Tuesday, 16 08 2022
Վրաստանի նախագահը ցավակցություն է հայտնել Երևանում տեղի ունեցած ողբերգական պայթյունի կապակցությամբ
11:30
ԱՄՆ-ը, Հարավային Կորեան եւ Ճապոնիան անցկացրել են հրթիռային արձակումների հակազդման վարժանքներ
«Սուրմալու»-ում պայթյունի հետևանքով տարբեր կենտրոններում բուժումը շարունակում է 7 տուժած. ԱՆ
16 զոհից այս պահին միայն 6-ն են նույնականացված. ԱԻ նախարար
Սերբիայի նախագահը ցավակցական հեռագիր է հղել Վահագն Խաչատուրյանին
Հանրակրթական դպրոցների օգոստոսյան խորհրդակցությունները կմեկնարկեն օգոստոսի 19-ից
Ահազանգ է ստացվել, որ Երևանի մետրոպոլիտենի կայարաններում պայթուցիկ սարքեր են տեղադրված
Մահացած 16 քաղաքացիներից հայտնի է միայն 6-ի ինքնությունը. ԱԻՆ
Սպասվում է առանց տեղումների եղանակ, բարձր կարգի հրդեհավտանգ իրավիճակ
ՌԴ-ում գտնվող ՀՀ ՊՆ Սուրեն Պապիկյանն այցելել է մերձմոսկովյան «Պատրիոտ» կենտրոն
Հրագործական արտադրանքի ազատ վաճառքը պետք է արգելվի. Տիգրան Ավինյան
Անհետ կորածների թիվը 17 է. ԱԻՆ թարմացված տվյալները
Որպես անմիջական կողմ պետք է հանդես գա հենց Ստեփանակերտը
Ովքեր են մասնակցել Սեյրան Սարոյանի հոգեհանգստին. «Հրապարակ»
Կուսակցություններին աուդիտ կանեն. «Ժողովուրդ»
Սեպտեմբերին քաղաքական դաշտն ակտիվանալու է. «Ժողովուրդ»
Ուղիղ․ «Սուրմալու» առևտրի կենտրոնում տուժածների որոնողական աշխատանքները շարունակվում են
Հայաստանում սգո օր կհայտարարվի
Հայաստանի նկատմամբ հիբրդիային պատերազմի գործիքներից մեկն է կիրառվում. «Սուրմալու»-ի պայթունը՝ ներքաղաքական աժիոտաժի առիթ
Երևանի և 4 մարզերի որոշ հասցեներ կհոսանքազրկվեն
Ռիսկեր կան, որ մոտ ապագայում մեր պետական պարտքը կավելանա
Հրդեհ՝ Փոքր Մասրիկ գյուղում
Մահացած քաղաքացիների թիվը հասավ 16-ի
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Վարչապետի մեքենան երթևեկում է օրենքի խախտմամբ. FIP
Ողբերգական պայթյունն ու Հայաստանի տեղեկատվական սպառնալիքները
Ընդհանուր 15 զոհ, որոնց թվում մեկ մանկահասակ երեխա և հղի կին
«Սուրմալու»-ի զոհերի թիվը հասավ 15-ի
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
Լուկաշենկոն ցավակցական ուղերձ է հղել Վահագն Խաչատուրյանին

Հայաստանի ճանապարհներն Իրանի համար եղել են այլընտրանք՝ թուրքական օղակի կախվածությունը նվազեցնելու համար

«Առաջին լրատվական»-ի զրուցակիցն է իրանագետ Տիգրան Դավուդյանը

-Պարոն Դավուդյան, տեղի է ունեցել Իրանից դեպի Սև ծով առևտրային ճանապարհի առաջին փորձնական բեռնափոխադրումը՝ Ադրբեջանի ու Վրաստանի տարածքով, որի նպատակակետը լինելու է Եվրոպան: Կարո՞ղ ենք արձանագրել, որ Հայաստանը նորից ուշացավ, բավարար չափով ջանք չգործադրեց, որ այդ երթուղին անցնի Հայաստանով դեպի Վրաստան:

-Իրանը դեպի Ռուսաստան և Սև ծով բեռնափոխադումներ կատարելու համար հիմնականում օգտվել է Թուրքիայի և Ադրբեջանի տարածքից. Հայաստանի ճանապարհներն Իրանի համար եղել են այլընտրանք՝ թուրքական օղակի կախվածությունը պակսեցնելու համար, բայց Ադրբեջանի և Թուրքիայի ճանապարհները շատ ավելի հարմարավետ են իրանցի բեռնափոխադրողների համար: Այդ երկու երկրների տարածքներից դեպի Ռուսաստան ու Սև ծովի նավահանգիստներ մեկնող իրանական բեռնատար մեքենաների քանակն անհամեմատելի է Հայաստան մտնող իրանական չնչին քանակով բեռնատարների հետ: Սյունյաց աշխարհի բազմաոլորան և բարդ ռելիեֆ ունեցող նեղլիկ ճանապարհները դեռ երկար ժամանակ չեն կարող  մեծ մեքենաների երթևեկության համար այլընտրանք լինել: Հայաստանը լավագույն դեպքում երեք տարի հետո, Սիսիան-Քաջարան 61 կիլոնետրանոց գերժամանակակից մայրուղու կառուցումից հետո կարող է մրցակցել մեր հարևան երկրների հետ և այլընտրանքային տարանցիկ ճանապարհ առաջարկել Իրանին կամ մյուս երկրներին: Հյուսիս-Հարավ մայրուղու այս ճանապարհահատվածն ունենալու է 4.7 կմ ընդհանուր երկարությամբ կամուրջներ և 12.5 կմ ընդհանուր երկարությամբ թունելներ: Հայաստանի կառավարությունն այդ նախագծի համար հատկացրել է մոտ հինգ հարյուր միլիարդ դրամ, որից կեսը վճարելու է Եվրամիությունը: Մայրուղու այս հատվածի շինարարության համար այժմ միջազգային տենդեր է նախապատրաստվում:

Հարկ է նշել, որ Պարսից Ծոց -Սև Ծով տարանցիկ ճանապարհի հեղինակները ևս Հայաստանը որպես նախագծի տարանցիկ այլընտրանքներից մեկն են դիտարկել և ոչ թե միակը:

-Հայտնի է, որ Ադրբեջանի, Իրանի և Թուրքմենստանի միջև համաձայնագիր է կնքվել, որով թուրքմենական գազը Իրանով կփոխանցվի Ադրբեջանին: Փորձագետները նշում են, որ այս համաձայնագիրը մեծ նշանակություն չի ունենալու իրանա-ադրբեջանական հարաբերությունների համատեքստում։ Դուք ինչպե՞ս եք գնահատում այն:

-Իրանն ու Ադրբեջանն ունեն համագործակցության բազում պայմանագրեր, որոնցից վերջինն է նաև թուրքմենական գազի տրանզիտը՝ սուապ /swap/ եղանակով: Տրանզիտի այս եղանակով միջնորդ երկիրը՝ այս դեպքում Իրանը, միջնորդավճարի փոխարեն տարանցիկ գազից ստանում է չափաբաժին: Թուրքմենիան, Ադրբեջանն ու Իրանն այս պայմանագիրը կնքեցին Աշխաբադում՝ Տարածաշրջանային համագործակցության կազմակերպության՝ ԷԿՕ-ի 15-րդ գագաթաժողովի ժամանակ: Այս կազմակերպության անդամակցում են՝ Իրանը, Թուրքիան, Պակիստանը, Ադրբեջանը և Միջին Ասիայի երկրները: Կարծիք կա, որ Ադրբեջանը Թուրքմենիայից գնող տարեկան երկու միլիարդ խորանարդ մետր գազր Թուրքիայի վրայով վերավաճառելու է Եվրոպային: Հարկ է նշել, որ Հայաստանը ևս նույն սվոփ /swap/ եղանակով գազ է ստանում Թուրքմենիայից:

Իրանի և Ադրբեջանի ղեկավարներն անգամներ շեշտել են իրենց բարեկամական հարաբերությունների մասին և վերջերս էլ հայտարարեցին, որ ԶԼՄ-ների տարատեսակ գնահատականները չեն ազդելու իրենց հարաբերությունների վրա:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում