Thursday, 21 10 2021
Գյումրիում տղամարդը փորձել է խեղդամահ անել մորը, մկրատով հարվածել քրոջ դեմքին
Վարչապետն ընդունել է Հարավային Կովկասի հարցերով ԵՄ հատուկ ներկայացուցչին
Թբիլիսիում ձերբակալել են 11 թմրավաճառների
Իրանն արգելել է իր բեռնատարների մուտքը Լաչին և Լեռնային Ղարաբաղ․ Ադրբեջանի ուզածը եղավ՝ հայկական կողմի անգործության պատճառով
Տեղի է ունեցել Քրեակատարողական նոր օրենսգրքի նախագծի հանրային քննարկումը
Թող աշխատավարձերն ու թոշակներն էլ բարձրացնեն․ քաղաքացիները դժգոհ են գնաճից
17:09
Կորոնավիրուսի համավարակը կարող է շարունակվել 2022 թ.-ի ընթացքում․ ԱՀԿ
Քննարկման շեշտը դրվում է Հայաստան-Ադրբեջան հարաբերությունների վրա, հուսով ենք կվերսկվեն քննարկումները ղարաբաղա-ադրբեջանական կոնֆլիկտի շուրջ
16:50
ՆԱՏՕ-ն կհայտարարի ռազմական նորաստեղծությունների 1 մլրդ եվոյի հիմնադրամի ստեղծման մասին
ԱԺ հանձնաժողովը հավանություն տվեց հունվարի 2-5-ը և 7-ը աշխատանքային դարձնելու նախագծին
Շատերը վարկի տակ են մտնում, ամաչելով՝ Նոր տարվա տոնին են պատրաստվում, որ հետ չմնան. Վիգեն Խաչատրյան
Փորձելու եմ ճանաչել այս հիասքանչ երկիրը. ՀՀ նախագահը հյուրընկալել է բրազիլական ջիու-ջիթսուի աշխարհի բազմակի չեմպիոն Ռոջեր Գրեյսիին
Ինչքան շատ բիոմետրիկ անձնագիր պատվիրի պետությունը, այնքան մրցույթի մասնակիցը ցածր գին կառաջարկի. Բիչախչյան
Ալեն Սիմոնյանի գլխավորած պատվիրակությունն Աթենքում մասնակցում է Եվրոպական խորհրդարանների նախագահների երկօրյա խորհրդաժողովին
Բռնցքամարտի Հայաստանի ազգային հավաքականի կազմն աշխարհի առաջնությունում
ՊԲ-ն ցրելու մասին հայտարարություններն իրականությանը չեն համապատասխանում․ Արցախի նախագահի խոսնակ
Ով է խժռում տնտեսական արդյունքը Հայաստանում. էկոնոմիկայի նախարարի ակնարկը
15:25
IDBank-ն ու ԵՊՀ-ն ամփոփեցին Գևորգ Արշակյանի անվան կրթաթոշակի մրցույթը
Ամանորյա օրերին պետական ծառայողներն են միայն ամբողջ ծավալով հանգստանում. Վլադիմիր Վարդանյան
15:10
Չինաստանի ռեստորաններից մեկում գազի հզոր պայթյուն է տեղի ունեցել․ կան զոհեր, վիրավորներ
Հայաստանում է ՆԱՏՕ-ի Գլխավոր քարտուղարի հատուկ ներկայացուցիչը. ԱԳՆ-ում քննարկվել են տարածաշրջանային անվտանգության հարցեր
Լուկաս Սելարայանի գոլը
Այս նախագիծը մի փոքր ուշացած է․ Բագրատյանը՝ Վաչե Տերտերյանին
Հայաստանում կրկին երկրաշարժ է գրանցվել
Սա այն նախագիծը չէ, որ լուծում է բոլոր պետական պարտավորությունները․ Վաչե Տերտերյան
14:24
5,8 մագնիտուդով երկրաշարժ Է տեղի ունեցել Ճապոնիայի արեւելքում
Ավագանու անդամը եթե 6 ամիս էլեկտրոնային հասցեն չի նայել, արագ պետք է իրենից ձերբազատվել․ Տերտերյան
14:20
Մեծ Բրիտանիան եւ Նոր Զելանդիան համաձայնեցրել են ազատ առեւտրի մասին գործարքը
Համայնքապետերը նախագծով իրավունք կունենան հրաժարականի դիմում ներկայացնելուց հետո 3-օրյա ժամկետում հետ վերցնել դիմումը․ Վաչե Տերտերյան
14:00
Հնդկաստանում կորոնավիրուսի դեմ պատվաստում Է ստացել ավելի քան 1 միլիարդ մարդ

Ուսուցիչների ատեստավորման ծրագիրը օբյեկտիվ հիմք չէ ուսուցչի գիտելիքների ստուգման համար․Աշխատավարձերը պետք է բարձրանան ստաժի հիման վրա

Ուսուցիչների պարտադիր եւ կամավոր ատեստավորումների շուրջ զրուցել ենք կրթության կառավարման փորձագետ,փիլիսոփայական գիտությունների թեկնածու Սերոբ Խաչատրյանի հետ

Պարոն Խաչատրյան, ի՞նչ կարծիք ունեք ուսուցիչների պարտադիր եւ կամավոր ատեստավորման փորձնական ծրագրի մասին, ինչպե՞ս կգնահատեք ծրագրի  կենսունակությունն ու արդյունավետությունը։ Ըստ Ձեզ՝ ինչո՞վ են պայմանավորված համատարած դժգոհությունները ուսուցիչների կողմից։ Հատկապես նրանք բողոքում են թեստերի բարդությունից, ասում են, որ ծրագիրն իր բնույթով ավելի շատ սեպ է խրում մանկավարժների և պետության, ԿԳՄՍի միջև։

Այս ատեստավորման ծրագիրը՝ այն էլ քննության հիման վրա, չի բերելու ընդհանուր համակարգի բարելավմամնը,ցույց չի տալու՝ով է լավ ուսուցիչ,ով՝ոչ։ Այս ձևով չափում ենք միայն առարկայական գիտելիքները,սակայն,որպես մասնագետի որակային ստուգում,հավաստի չէ այս մեթոդը։Ես այլ մեթոդ եմ առաջարկել,այն է․աշխատավարձը բարձրացնել աշխատանքային ստաժի հիման վրա,այսինքն՝քաղծառայողների նման ամեն տարի ուսուցիչը ստանա աշխատավարձի բարձրացում,որը կմղի մանկավարժներին մնալ դպրոցներում։Միակ դրական կողմը որոշ ուսուցիչների հավելավճար ստանալն է,բայց ընդհանուր համակարգը չի շահի այսպես։ Դժգոհությունները առաջ են եկել ոչ այնքան բարդության պատճառով,որքան  այն պատճառով,որ նախապես քննական հարցաշար չի եղել,ուսուցիչները չեն իմացել՝ մոտավորպես ինչի շուրջ են լնելու հարցերը,չեն կարողացել որոշակի չափով պատրաստվել այդ քննությանը։Սա,ըստ ինձ,անհարգալից վերաբերմունք է ուսուցիչների նկատմամբ։

Այն, որ կրթական բարեփոխումների խիստ անհրաժեշտություն կա, որակյալ կրթություն ապահովելը ազգային անվտանգային  խնդրի հարց է, կարծես թե անքննարկելի փաստ է, ինչո՞ւ ոլորտում կենարար փոփոխություններ չեն լինում, որոնք են նոր և հին իշխանությունների վարած քաղաքականության, հայեցակարգային  սխալները այս առումով և բարելավման համար  ինչպիսի՞ փոփոխություններ են անհրաժեշտ։

Սա շատ ծավալուն հարց է,պատճառները շատ են,բայց փորձեմ մի քանի նախադասությամբ նշել հիմնական սխալները։ Դրանք են՝ ծրագրերը, հարցերը, որոշումները նախապես չքննարկելը, մեր փորձն ու վիճակը հաշվի չառնելը,միայն որոշումներից հետո քննարկում իրականացնելը,ընդդիմախոսների կարծիքը անտեսելը, նեղ շրջանակով վճիռներ կայացնելը, ոչ մի ծրագիր մինչև վերջ լիարժեք չիրականացնելը և այլն։

Լուսանկարը՝ panorama.am-ի

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում