Friday, 27 05 2022
16:20
Լուկաշենկոն Ղազախստանին, Հայաստանին և Ղրղզստանին կոչ է արել՝ պատրաստվել ճգնաժամին
16:19
ՌԴ ուժերը խոցել են Ուկրաինայի օդային թիրախները
16:10
Ուկրաինան ռուսական 1000 տանկ է ոչնչացրել
«Արցախի կարգավիճակի հարցը միայն հանրահավաքներով հնարավոր չէ լուծել, բայց Փաշինյանն էլ մեր ապագան լուծելու մանդատ չունի»
15:50
Մենք առանց հապաղելու պետք է պատասխանատվության կանչենք Ադրբեջանին՝ Արցախի դեմ չհրահրված ագրեսիայի համար. Ֆրենկ Փելոն
Իլհամ Ալիևը Զանգելանում առաջին «խելացի գյուղն» է բացել
ԱԺ արտահերթ նիստը ընդդիմության քաղաքական նահանջն է
15:30
Ճապոնիան եւ ԱՄՆ-ը վարժանքներ են անցկացրել Խաղաղ օվկիանոսում Ronald Reagan ավիակրի մասնակցությամբ
Հովհաննես Բաչկովը փայլուն հաղթանակ տարավ դուրս գալով կիսաեզրափակիչ
15:21
Եղանակը աշխարհում – Մայիսի 28, 2022
ՀՀ պաշտպանության նախարարն ընդունել է Արցախում ՌԴ խաղաղապահ ուժերի հրամանատարին
15:15
Ռուսական ուժերը հրթիռակոծել են Խարկովը
15:10
Ուժեղ երկրաշարժ Է տեղի ունեցել Արեւելյան Թիմորի ափերի մոտ
Էներգետիկ նոր փազլի հայկական դետալը. ինչ է քննարկել ՌԴ փոխվարչապետն Իրանում
Հայաստանի Մ-19 հավաքականը երկրորդ խաղում անընդմեջ հաղթեց Լիբանանին
Նիկոլ Փաշինյանն ընդունել է Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպան Անն Լույոյին
Արցախում Նիկոլ Փաշինյանի հրաժարականի պահանջով վաղը հանրահավաք է անցկացվելու
14:20
Ուկրաինան ուտիլիզացրել է կործանված AN-225 Mria-ն
Սելջուկ Բայրաքթարը այցելել է Շուշի
14:00
Բրիտանիան առաջարկում է նոր դաշինք ստեղծել Ուկրաինայի, Թուրքիայի և Լեհաստանի միջև
Մեծի Տանն Կիլիկիո կաթողիկոսությունը մշտապես կանգնած է Արցախի ժողովրդի կողքին. Արցախի խորհրդարանականները հանդիպել են Արամ Ա.-ին
13:41
ԱՄՆ-ի, Եվրոպայի և Ուկրաինայի միջև հակասությունները խորանում են. New York Times
Հայաստանի և Մոնտենեգրոյի նախագահները հանդես են եկել համատեղ հայտարարությամբ
Նախագահ Վահագն Խաչատուրյանի Դավոսյան հանդիպումները
13:25
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
13:20
ԱՄՆ-ի՝ Ուկրաինային ռազմական օգնության նոր փաթեթը պատրաստ է
Մխիթարյանի հրաժեշտի խաղը՝ «Ռոմայում»․Գրավիչ պայմանագիր հայ ֆուտբոլիստի համար
ՀՀ զինուժը վարժանքներ է անցկացրել
Հասկանում եմ, որ հայերը ՀԱՊԿ-ից ավելին են սպասում, բայց Մոսկվան չի ուզում կոնֆլիկտի գնալ Բաքվի հետ․ Նիկոլայ Սիլաև
Արցախյան հարցի լուծմամբ ոչ ոք իրեն չպետք է պարտված կամ հաղթանակած համարի․ ՀՀ նախագահի հարցազրույցը DW-ին

Արդիական՝ մինչ օրս. Պարոնյան թատրոնի բեմ բարձրացավ «Արքան հրապարակում» ներկայացումը

Հակոբ Պարոնյանի անվան երաժշտական կոմեդիայի պետական թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր ռեժիսոր Հակոբ Ղազանչյանը, ժամանակավրեպ չհամարելով ռուս մեծանուն գրող Ալեքսանդր Բլոկի «Արքան հրապարակում» ստեղծագործությունը, բեմադրել է գործի համանուն ներկայացումը:

Գունեղ, վառ, երաժշտական բեմադրության առաջնախաղը տեղի ունեցավ դեկտեմբերի 7-ին, «Երվանդ Ղազանչյան» փոքր թատերասրահում:

Դեռ 2017 թվականին էր Հակոբ Ղազանչյանը հանդիսատեսի դատին հանձնել «Արքան հրապարակում» ներկայացումը, սակայն՝ իր ուսանողների մասնակցությամբ: Այս անգամ բեմում Պարոնյան թատրոնի դերասաններն էին:

«Ինձ թվաց՝ այս գործն այսօր չափից ավելի արդիական է: Ավելի քան հարյուր տարի առաջ է գրվել, բայց ապշում եմ, թե ինչպես է ամեն ինչ կրկնվում, ինչպես է ամպլիտուդան մեզ բերում մի կետի, գնում ու նորից բերում: Ժողովո՞ւրդ, թե՞ ամբոխ, մտավորական-պետություն, մտավորական-իշխանություն, մտավորական-ամբոխ թեմայի շուրջ մտորումները հավերժ են: Ինձ մի պահ թվաց, թե «Արքան հրապարակում» գործը նոր է գրվել, թվաց, թե Հայաստանում է գրվել»,-նշում է Ղազանչյանը:

Ռեժիսորը մշտապես աշխատել է «պլակատային» գործեր չբեմադրել, չանդրադառնալ այնպիսի ստեղծագործությունների, որոնք ուղղակիորեն ինչ-որ բան են ասում ինչ-որ մեկին: Որոնք միայն ինչ-որ ժամանակահատվածում են արդիական:

«Ցավոք, անընդհատ անցնելու ենք այս կարուսելով: Այն սերնդի ներկայացուցիչներից եմ, որը մի քանի անգամ խաբվել է: Չգիտեմ, թե ինչ է լինելու, չգիտեմ, թե վաղը կամ մեկ ամիս հետո ինչ է լինելու: Հույս կա, որ մի լավ բան կպատահի, և, ինչպես ասվում է ներկայացման մեջ՝ նավերը կգան, բայց մեծ կասկած, տարակուսանք ևս կա»,-շեշտում է նա:

Ներկայացումն ավարտվում է հարցադրմամբ, թե գուցե միակ ելքն արտագաղթն է: Հակոբ Ղազանչյանը դա խնդիրների լուծում չի համարում, շեշտում է, որ ինչ էլ պատահի, ինքն այս ջրի, հողի մարդ է և չի գնա:

Խոսելով ժամանակի ընթացքում ներկայացման մեջ փոփոխություններ անելու մասին՝ ռեժիսորն ընդգծում է, որ երբեք չի մտածում, թե հարյուր տոկոսով լավ աշխատանք է բեմադրել և զարմանում է այն մարդկանց վրա, որոնք կարծում են, թե շեդեվրներ են ստեղծում: Ըստ Ղազանչյանի՝ պետք է տեսնել թերությունները:

«Դիտել եմ բեմադրությունն ու վստահ եմ, որ դեկտեմբերի 10-ի ներկայացմանն ինչ-որ բաներ անպայման փոփոխվելու են: Թերությունները տեսնելն ինքնազարգացման միջոց է: Տարիներ առաջ, երբ բեմադրություն էի անում Վրաստանում՝ Ռուսթավելու թատրոնում, հետևում էի Ռոբերտ Ստուրուայի «Համլետ» ներկայացման փորձին: Համլետի դերակատարին հարցրի. «Ճի՞շտ գիտեմ, որ սա բեմադրության չորրորդ տարբերակն է»: Նա էլ պատասխանեց, որ յուրաքանչյուր փորձը ներկայացման նոր տարբերակ է, քանի որ Ստուրուան կրկին կսկսի նոր տեսարաններ բեմադրել, փոփոխություններ մտցնել և այլն: Ես Ստուրուայից շատ բան եմ սովորել»,-պատմում է Հակոբ Ղազանչյանը:

Ներկայացման մեջ զբաղված են դերասաններ Վահագն Մարգարյանը, Սոֆա Բաղդասարյանը, Արսեն Գևորգյանը, Բելլա Ամարյանը, Սոնա Մուրադյանը, Հասմիկ Մխիթարյանը, Արամ Մխիթարյանը, Արման Սիմիկյանը, Արև Հակոբյանը: Ստեղծագործությունը հայերեն է թարգմանել Գագիկ Դավթյանը, կոմպոզիտորը Վաչե Շարաֆյանն է, պարերը՝ Արտյոմ Գևորգյանի:

«Թագավորը հրապարակում» ստեղծագործությունը Ալեքսանդր Բլոկն անվանել է «պետերբուրգյան առեղծված»: Այն անմիջական կապ ունի առաջին ռուսական հեղափոխության իրադարձությունների հետ: Գլխավոր հերոսներն են ճարտարապետը, նրա դուստրը և բանաստեղծը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում