Tuesday, 25 01 2022
ՀայՓոստը և Համաշխարհային փոստային միությունը քննարկել են համագործակցության նոր հնարավորություններ
Մեկնարկել է «Միավորված Հայաստան» շարժումը. Րաֆֆի Քասսարջյան
Մի ուսուցիչը չպետք է տարբեր առարկաներ դասավանդի․ Վանո Կրաապետյան
15:07
Հարավային Կորեայի ՀՆԱ-ն 2021 թվականին աճել է մինչեւ 11 տարվա առավելագույն ցուցանիշ
Տարադրամի փոխարժեքը – Հունվարի 25, 2022
Հիփոթեքային վարկի տոկոսագումարների վերադարձման էլ. հարթակից օգտվելու քայլերի հաջորդականություն
Եթե ուզում ենք հանրակրությունը զարգացնենք, պետք է համագործակցենք այլ դպրոցների հետ․ Փախչանյան
Երևանի «Արարատը» նոր գլխավոր մարզիչ ունի
Մեր համառությունը նաև սահման ունի․ եթե հանրակրթությունը դառնում է բռնության գործիք, ինձ չի մխիթարում․ Բլեյան
15:01
Ամրացված հույսեր՝ կառուցված տանը. 13 տարվա սպասումից հետո բնակարանամուտ է նշվել
Տարածաշրջան. Վրաստան – Հունվարի 25, 2022
14:54
Ռուսաստանի եւ Չինաստանի միջեւ էներգետիկական դաշինք է ձեւավորվել. ՉԺՀ-ում Ռուսաստանի դեսպան
Այն, ինչ ստեղծում է հիմա Փաշինյանը, վերջում հարվածելու է իրեն
Հայոց լեզվի միասնական քննությունների նվազագույն շեմը չի հաղթահարել 20 տոկոսը. Ժաննա Անդրեասյան
Դպրոցների տնօրեններին նշանակովի դարձնելը հետընթաց չէ՞ ժոողվրդավարությունից
Համապատասխան հետազոտություններն ու բուժզննումն ավարտելուց հետո նախագահ Սարգսյանը կվերադառնա Հայաստան
Ուսուցչի մրցույթի կարգը պետք է էականորեն փոխել․ Ժաննա Անդրեասյան
Վրաստանում կորոնավիրուսի հերթական ռեկորդն է գրանցվել
Ավելի ճիշտ չէր լինի դպրոցներում տնտեսվարների հաստիքը փոխել․ հարց ԿԳՄՍ փոխնախարարին
Հունվարի 28-ը՝ Հայրենյաց պաշտպանի օրը, Արցախում ոչ աշխատանքային օր է
ԿԳՄՍ նախարարությունը հատուկ դպրոցները վերաբացելու քաղաքականություն չունի
Ֆուտզալի Հայաստանի ազգային հավաքականը ընկերական հանդիպումներ կանցկացնի Իսրայելի հետ
Նախագահի Կարիբյան անցյալով կզբաղվի ԱԱԾ-ն, «5 ՐՈՊԵ ՊԱԿԱՍ».13:55
Արմեն Սարգսյանի վերաբերյալ հրապարակումն ուղարկվել է ԱԱԾ
Սկզբունքայնություն, կամք, համբերատարություն ունենք, որ կրթության մասին նախագիծն իրականացնենք․ փոխնախարար
Ռոբերտ Քոչարյանը կորոնավիրուսի թեստ է հանձնել. դատական նիստը հետաձգվեց
Ոչ ոք չի կարող ասել՝ ինչ կա Պուտինի գլխում, բայց ուկրաինացիներն ու տեղի հայերը պատրաստ են դիմակայության
13:11
Ավստրալիայի կառավարությունը գնել է աբորիգենների դրոշի իրավունքը
Նիկոլ Փաշինյանը փորձում է շահել ժամանակ ու տարածություն
Հայաստանը կարևորում է Հս. Մակեդոնիայի հետ հարաբերությունների ընդլայնումը երկկողմ և բազմակողմ մակարդակներում. Փաշինյանն ուղերձ է հղել

Հայաստանի ճանապարհներն Իրանի համար եղել են այլընտրանք՝ թուրքական օղակի կախվածությունը նվազեցնելու համար

«Առաջին լրատվական»-ի զրուցակիցն է իրանագետ Տիգրան Դավուդյանը

-Պարոն Դավուդյան, տեղի է ունեցել Իրանից դեպի Սև ծով առևտրային ճանապարհի առաջին փորձնական բեռնափոխադրումը՝ Ադրբեջանի ու Վրաստանի տարածքով, որի նպատակակետը լինելու է Եվրոպան: Կարո՞ղ ենք արձանագրել, որ Հայաստանը նորից ուշացավ, բավարար չափով ջանք չգործադրեց, որ այդ երթուղին անցնի Հայաստանով դեպի Վրաստան:

-Իրանը դեպի Ռուսաստան և Սև ծով բեռնափոխադումներ կատարելու համար հիմնականում օգտվել է Թուրքիայի և Ադրբեջանի տարածքից. Հայաստանի ճանապարհներն Իրանի համար եղել են այլընտրանք՝ թուրքական օղակի կախվածությունը պակսեցնելու համար, բայց Ադրբեջանի և Թուրքիայի ճանապարհները շատ ավելի հարմարավետ են իրանցի բեռնափոխադրողների համար: Այդ երկու երկրների տարածքներից դեպի Ռուսաստան ու Սև ծովի նավահանգիստներ մեկնող իրանական բեռնատար մեքենաների քանակն անհամեմատելի է Հայաստան մտնող իրանական չնչին քանակով բեռնատարների հետ: Սյունյաց աշխարհի բազմաոլորան և բարդ ռելիեֆ ունեցող նեղլիկ ճանապարհները դեռ երկար ժամանակ չեն կարող  մեծ մեքենաների երթևեկության համար այլընտրանք լինել: Հայաստանը լավագույն դեպքում երեք տարի հետո, Սիսիան-Քաջարան 61 կիլոնետրանոց գերժամանակակից մայրուղու կառուցումից հետո կարող է մրցակցել մեր հարևան երկրների հետ և այլընտրանքային տարանցիկ ճանապարհ առաջարկել Իրանին կամ մյուս երկրներին: Հյուսիս-Հարավ մայրուղու այս ճանապարհահատվածն ունենալու է 4.7 կմ ընդհանուր երկարությամբ կամուրջներ և 12.5 կմ ընդհանուր երկարությամբ թունելներ: Հայաստանի կառավարությունն այդ նախագծի համար հատկացրել է մոտ հինգ հարյուր միլիարդ դրամ, որից կեսը վճարելու է Եվրամիությունը: Մայրուղու այս հատվածի շինարարության համար այժմ միջազգային տենդեր է նախապատրաստվում:

Հարկ է նշել, որ Պարսից Ծոց -Սև Ծով տարանցիկ ճանապարհի հեղինակները ևս Հայաստանը որպես նախագծի տարանցիկ այլընտրանքներից մեկն են դիտարկել և ոչ թե միակը:

-Հայտնի է, որ Ադրբեջանի, Իրանի և Թուրքմենստանի միջև համաձայնագիր է կնքվել, որով թուրքմենական գազը Իրանով կփոխանցվի Ադրբեջանին: Փորձագետները նշում են, որ այս համաձայնագիրը մեծ նշանակություն չի ունենալու իրանա-ադրբեջանական հարաբերությունների համատեքստում։ Դուք ինչպե՞ս եք գնահատում այն:

-Իրանն ու Ադրբեջանն ունեն համագործակցության բազում պայմանագրեր, որոնցից վերջինն է նաև թուրքմենական գազի տրանզիտը՝ սուապ /swap/ եղանակով: Տրանզիտի այս եղանակով միջնորդ երկիրը՝ այս դեպքում Իրանը, միջնորդավճարի փոխարեն տարանցիկ գազից ստանում է չափաբաժին: Թուրքմենիան, Ադրբեջանն ու Իրանն այս պայմանագիրը կնքեցին Աշխաբադում՝ Տարածաշրջանային համագործակցության կազմակերպության՝ ԷԿՕ-ի 15-րդ գագաթաժողովի ժամանակ: Այս կազմակերպության անդամակցում են՝ Իրանը, Թուրքիան, Պակիստանը, Ադրբեջանը և Միջին Ասիայի երկրները: Կարծիք կա, որ Ադրբեջանը Թուրքմենիայից գնող տարեկան երկու միլիարդ խորանարդ մետր գազր Թուրքիայի վրայով վերավաճառելու է Եվրոպային: Հարկ է նշել, որ Հայաստանը ևս նույն սվոփ /swap/ եղանակով գազ է ստանում Թուրքմենիայից:

Իրանի և Ադրբեջանի ղեկավարներն անգամներ շեշտել են իրենց բարեկամական հարաբերությունների մասին և վերջերս էլ հայտարարեցին, որ ԶԼՄ-ների տարատեսակ գնահատականները չեն ազդելու իրենց հարաբերությունների վրա:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում