Saturday, 20 04 2024
Որոնվող տղամարդը հայտնաբերվել է «Նահատակ» կոչվող հանդամասում
00:45
Տղամարդն ինքնահրկիզվել է Նյու Յորքի դատարանի շենքի մոտ` Թրամփի գործով լսումների ժամանակ
Մայրաքաղաքում բացօթյա առևտուրն արգելվում է
ՀՀ և Ադրբեջանի պայմանավորվածությունների կյանքի կոչումը կբերի խաղաղություն նաև ողջ տարածաշրջանում. պատգամավոր Գրիգորյան
00:12
«Սահմանազատման գործընթացի վերաբերյալ հուսադրող լուրեր կան»․ Կլաար
Գավառում մոր կողմից երեխային բռնության ենթարկելու գործը նախաքննության փուլում է
Մայիսի 1-ից ուժի մեջ է մտնում ՃԵԿ խախտման Էլեկտրոնային ծանուցումը նախընտրելու դեպքում 20 տոկոս նվազ բոնուսը
Զառի դպրոցը «հազարապետ» Փաշինյանին հրավիրել է՝ դիտելու «Պապ թագավոր» ներկայացումը
«Սիրո սեղան». AMAA-ի «Հայասա» թատերախումբը փայլեց նորովի
Տավուշից ոչ մի միլիմետր չի հանձնվում. Լիլիթ Մինասյան
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
Երևանը պնդում է՝ Մինսկի խումբ գոյություն ունի
Ռուսաստանի հեռանալով Երևանն ու Բաքուն կարողանում են պայմանավորվել
Մի՛ դարձրեք հնարավորությունը մամլիչ
Ավանակով գնացել է Կապան՝ գնումներ կատարելու և չի վերադարձել
Մահացել է ԵԱՀԿ ՄԽ ՌԴ առաջին համանախագահ Վլադիմիր Կազիմիրովը
Արամ Ա Վեհափառ Հայրապետն ընդունել է Միջազգային քրեական դատարանի առաջին դատախազ Լուիս Մորենո Օկամպոյին
Իրանն աջակցում է ՀՀ տարածքային ամբողջականությանը և դեմ է միջազգային սահմանների որևէ փոփոխման․ ԻԻՀ դեսպան
Ռուս-ադրբեջանական «մաքուր էջի» աշխարհաքաղաքական սեւագիր կա՞
Ես ճիշտ էի, Փաշինյանին սատարող քաղաքացիական հասարակությունը սխալ
«Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան»-ը ողջունում է «Մեծ յոթնյակի»՝ Ադրբեջանին և Հայաստանին ուղղված հայտարարությունը
Հայկազ Նասիբյանը նշանակվել է էկոնոմիկայի նախարարության գլխավոր քարտուղար
Գետնի վրա կվերարտադրվեն ԽՍՀՄ փլուզման պահին իրավաբանորեն հիմնավորված միջհանրապետական սահմանները․Եղոյան
Բաքուն փորձում է փաստերի խեղաթյուրմամբ հարցականի տակ դնել հայկական բազմադարյա ներկայությունը. ԼՂՓԻ միություն
Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև սահմանազատման ողջ գործընթացում հիմնվելու են Ալմա-Աթայի հռչակագրի վրա․ Խանդանյան
Հայ-ադրբեջանական նոր պայմանավորվածություն
Սահմանի հստակ ֆիքսումը դառնալու է ՀՀ տարածքային ամբողջականության պաշտպանությանը միտված լեգիտիմ գործոն․ Կոնջորյան
Փրկարարները Գորիսում իրականացրել են հարկադիր քարաթափում
ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարարը և ԱԶԲ պատասխանատուները քննարկել են դպրոցների սեյսմակայունության հիմնախնդիրը
Հայաստանն էականորեն խորացնում է իր համագործակցությունը Եվրոպական միության և ԱՄՆ-ի հետ. ԱԳ նախարար

Սրբազան կովի փոխարեն՝ կթու կով. Հայաստանը պետք է շտապի

Հայաստանի արտաքին գործերի նախարար Արարատ Միրզոյանը հայտարարել է, որ Իրանի հետ ընթանում են Պարսից ծոց-Սև ծով գաղափարի և նախագծի շուրջ ինտենսիվ քննարկումներ և նույնիսկ չի բացառվում, որ առաջիկայում ստորագրվի այդ կապակցությամբ փաստաթուղթ: Հայտնի է, որ արդեն տևական ժամանակ քննարկումներ են առկա հնգակողմ ձևաչափով՝ Իրան, Հայաստան, Վրաստան, Բուլղարիա և Հունաստան: Ընդ որում, հատկանշական է, որ սեպտեմբերի 8-ին այցելելով Վրաստան, Հայաստանի վարչապետը վրացի գործընկերոջ հետ քննարկել էր այդ օրակարգը և պայմանավորվել էին արագացնել հնգակողմ քննարկումները փաստաթղթի շուրջ ի մի բերելու գործընթացը: Այդ օրակարգի այսպես ասած փաստաթղթավորումը անշուշտ շատ կարևոր է, սակայն, ինչպես կասեր «դասականը», առավել կարևոր է և այն, որ Պարսից ծոց-Սև ծով օրակարգի առումով ամեն ինչ կարգին լինի ոչ միայն թղթերով:

Ի վերջո, անկասկած է մի բան, որ բեռնափոխադրումները պետք է իրականացվեն գործող ենթակառուցվածքներով, որոնք պետք է լինեն հարմարավետ, ապահով, կայուն, և իհարկե տնտեսապես շահավետ: Ըստ այդմ, երբ խոսվում է Պարսից ծոց-Սև ծով օրակարգի մասին, առանցքային հարցն այն է, թե երբ այն կստանա միս ու արյուն կոնկրետ աշխատանքի՝ ենթակառուցվածքների ստեղծման միջոցով: Հայաստանն իհարկե պետք է արդեն իսկ ավարտած լիներ Հյուսիս-հարավ ավտոճանապարհի շինարարությունը, որը մեկնարկելով 2012-ին, նախատեսում էին ավարտել 2019-ին: Սակայն, բոլորովին այլ «պլաններ» ուներ Հայաստանի այն կոռուպցիոն համակարգը, որը կառավարում էր պետությունը մինչև 2018 թվականը: Այդ իսկ պատճառով, այդ համակարգը մի քանի տարում ապահովել էր 550  կմ երկարությամբ ճանապարհի ընդամենը 10  տոկոսը:

Փոխարենը, նախագծից թերևս երկնիշ  տոկոսներով «շահույթ» էին ստացել համակարգի տարբեր օլիգարխիկ խմբերը, որոնց համար Հյյուսիս-հարավն այլ բան չէր, քան «կթու կով»: Այն դեպքում, երբ Հայաստանի մարտահրավերներն ու խնդիրները ունեցող պետության համար Հյուսիս-հարավը պետք է լիներ «սրբազան կով»՝ անձեռնմխելիություն, որն առավելագույնս արագ կյանքի կոչելը պետական անվտանգության խնդիր էր: Բացի այդ մեղմ ասած կոռուպցիոն ոչ էֆեկտիվությունից, որ ներկայումս արտացոլվում է հարուցված քրգործի բովանդակությամբ, ամբողջ խնդիրն այն է, որ Հայաստանի շուրջ հաղորդուղիների ու ենթակառուցվածքների ծրագրերը ըստ էության եռացել են ու եռում են, և մեր բաց թողնված ժամանակը ըստ էության կրկնակի կամ բազմակի կորուստ է: Այս տարիների ընթացքում, ռեգիոնալ հաղորդակցությունների շահառու տարբեր խաղացողները քննարկել են եղած ուղիները, որոշ դեպքերում կառուցել նորերը, և Հայաստանի շուրջ միջավայրն այդ առումով դարձել է առավել մրցակցային: Մինչդեռ, անկասկած է նաև, որ Հյուսիս-հարավը կառավարման արդյունավետության նոր որակով վերսկսելու պարագայում անգամ կպահանջվեն տարիներ, քանի որ խոսքն ահռելի ծավալի բաց թողնված աշխատանքի մասին է, այն էլ ամենաբարդ հատվածում՝ Սյունիքում, որտեղ ռելիեֆը պահանջելու է մեծ ծախս և մեծ ջանք ու աշխատանք: Ահա այդ առումով, շատ կարևոր է, որպեսզի Հայաստանը կարողանա գործնականում ներգրավվել Հյուսիս-հարավի շինարարության նոր ռեսուրսներ, ֆինանսական կառավարման էֆեկտիվությանը զուգահեռ նաև շինարարության արագությունը բազմապատկելու համար: Միաժամանակ, այդ համատեքստում կարևոր է հուսալի ազդակներ հղել նաև հաղորդակցային ենթակառուցվածծքային այդ հեռանկարով հետաքրքրված սուբյեկտներին, այդպիսով նրանց հետ փորձելով պլանավորել բեռնափոխադրումների, առևտրային ուղիների այն ժամանակացույցը, որ կարող է «կլանել» Հայաստանով անցնող Հյուսիս-հարավը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում