Thursday, 27 01 2022
Հրդեհ Բագրատաշեն բնակավայրում
Երևան-Սևան ավտոճանապարհին 11 մեքենա է բախվել
Դասընթացների մեկնարկին մնաց 5օր. Արծրուն Հովհաննիսյան
ԵԽԽՎ-ի բանաձեւի տեքստում ՀՀ պատվիրակության բոլոր փոփոխություններն ընդունվեցին, Ադրբեջանինը՝ մերժվեցին․ Ռուբինյան
23:40
Ուկրաինայի Ազգային գվարդիայի հրամանատարը հրաժարական է տվել Դնեպրում կրակոցներից հետո
ԱՄՆ-ը չի պատասխանել ՆԱՏՕ-ի չընդլայնման վերաբերյալ հարցին. Լավրով
ՌԴ-ն պատրաստ է հարթակ տրամադրել թալիբների և աֆղանական հասարակության միջև բանակցությունների համար
ԵԽԽՎ-ն ընդունեց «Հայաստանում ժողովրդավարական ինստիտուտների գործունեությունը» բանաձևը
22:45
Զելենսկին և Բայդենը հեռախոսազրույց կանցկացնեն
22:30
Իրանում մեկ օրում կորոնավիրուսից մահացել է 30 քաղաքացի
Անի Միրզոյանի՝ «Երևան-Փարիզը միայն չվերթ չէ» գիրքը կդրվի ընթերցողի սեղանին
ԼՂ կարգավորման փուլային տարբերակը վիժեցրեց Ղարաբաղի ղեկավարությունը
21:50
COVID-19-ի հայտնաբերված դեպքերի թիվն աշխարհում հասել Է 362,5 միլիոնի
Օրվա թիվը – 300
ՀՀ ԱԺ նախագահը և Վրաստանի արդարադատության նախարարը քննարկել են ոլորտային բարեփոխումների մի շարք հարցեր
Հայելային հետքաշումով կարճաժամկետ խնդիր է լուծվում
ՀՀ մի շարք շրջաններում ձյուն է տեղում. Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բեռնատարների համար
Տպավորություն է՝ մենք ամեն անգամ նախորդ պատերազմին ենք պատրաստվում
21:07
Իտալիան հերթական անգամ չի կարողացել նախագահ ընտրել
Մենք չենք սնվում ընդդիմությունից, խորհրդարանում կա քաղաքական միտք
Արման Դիլանյանն ու Ճապոնիայի դեսպանը կարևորել են ՍԴ-ի և Ճապոնիայի գերագույն դատարանի միջև կապերի ամրապնդումը
Դատավորներ Չիլինգարյանի, Պետրոսյանի և Գրիգորյանի նկատմամբ հարուցված վարույթի քննությունը հետաձգվեց
20:50
Սլովակիայի ԱԳՆ-ն պատասխանել է երկրում ՆԱՏՕ-ի զորքերի հնարավոր տեղակայման հարցին
ԱՄՆ-ն հանձնառու է շարունակել Հայաստանի հետ համագործակցությունը արդարադատության և այլ ոլորտներում. Թրեյսին՝ ՍԴ նախագահին
«Եվրոպան իր բոլոր շերտերով»․ տեղի ունեցավ «Եվրոպագիտություն» դասագրքի շնորհանդեսը
««Մաթեմատիկա» առարկայի ստուգման արդյունքները մտահոգիչ են». 139 ուսումնական հաստատություններում ստուգում է իրականացվել
Ողբերգական դեպք՝ Ապարանում. տան լոգարանում հայտնաբերվել է ամուսնու, իսկ դռան մոտ՝ կնոջ դին
Վրաստանի արդարադատության նախարարն այցելել է Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածին և «Արմավիր» քրեակատարողական հիմնարկ
Հայոց ցեղասպանության ճանաչման հարցը երբևէ չի դիտարկվել որպես հայ-թուրքական գործընթացի նախապայման․ Աղաջանյան
20:00
Իրանում Covid-19-ի դեմ պատվաստվել է մոտ 15 հազար օտարերկրացի

Սննդաբանը նշել է քաշի կորստի ժամանակ ամենատարածված սխալները

Հնդիկ սննդաբան Նենսի Դեհրան նշել է այն հիմնական սխալները, որոնք խանգարում են նիհարելիս: Նրա ցուցումները մեջբերում է The Indian Express- ը:

Ըստ Դեհրայի՝ շատ մարդիկ, որոնք դիետայի ընթացքում որպես հիմնական սնունդ են ուտում աղցաններ, մոռանում են, թե որքան կալորիական է նրանց լցոնումը: Դիետոլոգը խորհուրդ է տալիս ուշադիր հետևել յուղի և լցոնման այլ բաղադրիչների քանակին, որպեսզի այն շատ կալորիական չլինի:

Մեկ այլ տարածված սխալ Դեհրան անվանում է մեկ կամ երկու գդալ ճաշատեսակները փորձելու սովորությունը, որոնք ուտում են սիրելիները: «Նույնիսկ ամենափոքր քանակությունը, օրինակ ՝ սոուսով մակարոնը, կարող է պարունակել 80 -ից 120 կիլոկալորիա: Ես չեմ ասում, որ դուք պետք է ամբողջությամբ հրաժարվեք սովորական ճաշի մեկ- երկու կտորից, բայց այդ չհաշված կալորիաները կարող են ի չիք դարձնել ձեր ջանքերը: Ամեն դեպքում, չպետք է ամեն օր տարվել նման «փորձերով»,- ասել է Դեհրան:

Նա նաև զգուշացրել է դիետա պահելիս մրգերի ավելորդ սպառման մասին: «Մրգերը վիտամինների, հանքանյութերի, բջջանյութերի և հակաօքսիդանտների հիանալի աղբյուր են: Բայց մի մոռացեք, որ դրանք պարունակում են նաև կալորիաներ: Նույնիսկ եթե ոչ շատ, բայց եթե չափից շատ եք մրգերով տարվում, ապա միանգամայն հնարավոր է չստանալ ցանկալի արդյունքը»,- ասում է սննդաբանը:

Քիչ շարժվելը, ըստ մասնագետի, նույնպես կարող է խանգարել նպատակին հասնելուն: Դեհրան խորհուրդ է տալիս հնարավորինս շատ տեղաշարժվել. նույնիսկ տան պայմաններում:

Ձեր սննդակարգին ճշգրիտ հավատարիմ մնալու համար ձեր դիետոլոգը խորհուրդ է տալիս հետևել բաժնի չափերին և ճշգրիտ հաշվարկել կալորիականության ընդունումը:

Դեհրան նաև հորդորել է ուտել դանդաղ և զգույշ՝ առանց շեղվելու հեռուստացույցի, հեռախոսի պատճառով: Չափից շատ մի՛ կերեք անգամ դիետիկ արտադրանքները։ Նրա կարծիքով, արժե կանգ առնել, երբ մոտ 80 տոկոսով կուշտ եք զգում: Բացի այդ, նա խորհուրդ է տալիս բոլորին ընտրել հավասարակշռված դիետա՝ բավարար քանակությամբ բջջանյութերով և ճարպերով:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում