Tuesday, 23 04 2024
13:15
Թայվանում մեկ օրում ավելի քան 200 երկրաշարժ է գրանցվել
Ղրղզստանի նախագահն ապրիլի 24-25-ը կայցելի Ադրբեջան
12:45
Լեհաստանը 1.6 մլրդ-ի հակահրթիռային համակարգեր կգնի Հարավային Կորեայից
Մայրաքաղաքի մի շարք փողոցներում երթևեկությունը ժամանակավորապես կսահմանափակվի
Կյանքից հեռացել է բանաստեղծ Արշակ Քոչինյանը
Իջևանի համայնքապետարանը Կիրանցի վարչական ղեկավարից հրաժարականի դիմում չի ստացել
ՀՀ ԱԺ նախագահը կանադացի գործընկերոջն է ներկայացրել Հայաստան-Ադրբեջան բանակցությունների գործընթացը
12:30
ԱՄՆ-ն զգուշացրել է «պատժամիջոցների հնարավոր վտանգի մասին» Իրանի և Պակիստանի միջև համաձայնագրերի կնքման ֆոնին․ ԶԼՄ-ներ
12:15
Կատարի ԱԳՆ-ն ողջունել է Հայաստանի և Ադրբեջանի պայմանավորվածությունը սահմանազատման վերաբերյալ
Լուրերի օրվա թողարկում 12։00
Անահիտ Մանասյանն առանձին հանդիպումներ է ունեցել լրագրողներ Հռիփսիմե Ջեբեջյանի և Գայանե Զարգարյանի հետ
Հեյդարի ԲԱՄ-ը, Իլհամի Մումբայը եւ Վաշինգտոնի «ողջույնի ուղերձը»
Նոյեմբերյանում իրավիճակը լարված է
Պապիկյանն ընդունել է Ֆրանսիայի սենատի պատվիրակությանը
Հայաստանի և Ադրբեջանի սահմանին փորձագիտական խմբերը սկսել են կոորդինատների ճշտման գործընթացը
Հայաստան-Ադրբեջան շփման գծի որևէ փոփոխություն այսօր չի նախատեսվում. ԱԱԾ
Տավուշի երեք գյուղերի ղեկավարները կհանդիպեն բնակիչներին
11:30
Մալայզիայում երկու ուղղաթիռների բախումից 10 մարդ է զոհվել
Դեսպան Գևորգյանը հանդիպել է ՄԱԿ-ի Ասիա-խաղաղօվկիանոսյան տարածաշրջանի տնտեսական և սոցիալական հանձնաժողի գործադիր քարտուղարի հետ
ՆԳՆ-ն հայտնել է Բաղանիս-Ոսկեպար ավտոճանապարհի փակման պատճառը
Քաղաքացիները շարունակում են փակ պահել Ոսկեպար-Կիրանց ճանապարհահատվածը
Օշականում մեքենան բախվել է տան դարպասին․ կա տուժած
10:45
Մենք հարգում ենք Ադրբեջանի և Հայաստանի միջև կնքված համաձայնագրերը. Կանանի
Լիլիթ Մակունցը հանդիպել է Ռամսֆելդի կրթական ծրագրի մասնակիցներին
10:15
Նավթի գներ. 22-04-24
Լուրեր առավոտյան թողարկում 10:00
Քննարկվել է Երևանում կայանալիք ՎԶԵԲ տարեկան հանդիպման մանրամասները
Բաքվի համար 4 գյուղերը միայն ճնշման միջոց են. գլխավոր հարցը մնում է Մեղրիի ճանապարհը
Հրդեհ Հրազդանի կիրճում
Իրանը չի ուզում «խնջույքը» շարունակել, Իսրայելը չի գնա էսկալացիայի. ամեն ինչ վերջացա՞վ

Երաշխիք չկա, որ Թբիլիսիի նախաձեռնությունը հաջողություն կունենա, բայց միակ տարբերակն է՝ փորձել գտնել փակուղուց ելք

«Առաջին լրատվական»-ի զրուցակիցն է վրաց քաղաքագետ Գելա Վասաձեն։

-Վրաստանի վարչապետ Իրակլի  Ղարիբաշվիլին առաջարկել է միջնորդություն Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև, և այս պահին նա այցով գտնվում է Բաքվում, այնուհետև լինելու է Երևանում: Ո՞րն է լինելու Թբիլիսիի դերը այս հարցում:

Ինձ համար դժվար է դատել Բաքվում Ղարիբաշվիլիի առաջարկած ծրագրի մանրամասները, բայց ես հույս ունեմ, որ դա վերաբերում է Հայաստանին և Ադրբեջանին բոլոր վիճելի հարցերի շուրջ երկկողմ ուղղակի բանակցությունների հարթակ տրամադրելուն: Սա հենց այն է, ինչ հիմա անհրաժեշտ է, և Վրաստանի դերն այս դեպքում գաղտնիությունն ու բանակցային գործընթացին չմիջամտելն է: Սա շատ կարևոր է, հատկապես, երբ խոսքը վերաբերում է իրենց կառավարություններին առաջարկություններ պատրաստող տեխնիկական խմբերի աշխատանքին: Սա երկար և շատ աշխատատար գործընթաց է:

-Ինչպե՞ս կարձագանքի Մոսկվան վրացական միջնորդական դերին ՝ նկատի ունենալով Վրաստանի արևմտամետ կուրսի փաստը:

-Չեմ կարծում, որ Մոսկվային այս նախաձեռնությունը շատ դուր կգա, բայց այստեղ ամեն ինչ կախված է ինչպես Հայաստանի, այնպես էլ Ադրբեջանի ղեկավարության քաղաքական կամքից: Վստահ եմ, որ երկկողմ անմիջական բանակցություններին այլընտրանք չկա: Իհարկե, երաշխիք չկա, որ դրանք հաջողություն կունենան, բայց սա միակ տարբերակն է ՝ փորձել գտնել փակուղուց ելք, որում հայտնվել են մեր հարևանները:

-Եթե նկատի ունենանք, որ Թուրքիան կարևոր դեր է խաղում Վրաստանի տնտեսական կյանքում, կարո՞ղ ենք հույս դնել Թբիլիսիի չեզոքության վրա։

Վրաստանը 30 տարի եղել է Հայաստանը արտաքին աշխարհի հետ կապող հիմնական տրանսպորտային զարկերակը: Նույնիսկ Վրաստանի համար ամենադժվար ժամանակներում, երբ Վրաստանում գործնականում չկային պետական ​​ինստիտուտներ և տեղի էր ունենում ավազակապետության խռովություն, Վրաստանը դեռ կատարում էր այս գործառույթը: Հիշեցնեմ, որ Աջարիայի ղեկավար Ասլան Աբաշիձեն նույնիսկ ստիպված էր ապահովել Բաթումի նավահանգիստ ժամանող Հայաստան բեռների ուղեկցության անվտանգությունը: Պետական ​​հաստատությունների վերականգնումից հետո ոչ մի օր խնդիրներ չառաջացան: Էլ չենք խոսում Հայաստանի և Վրաստանի տնտեսական համագործակցության մասին: Վրաստանի միջոցով է, որ Հայաստանն այս ամբողջ ընթացքում ստանում է ռուսական գազ: Միակ արգելքը կապված է Ռուսաստանից զենքի ցամաքային տարանցման հետ, և այն մտցվել է 2008 թվականի օգոստոսին Ռուսաստանի Դաշնության ագրեսիայից հետո: Այնուամենայնիվ, մենք հաճախ ենք լսում Հայաստանից կասկածներ Վրաստանի չեզոքության վերաբերյալ, որն, անկեղծ ասած, ինչ -որ տարօրինակ տեսք ունի: Վրաստանը միշտ, ցանկացած կառավարության օրոք, հետևողականորեն հանդես է եկել Հայաստանի և Ադրբեջանի և Թուրքիայի հետ հարաբերությունների կարգավորման օգտին, քանի որ դա ձեռնտու է առաջին հերթին բուն Վրաստանի համար:

-Ինչո՞ւ է Վրաստանին անհրաժեշտ այս նախաձեռնությունը:

Ամեն ինչ պարզ է։ Վրաստանին պետք է խաղաղություն տարածաշրջանում և բոլոր տրանսպորտային հաղորդակցությունների բացում: Խաղաղության հաստատումը պայման կստեղծի Հարավային Կովկասում Ռուսաստանի ազդեցության նվազեցման համար, իսկ տրանսպորտային հաղորդակցության բացումը լրացուցիչ ծավալներ կստեղծի վրացական նավահանգիստների համար, քանի որ սա կենտրոնական և հյուսիսային Եվրոպայի ուղղությամբ տնտեսապես ամենաարդյունավետ ուղին է: Էլ չենք խոսում տարածաշրջանը Եվրասիայի խոշորագույն տրանսպորտային հանգույցի վերածելու և երեք երկրների միջև տարածաշրջանային տնտեսական համագործակցության հեռանկարների մասին։

 

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում