› ծրագրով համակարգչային սարքավորումներ են տրամադրվել ընդհանուր առմամբ 305 ուսումնական հաստատությունների, այդ թվում՝ հեռավար դասընթացներ անցկացնելու նպատակով 101 ուսումնական հաստատություններում տեխնիկապես կահավորվել է մեկական դասասենյակ, ինչպես նաև 99 ավագ դպրոցների տրամադրվել է կոնֆերանս տեսախցիկ: Իսկ 2021-ին 272 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների տրամադրվել է մեկական պրոյեկտոր, որոնցից 259-ին՝ նաև մեկական դյուրակիր համակարգիչ: «Ինչ վերաբերում է բնագիտական լաբորատորիաներին, ապա 107 ավագ դպրոցների բնագիտական առարկաների գծով տրամադրվել է ընդհանուր առմամբ 335 լաբորատորիա: Ներկայում ընթացքի մեջ է Տավուշի մարզի 80 դպրոցների համար լաբորատորիաների մատակարարումը՝ նոր չափորոշիչների փորձարկմանն ու ներդրմանն ընդառաջ։ Տարեվերջին կառավարությունը նաև կայացրեց որոշում Կապան խոշորացված համայնքի բնակավայրերի դպրոցներում ստեղծելու 14 ինժեներական լաբորատորիա»,-ասաց փոխնախարարը։

Նրա խոսքով՝ 2021թ. փետրվարին կառավարությունը հաստատեց Հանրակրթության նոր պետական չափորոշիչը, որը հիմնված է կարողունակությունների վրա՝ ամեն կրթական աստիճանի համար սահմանելով հստակ վերջնարդյունքներ։ Նախատեսվում է էապես բարձրացնել դպրոցների մանկավարժական ինքնավարությունը, ուսումնական գործընթացը դարձնել առավել երեխայակենտրոն՝ հրաժարվելով անբավարար գնահատման շեմից, միավորային գնահատումը լրացնելով ոչ միավորային և ձևավորող գնահատմամբ, վերանայելով առարկայակենտրոն ուսումնական պլանները՝ ի շահ ամբողջական և ինտեգրված ուսուցման։

Անդրեասյանը կարևորեց նաև այն, որ այս տարի փորձարկվեց ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման ծրագիրը։ Ուսուցչի կամավոր ատեստավորմանը մասնակցելու հայտ ներկայացրած 1372 ուսուցիչներից առարկայական գիտելիքի ստուգմանը մասնակցել է 996 ուսուցիչ, որը կազմում է դիմած ուսուցիչների 72,6 տոկոսը: Կամավոր ատեստավորմանը մասնակցած ուսուցիչների 47,8 տոկոսը, ըստ գիտելիքների ստուգման արդյունքում ստացած միավորների, կստանա 30-50 տոկոս հավելավճար: Ուսուցիչներին տրվել են հավելավճարներ՝ հոկտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսների համար։

«Ասեմ,որ տարվա ընթացքում վերսկսվել է ուսուցիչների պարտադիր ատեստավորման վերապատրաստման գործընթացը, որն էապես փոխվել է։ Մասնավորապես, երաշխավորվել են 48 կազմակերպություն և շուրջ 30 դասընթաց։ Ուսուցիչները հնարավորություն են ստացել ընտրելու կազմակերպություններից որևէ մեկը, կամ դասընթացների միջոցով ինքնուրույն հավաքելու կրեդիտներ, դիմելու և ատեստավորվելու։ Ատեստավորման գործընթացում կրճատվել է թղթաբանությունը, ներդրվել են թվայնացման բաղադրիչներ։ Ավելի քան 7000 ուսուցիչ վերապատրաստվել է, ներկայում ընթանում են պարտադիր ատեստավորման գործընթացները տարածքային և հանրապետական հանձնաժողովների կողմից։ Գալիք տարի կատեստավորվի շուրջ 14000 ուսուցիչ»,-ասաց Անդրեասյանը։

Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրեց, որ Բրիտանական խորհրդի հետ համագործակցությամբ մշակվել է ուսուցիչների մասնագիտական շարունակական զարգացման հայեցակարգ, որով նախատեսվում է հիմք դնել ուսուցչի կարողունակությունների սահմանմանը և մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատման հիման վրա տարբերակված մոտեցմանը։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում